Mies haluaisi käyttää sängyssä käsirautoja ja suupalloa, minä en halua
Hän sanoi että hänestä olis kiihottavaa kahlita minut sänkyyn kiinni. Minä kokisin tilanteen pelkästään ahdistavaksi. Olen sanonut ja sitten hän suuttuu. Mitä tehdä?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä onkin että ne on olleet vahinkoja. Ihminen voi aina tehdä virheen. Sitomiset ovat vaarallista puuhaa.
No, korjataan sitten sen verran, ettei kyse ole ollut psykopaatista vaan idiootista. Sitominen on täysin turvallista, kunhan sitoja tietää, mitä tekee.
Jos rakastaa toista häntä ei halua millään tavalla satuttaa eikä asettaa vaaraan.
Koetteko te jotka pidätte BDSM:stä että jollain tasolla ette ansaitsisi aitoa rakkautta? Että teitä ei voisi kukaan oikeasti kunnioittaa? Koska sehän ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa toista häntä ei halua millään tavalla satuttaa eikä asettaa vaaraan.
Jos rakastaa toista, haluaa myös tuottaa hänelle nautintoa. Jotkut ihmiset saavat nautintonsa siitä, että heille tuotetaan esim. kipua tai nöyryytystä. Oletko siis sitä mieltä, ettei heille tule tätä nautintoa antaa?
Vierailija kirjoitti:
Koetteko te jotka pidätte BDSM:stä että jollain tasolla ette ansaitsisi aitoa rakkautta?
Eipä tuollainen ole ikinä tullut mieleenkään. Hassu kysymys.
T. BDSM-harrastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat hyvin kiihottavia leikkejä ja kannattaa suostua ehdottomasti. Siinä tuntee itsensä ihan toisenlaiseksi ihmiseksi kun on toisen vallassa siinä, eikä pysty tekemään mitään. Toinen siinä vähän voi kiusoitella kettingillä tai silitysraudalla ja sinä olet täydellisen alistettuna siinä kahlittuna. Siitä saa kovan adrenaliiniryöpyn kun esimerkiksi ruoskitaan persuksille oikein lujasti.
Kaikki eivät näe noilla yhteyttä seksiin ja vaikka mielummin hyppäävät benjin.
Taidat olla joku estoinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa toista, haluaa myös tuottaa hänelle nautintoa. Jotkut ihmiset saavat nautintonsa siitä, että heille tuotetaan esim. kipua tai nöyryytystä. Oletko siis sitä mieltä, ettei heille tule tätä nautintoa antaa?
Ei kai tällainen ihminen kieltäydy ehdotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen sitä mieltä. Jos joku sanoo minulle lyö mua mä tykkään siitä, nimittele mua mä tykkään siitä, en haluaisi sitä heille tehdä vaikka kuinka väittäisivät siitä pitävänsä.
He voisivat suuttua koska se ei vastaa heidän omaa käsitystä itsestään.
Jos joku seisoo sillalla ja sanoo tyrkkää mut alas mä nautin siitä, tyrkkäisitkö?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen sitä mieltä. Jos joku sanoo minulle lyö mua mä tykkään siitä, nimittele mua mä tykkään siitä, en haluaisi sitä heille tehdä vaikka kuinka väittäisivät siitä pitävänsä.
He voisivat suuttua koska se ei vastaa heidän omaa käsitystä itsestään.
Jos joku seisoo sillalla ja sanoo tyrkkää mut alas mä nautin siitä, tyrkkäisitkö?
Entäpä jos tämä henkilö on sinun rakas puolisosi, joka ei saa seksuaalista nautintoa mistään muusta asiasta kuin esim. siitä että häntä vähän läpsitään ja nimitellään? En minäkään tietenkään kelle tahansa sellaista tekisi.
Sillaltatyrkkäämiskysymykseesi vastaus: Jos silta olisi esim. metrin korkuinen ja sijaitsisi uima-altaan päällä, varmasti tyrkkäisin, jos tyrkättävä niin haluaisi. Jos taas kyseessä olisi oikea silta, josta putoaminen olisi vaarallista, en tietenkään tyrkkäisi. En kuitenkaan käsitä, mitä tekemistä tällä on BDSM:n kanssa
tuo mukavaa vaihtelua suhteeseen. kun naisella on käsiraudat ja suukapula, pääsee tekemään kaikenlaisia kivoja juttuja. puristimien laittoa nänneihin ja häpyhuuliin, ruoskintaa, ohuitten piikkien laittoa rintoihin, kuuman talin kaataminen vartaolle ja toisinaan takaapäin paneminen. äkkiseltään nuo tuli mieleen. vaimo pitää kovasta käsistelystä, joten olen saanut vapaat kädet hoitella häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme, mitä tahdomme ja osaamme sanoa sen kumppanille. Mutta emme todellakaan luota siihen, että kumppani osaa lukea ajatuksiamme, kun olemme pallo suussa käsiraudoissa. Meille maksimaalinen nautinto on sitä, että tapahtuu se, minkä tahdomme tapahtuvan eikä se, mitä toinen uskoo meidän haluavan.
Ihan hyviä periaatteita, mutta ei alistumisessa tai alistamisessa ole kyse siitä, että uskoo toisen haluavan jotain. Asioista keskustellaan (tai ainakin ehdottomasti pitäisi keskustella) etukäteen niin, että kumpikin on tietoinen toisen haluista. Kokemusteni mukaan BDSM-ihmiset keskustelevatkin seksistä usein paljon enemmän kuin ns. tavalliset ihmiset.
Miten te BDSM-tyypit kerrotte kumppanille suupallon takaa, mitä juuri nyt haluatte? Me vaniljaseksin harrastajat ihan puhumalla sanomme, että nyt noin ja nyt näin, koska juuri siinä hetkessä joku tuntuu hyvältä, joku toinen juttu ei. En osaa silmien liikkeillä kertoa, että nyt varovasti. Haluista voi keskustella yleisellä tasolla, mutta ainakaan minulla ei ole mitään yksinkertaista nautintokaavaa, jota noudattaa.
En kerrokaan, päätös on kokonaan toisen vallassa (toki tietyistä jutuista on etukäteen juteltu). Turvaeleillä sitten viestitys, jos menee liian rajuksi, mutta ei ole koskaan tarvinnut
Jos ajatus käsiraudoista ja suukapulasta ahdistaa, ei tosiaankaan kannata aloittaa heti rajuimmalla tyylillä. Typerä poikaystävä, jos ei sitä tajua. Et tietenkään suostu, jos et halua, antaa miehen mököttää vaikka maailman tappiin asti. Sinun EI ole pakko suostua. En minäkään pidä käsiraudoista, ne ovat kylmät ja kovat, tuntuvat epämukavilta ranteitani vasten.
Jos haluat kuitenkin joskus kokeilla hellää sitomista, voisitte aloittaa vähän pehmeämmin alkuun, esimeriksi kätesi voitaisiin laittaa hellästi jollain huivilla kiinni niin, että itse sitominen olisi vain rusettisolmulla tai vetosolmulla- näin voisit itse vetää kätesi irti, kun alkaisi tuntua epämukavalta. Sen lisäksi käytettävä kangas voi olla myös joustavaa, jolloin pystyt kangasta venyttämällä ottamaan kätesi irti. Jos pidät sormet ristissä niin silloin solmu ei silloin aukeaisi.
Mutta voihan se nimittelykin olla vaarallista, mielenterveydelle? Jos vuosikausia kuuntelee itsestään nimittelyä ja nöyryytystä ym. mitä se tekee psyykelle.
Jaa ..sano että suostut heti sen jälkeen kun saat fistata häntä käsivarren verran anaaliin. Se kun on susta niin ihanata!
Mihinkään ei tarvitse suostua mihin ei halua! Miehen itkupotkuraivarit kertoo että on erittäin itsekäs. Hänen nautinto on tärkein.
Skippaisin moisen apinan!
Vierailija kirjoitti:
Mutta voihan se nimittelykin olla vaarallista, mielenterveydelle? Jos vuosikausia kuuntelee itsestään nimittelyä ja nöyryytystä ym. mitä se tekee psyykelle.
Jos siitä saa seksuaalista nautintoa, se tekee psyykelle hyvää.
Eihän sitä nimittelyä tietenkään normaalissa arjessa harjoiteta vaan osana tiettyjä seksileikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ..sano että suostut heti sen jälkeen kun saat fistata häntä käsivarren verran anaaliin. Se kun on susta niin ihanata!
Miksi heti pitää nöyryytystarkoituksessa ehdottaa toiselle jotain tuollaista edes huvin vuoksi? Tuo ei ole yhtään sen terveenpi ajattelumalli kuin ap:n puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heti pitää nöyryytystarkoituksessa ehdottaa toiselle jotain tuollaista edes huvin vuoksi? Tuo ei ole yhtään sen terveenpi ajattelumalli kuin ap:n puolison.
Miksei?! Jos vaatii toiselta alistumista niin 36 cm sträppi omassa hanurissa tai nyrkkinainti on piece of cake.
Tässä oli pointtina se että ehdotetaan toiselle jotain todella outoa.. kaukana mukavuusalueelta.. että pystyykö itse olemaan niin kokeilunhaluinen ja valmis miellyttämään toista?
Minusta ihminen joka vaatii toiselta jotain mitä toinen ei halua ja suuttuu siitä on henkistä väkivaltaa.
Senkus laitat sille suupallon ja käsiraudat. Lisäksi voisit laittaa anustapin. Luulis sen nauttivan, kun kerran noita halus.
Vierailija kirjoitti:
Senkus laitat sille suupallon ja käsiraudat. Lisäksi voisit laittaa anustapin. Luulis sen nauttivan, kun kerran noita halus.
Minä nauttisin ainakin!
Eiköhän siinä jollain tavalla palata lapsuuden väkivaltaisiin tilanteisiin ja uudelleenelämällä niitä tilanteita yritetä korjata niitä.