Mies haluaisi käyttää sängyssä käsirautoja ja suupalloa, minä en halua
Hän sanoi että hänestä olis kiihottavaa kahlita minut sänkyyn kiinni. Minä kokisin tilanteen pelkästään ahdistavaksi. Olen sanonut ja sitten hän suuttuu. Mitä tehdä?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?! Jos vaatii toiselta alistumista niin 36 cm sträppi omassa hanurissa tai nyrkkinainti on piece of cake.
Aina voi sanoa loukkaamatta, ettei ole kiinnostunut. Sen pitää toiselle riittää. Jos ap:n puolisolle ei riitä, hän on ääliö.
Kokeilkaa niinpäin että mies laittaa nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat hyvin kiihottavia leikkejä ja kannattaa suostua ehdottomasti. Siinä tuntee itsensä ihan toisenlaiseksi ihmiseksi kun on toisen vallassa siinä, eikä pysty tekemään mitään. Toinen siinä vähän voi kiusoitella kettingillä tai silitysraudalla ja sinä olet täydellisen alistettuna siinä kahlittuna. Siitä saa kovan adrenaliiniryöpyn kun esimerkiksi ruoskitaan persuksille oikein lujasti.
Kaikki eivät näe noilla yhteyttä seksiin ja vaikka mielummin hyppäävät benjin.
Taidat olla joku estoinen ihminen?
Tähän asti ei kyllä ole estoiseksi luonnehdittu. En vain näe noissa jutuissa mitään seksuaalista. Ihan sama kuin että olen umpihetero, en kertakaikkiaan osaa kuvitella, että koskisin seksuaalisesti toiseen naiseen. Ei se minusta ole estoisuutta, vaan pikemmin sitä, että seksuaalisuus rajoittuu tiettyihin puitteisiin. Estoisuus on minsta pikemmin sellaista, ettei oikein kehtaa tai rohkene tai osaa heittäytyä. Minä uskoisin osaavani heittäytyä, mutta kun tuo ei vaan kiihota pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa niinpäin että mies laittaa nuo.
Mikä ihmeen järki siinä olisi? Silloinhan kumpikin olisi epämukavuusalueella.
itse suostuin nuorena ja tyhmänä silloisen poikakaverin toiveeseen, että sitoisi minut ja laittaisi suukapulan (huivi).
'sain keskenkaiken paniikkikohtauksen ja kun ei meinannut päästää irti, kusin paniikissa sänkyyn mikä sai sitten lopettamaan..
kumpikaan ei tämän jälkeen halunnut enää seksiä toisen kanssa ja vuoden suhte kuivui kokoon :/
Meillä emäntä haluaa käsirautoihin. Itse pidän sitä melko naurettavana hommana, eli en saa kiksejä. Mutta ihan sama mulle. Pitäköön vaikka kaasunaamaria.
Vierailija kirjoitti:
itse suostuin nuorena ja tyhmänä silloisen poikakaverin toiveeseen, että sitoisi minut ja laittaisi suukapulan (huivi).
'sain keskenkaiken paniikkikohtauksen ja kun ei meinannut päästää irti, kusin paniikissa sänkyyn mikä sai sitten lopettamaan..
kumpikaan ei tämän jälkeen halunnut enää seksiä toisen kanssa ja vuoden suhte kuivui kokoon :/
Ikävä juttu.
Turvasana pitää olla sitä pitää välittömästi noudattaa.
Harmi että mukava mauste seksipuuhiin muuttui kohdallasi noin hirveäksi kokemukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Turvasana pitää olla sitä pitää välittömästi noudattaa.
Harmi että mukava mauste seksipuuhiin muuttui kohdallasi noin hirveäksi kokemukseksi.
Turvasanaakin tärkeämpää on, ettei ryhdy mihinkään, josta ei ole oikeasti innostunut, kuten tuossa tapauksessa kävi. Turvasana on hyvä ja tärkeä lisä niille, jotka ihan oikeasti yhdessä harrastavat BDSM:ää.
Vierailija kirjoitti:
kahlitset miehen käsiraudoilla ja suupallolla sänkyyn ja kutsut miehen työporukan kylään
Sitä ennen nyrkität miehen peräaukon superlöysäksi.
Täällä tuntuu viestien perusteella olevan niin kinkyä porukkaa, että ap:n puolison kannattaisi valita heidän joukostaan uusi puoiiso.
Ei pidä tehdä mitään, mistä ei tykkää. Mutta kannattaako ottaa selvää asiasta? Jos vaikka ensin käsien sitominen niin että pääset irti halutessasi aikä kiinnitystä mihinkään? Vähän sama kyllä, kuin jos pitää itse vaikka sängyn päädystä kiinni...
Suupallo on jo rajumpi setti. Itse pelkään tukehtumista yli kaiken ja yhdistän sen palloon eikä rengaskaan tunnu sen houkuttavammalta.
Itse ajattelen kuitnkin niin, että kerran voi seistä vaikka päällään eli kaikkea voi kokeilla. Turvasanan kanssa pelin voi viheltää poikki milloin vain. Toimii meillä toisinkin päin eli mies suostuu ehdotuksiini, ei aina heti mutta ajan kanssa...
Monesti aiheeseen kannattaa perehtyä vähän lisää. Mutta ei katsomalla elokuvia kuten 50 shades tms...
Vierailija kirjoitti:
Koetteko te jotka pidätte BDSM:stä että jollain tasolla ette ansaitsisi aitoa rakkautta? Että teitä ei voisi kukaan oikeasti kunnioittaa? Koska sehän ei ole totta.
Ihan oikean rakkaan kanssa koen ihan oikeaa rakkautta ja leikin myös BDSM-leikkejä. En oikein hahmota, mitä tuolla kysymyksellä haet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme, mitä tahdomme ja osaamme sanoa sen kumppanille. Mutta emme todellakaan luota siihen, että kumppani osaa lukea ajatuksiamme, kun olemme pallo suussa käsiraudoissa. Meille maksimaalinen nautinto on sitä, että tapahtuu se, minkä tahdomme tapahtuvan eikä se, mitä toinen uskoo meidän haluavan.
Ihan hyviä periaatteita, mutta ei alistumisessa tai alistamisessa ole kyse siitä, että uskoo toisen haluavan jotain. Asioista keskustellaan (tai ainakin ehdottomasti pitäisi keskustella) etukäteen niin, että kumpikin on tietoinen toisen haluista. Kokemusteni mukaan BDSM-ihmiset keskustelevatkin seksistä usein paljon enemmän kuin ns. tavalliset ihmiset.
Miten te BDSM-tyypit kerrotte kumppanille suupallon takaa, mitä juuri nyt haluatte? Me vaniljaseksin harrastajat ihan puhumalla sanomme, että nyt noin ja nyt näin, koska juuri siinä hetkessä joku tuntuu hyvältä, joku toinen juttu ei. En osaa silmien liikkeillä kertoa, että nyt varovasti. Haluista voi keskustella yleisellä tasolla, mutta ainakaan minulla ei ole mitään yksinkertaista nautintokaavaa, jota noudattaa.
Mä en saa mitään nautintoa, jos koen että mies yrittää miellyttää minua. Sen pitää olla toisinpäin. Isoin kuviteltava turn off koko seksissä olisi, että määräilisin miestä sängyssä. Onneksi on sellainen mies, joka osaa ottaa ja tykkää myös sitoa. Jokaisen kannattaa pariutua kaltaisensa kanssa. Ap jamiehen suhde ei varmaan ole optimi seksuaalisesti kun olette noin erilaisia.
Itse haluaisin roikkua lihakoukuista ja sitten sähköä anukseen.
Joillekin seksi on kauheen vaikeeta ja estoista puuhaa.
Anna miehesi käyttää ja ole itse käyttämättä.
Kyllä kahlitsemista kannattaa edes kokeilla. Yllättävän kiihottavaa puhaa, itsekin vierastin aluksi ajatusta, mutta kokeiltuani mieleni muuttui.
Anna miehes eka leikkii yksinää vaikk tunti.Ja sit alotatte normi seksi hommat.Kumpiki on tyytyväisii
Kyllä pitää edes kokeilla jos toinen kovasti tahtoo. Ei se tapa.
Tää ois kyl aika kiva :D <3