Mies haluaisi käyttää sängyssä käsirautoja ja suupalloa, minä en halua
Hän sanoi että hänestä olis kiihottavaa kahlita minut sänkyyn kiinni. Minä kokisin tilanteen pelkästään ahdistavaksi. Olen sanonut ja sitten hän suuttuu. Mitä tehdä?
Kommentit (127)
Hei, BDSM-harrastajana sanoisin, että tosi outoa ja pelottavaakin mieheltä ehdottaa heti jotain noin hard corea kuin käsirautoja JA suupalloa, kun ilmeisesti ette ole tämäntapaisia leikkejä aiemmin harrastaneet. Varsinkin suupallon kanssa pitää olla luottamus 100% kunnossa ja kokemusta toisen reaktioista, kun normaalilla tavalla ei voi viestiä halusta lopettaa. (Suupallon kanssa voi pitää kädessä esim. avainnippua ja pudottaa sen, kun haluaa lopettaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sen turvasanan sanot, jos on suupallo?
No sitten voi käyttää jotain eleitä. Ei ole niin vaikeaa :D
Kun mukana on käsiraudat, milläs elehdit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tahansa sovitulla liikkeellä, kuten pään heiluttamisella.
T. BDSM-harrastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiputat vaikka avainnipun lattialle, ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi sillä olisin tilanteessa jossa en voi puolustautua. En luota kehenkään niin paljon että tuon antaisin tehdä. 20 vuotta olen ollut mieheni kanssa mutta silti tuohon en suostuisi.
Oudolta kuulostaa tuollainen luottamuksen puute.
Itse olin köysissä jotain viidennellä seksikerralla jo... hauskaa oli!
Kyse ei ole luottamuksen puutteesta vaan halusta määrätä omasta itsestään. Toiset ovat luontaisesti alistuvia, toiset eivät. Ja me ei-alistuvat ahdistumme siitä, että olemme toisen määräysvallassa. Me emme nauti siitä samalla tavalla kuin sinä, emme näe mitään hauskaa koko asiassa. Olemme aktiivisia sängyssä ja ajatus passiivisesta kohteena olemisesta tuntuu typerältä. Tiedämme, mitä tahdomme ja osaamme sanoa sen kumppanille. Mutta emme todellakaan luota siihen, että kumppani osaa lukea ajatuksiamme, kun olemme pallo suussa käsiraudoissa. Meille maksimaalinen nautinto on sitä, että tapahtuu se, minkä tahdomme tapahtuvan eikä se, mitä toinen uskoo meidän haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nasakalla potkulla, mutta toisen pitää silloin olla potkuetäisyydellä.
En uskalla edes googlata mikä on suupallo!
Älä suostu.
n41
Olisi kannattanut tuollaiset kiinnostuksen aiheet selvittää ennenkuin laittaa hynttyyt yhteen. Fetissit ja jännäleikit herättävät suuria tuntemuksia ja jos ne ei mätsää niin tulee suuria pettymyksiä.
Hyi mikä sadistiukko sinulla. Et tietenkään suostu, jos et halua. Aika harva haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme, mitä tahdomme ja osaamme sanoa sen kumppanille. Mutta emme todellakaan luota siihen, että kumppani osaa lukea ajatuksiamme, kun olemme pallo suussa käsiraudoissa. Meille maksimaalinen nautinto on sitä, että tapahtuu se, minkä tahdomme tapahtuvan eikä se, mitä toinen uskoo meidän haluavan.
Ihan hyviä periaatteita, mutta ei alistumisessa tai alistamisessa ole kyse siitä, että uskoo toisen haluavan jotain. Asioista keskustellaan (tai ainakin ehdottomasti pitäisi keskustella) etukäteen niin, että kumpikin on tietoinen toisen haluista. Kokemusteni mukaan BDSM-ihmiset keskustelevatkin seksistä usein paljon enemmän kuin ns. tavalliset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla edes googlata mikä on suupallo!
Älä suostu.
n41
Mä en uskalla googlata mikä on jalkapallo. Kuulostaa vielä hurjemmalta.
En voi ymmärtää SM:ää. En voi ymmärtää miten joku voi nauttia toisen alistamisesta, nöyryyttämisestä, esineellistämisestä. On kuin he haluaisivat unohtaa sen toisen ihmisen kokonaan ja tehdä tästä nuken jota voi riepotella miten haluaa. Kammottavaa. Puhumattakaan liian pitkälle menneistä "leikeistä", jotka ovat johtaneet vammautumisiin ja kuolemiin.
Se on addiktio, ei seksiä. He jäävät koukkuun niihin tunteisiin mitä tämä fetissi aivoissa aiheuttaa. Täysin eri juttu kuin keskinäisestä rakkaudesta ja intohimosta syttyvä rakastelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme, mitä tahdomme ja osaamme sanoa sen kumppanille. Mutta emme todellakaan luota siihen, että kumppani osaa lukea ajatuksiamme, kun olemme pallo suussa käsiraudoissa. Meille maksimaalinen nautinto on sitä, että tapahtuu se, minkä tahdomme tapahtuvan eikä se, mitä toinen uskoo meidän haluavan.
Ihan hyviä periaatteita, mutta ei alistumisessa tai alistamisessa ole kyse siitä, että uskoo toisen haluavan jotain. Asioista keskustellaan (tai ainakin ehdottomasti pitäisi keskustella) etukäteen niin, että kumpikin on tietoinen toisen haluista. Kokemusteni mukaan BDSM-ihmiset keskustelevatkin seksistä usein paljon enemmän kuin ns. tavalliset ihmiset.
Miten te BDSM-tyypit kerrotte kumppanille suupallon takaa, mitä juuri nyt haluatte? Me vaniljaseksin harrastajat ihan puhumalla sanomme, että nyt noin ja nyt näin, koska juuri siinä hetkessä joku tuntuu hyvältä, joku toinen juttu ei. En osaa silmien liikkeillä kertoa, että nyt varovasti. Haluista voi keskustella yleisellä tasolla, mutta ainakaan minulla ei ole mitään yksinkertaista nautintokaavaa, jota noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten te BDSM-tyypit kerrotte kumppanille suupallon takaa, mitä juuri nyt haluatte? Me vaniljaseksin harrastajat ihan puhumalla sanomme, että nyt noin ja nyt näin, koska juuri siinä hetkessä joku tuntuu hyvältä, joku toinen juttu ei.
No, kieltämättä emme mitenkään. Mutta eipä ainakaan minulla ole tarvetta jatkuvasti ohjeistaa: "Lirputappa, Keijo, nyt vähän enemmän vasemmalta!" Siinä kyllä katoaisivat himot saman tien niin minulta kuin kumppaniltakin.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää SM:ää. En voi ymmärtää miten joku voi nauttia toisen alistamisesta, nöyryyttämisestä, esineellistämisestä. On kuin he haluaisivat unohtaa sen toisen ihmisen kokonaan ja tehdä tästä nuken jota voi riepotella miten haluaa. Kammottavaa. Puhumattakaan liian pitkälle menneistä "leikeistä", jotka ovat johtaneet vammautumisiin ja kuolemiin.
Se on addiktio, ei seksiä. He jäävät koukkuun niihin tunteisiin mitä tämä fetissi aivoissa aiheuttaa. Täysin eri juttu kuin keskinäisestä rakkaudesta ja intohimosta syttyvä rakastelu.
Voi nyt herrajeesus.. SM on ihan seksiä siinä missä "vaniljakin", ei mikään addiktio. Jotkut vaan nauttivat esimerkiksi siitä, että heitä alistetaan ja ovat luotettavan kumppanin kanssa tässä tilanteessa, jossa toinen kontrolloi toista. Siinä ei ole mitään sairasta, erilaista seksiä vain. Joku tykkää hitaasta, rauhallisesta seksistä pimeässä peiton alla, jotkut pitävät roolileikeistä, joillekin SM on SE juttu. Minä ja mieheni rakastelemme myös keskinäisestä rakkaudesta syttyvällä intohimolla, johon välillä kuuluu myös SM-piirteitä sitomisineen ym. Se sopii meille, enkä ymmärrä mitä sairasta tai väärää siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan liian pitkälle menneistä "leikeistä", jotka ovat johtaneet vammautumisiin ja kuolemiin.
Jos joku psykopaatti aiheuttaa toiselle vammautumisen tai kuoleman, vika on psykopaatissa eikä BDSM:ssä.
Suosittelen lukemaan Stephen Kingia ja kirjan nimeltä Julma leikki.
Vierailija kirjoitti:
Se sopii meille, enkä ymmärrä mitä sairasta tai väärää siinä on.
Ei siinä olekaan mitään sairasta tai väärää. Joillakuilla vain on tapana paheksua ja kummaksua asioita, jotka heille itselleen ovat vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan liian pitkälle menneistä "leikeistä", jotka ovat johtaneet vammautumisiin ja kuolemiin.
Jos joku psykopaatti aiheuttaa toiselle vammautumisen tai kuoleman, vika on psykopaatissa eikä BDSM:ssä.
Sehän siinä onkin että ne on olleet vahinkoja. Ihminen voi aina tehdä virheen. Sitomiset ovat vaarallista puuhaa.
Oudolta kuulostaa tuollainen luottamuksen puute.
Itse olin köysissä jotain viidennellä seksikerralla jo... hauskaa oli!