ALLE PROSENTTI IHMISISTÄ OSAA VASTATA TÄHÄN TESTIIN!
!!(Olen kääntänyt tämän toisesta kielestä suomeksi, joten saattaa vaikuttaa töksähtelevältä! Nimet myös käännetty)!!
Anna on teini-ikäinen tyttö. Hän käy suurta koulua, ja omaa laajan kaveripiirin. Annalla on elämässään tärkeitä henkilöitä - enimmäkseen poikia -, sekä hyvässä että huonossa.
Timo viettää Annan kanssa aikaa todella paljon. Timolla ja Annalla on aina hauskaa, ja he voivat kertoa toisilleen kaiken kaikesta. Heillä on uskomattoman hyvät välit keskenään. Kun he tapaavat, heidän tervehdyksenään on innokas "Moro!", ja he antavat toisilleen ylävitoset.
Anna tapaa myös usein Mattia. Matti kohtelee Annaa kuin kukkaa kämmenellä, ja kehuu tätä jatkuvasti. Poika myös yrittää koko ajan mielistellä häntä. Kun he tapaavat, Matti syöksyy usein halaamaan Annaa, joka taas mieluiten tyytyisi pelkkään iloiseen "Moi!" -tervehdykseen.
Annalla koki osan elämänsä parhaista hetkistä Veikon kanssa, mutta nyt välit ovat muuttuneen etäisiksi. Välillä he vielä tervehtivät toisiaan kadulla nyökäten, mutta muuten Anna on Veikolle kuin ilmaa. He eivät ole huonoissa väleissä, mutteivät kuitenkaan hyvissäkään.
Anna pelkää ja vihaa Kallea. Kalle on raivoissaan Annalle jostakin, mitä tämä on tehnyt. He ovat arkkivihollisia, ja tavatessaan Kallen Anna joko juoksee pois, tai sitten syntyy järkyttävä sanaharkka. Nuoret eivät vaan voi sietää toisiaan.
Anna ei tunne Pekkaa, mutta tunteita hänellä on tätä kohtaan sitäkin enemmän. Annan päivät kuluvat mietiessä Pekkaa. Kun Anna näkee pojan, hän joko muuttuu kauttaaltaan punaiseksi tai hymyilee vienosti.
Kysymys kuuluu: Mitkä ovat poikien suhteet keskenään? (vinkki: kannattaa ensin miettiä poikien suhteet Annaan)
Kommentit (148)
Ap huhuu! Lupasit kertoa oikean vastauksen sitten, kun joku on arvannut oikein!
Pojat ovat arkipäiviä, ma ti ke to ja pe.
Jos Anna on sormus ja pojat ovat sormia, niin miksi se yksi sormi on raivoissaan sille sormukselle? Ei tässä hommassa ole kyllä muutenkaan mitään järkeä, tai logiikkaa.
Ajattelin ensin että Anna on maa ja pojat vuodenaikoja tai planeettoja, mutta luku 5 ei oikein täsmää. Joku vertauskuvajuttu tämä kuitenkin on.
pilluxxx kirjoitti:
tää on helppo :)
Kerro ihmeessä
vastaus on aika yksinkertainen. tosin tää on kyllä paskin arvoitus minkä oon kuullu
Tästä tulee mieleen kun tein nuorena keikkaa tulkkina (80-l) ja se, jota seurueessa tulkkasin- sanotaan vaikka Sepi - halusi kertoa ulkomaalaisille Väyrys-vitsejä ja halusi minun tulkkaavan niitä. Niissä vitseissä oli siis jippona se, että tiedät Väyrysen ja ymmärrät suomea. Oli sairaan kiusallista edes yrittää kun sitä punch linea ei saa mitenkään ymmärrettäväksi. Kun sanoin Sepille, että näitä ei vaan voi kääntää, piti hän minua huonona tulkkina. Jee. No, ap:lle on käynyt samoin: pitää muita huonoina arvaajina,mutta on itse tarinan Sepi.
Noi kaikki vaikutti niin tylsiltä tyypeiltä, että mua ei edes kiinnosta noiden poikien väliset suhteet :D
Sillä alkuperäiskielellä se vastaus on tossa "sekä hyvässä että huonossa" - mutta ei se aukea suomeksi.
Jos joku on mielestään tämän arvannut, niin voisi mielellään kertoa ratkaisun ja perustelut, koska ap ei nyt näköjään viitsi tänne enää vaivautua. Kertokaa nyt edes, miltä kieleltä tämä on käännetty, niin siitä vois lähteä liikkeelle.
Voisko joku edes kertoa, mistä kielestä tää on käännetty, niin vois lähteä yrittämään sitä kautta. Ja sitten mielellään joku, joka on tämän ratkaissut, voisi kertoa ratkaisun ja perusteet. Koskapa ap ei enää ilmeisesti viitsi tänne vaivautua.
Oikea vastaus oli se että pojat on koulukavereita.
Vierailija kirjoitti:
Kiinan viisi elementtiä
Ai tuli, vesi, maa, metalli, puu? Ei avaudu.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos tää on vastaus, niin onpahan typerä arvoitus :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos tää on vastaus, niin onpahan typerä arvoitus :(
Juuri näin, ja tyhmempikin sen heti tajusi että ovat koulu kavereita.
Mutta jäin tähän odottamaan silti mielenkiintoisempaa vastausta....
Veikkaan tuota raamattuesimerkkiä :D Jos ap on kääntänyt tämän muusta kielestä kuin englanti, niin todennäköisesti hän on opiskellut uuden kielen (eli ei varmaan tajunnut kaikkea vieraasta kielestä) tai sitten suomi ei ole hänen äidinkielensä (ei osannut kääntää kaikkea oikein).
Eli tod näk. alkuperäisversiosta saisi helpommin selville oikean vastauksen.