Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokevatko pienirintaiset naiset olevansa vähemmän naisellisia?

Vierailija
13.05.2016 |

Rinnat ovat naisiin liitetty fyysinen piirre, niin vaikuttaako se sukupuoli-identiteettiin, jos tuo piirre on vähäinen tai jopa olematon?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olen käytännössä lauta mutta se ei minun naisellisuutee vaikuta. Päinvastoin, tunnen olevani hyvin petit ja siro nainen ja ihanaa sulkeutua miehen syliin tälläisenä taskukokoisena

Vierailija
42/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella pikkutisut, mutta toisaalta olen pienirunkoinen joten se tasoittaa näkyä. Koen olevani tyttömäinen ja naisellinen, sellainen kepeä ja sulavaliikkeinen. Minun mielestäni naisellisuus tulee ihan muista asioista kun rinnoista, enemmänkin lempeys ja aistikkuus viestivät naiseudesta.

Ennen koin tissikriisejä, mutten missään nimessä enää aikuisässä. Muistelenko kuolinvuoteella kuinka seksikäs olinkaan, tai kenellä olikaan isoimmat tissit. En muistele. Keskityn elämässä muuhun kuin ulkonäköön.

Jännä väite ylipäätään. Tai siis miksi pitäisi olla naisellinen? En elä miehiä varten, mikä tässä tissikriisissä on suurella osalla ilmeisesti taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen itseni vähemmän naiselliseksi ihan muista syistä. Koen silti olevani ihan samalla tavalla nainen kuin muutkin, ei naisen tarvitse olla "naisellinen", se on vain keksitty ilmaisu johon kuuluu tiettyjä keksittyjä piirteitä ja ihanteita.

Vierailija
44/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivöstä. Jos olen shoppailemassa ja pitäisi ostaa uudet liivit niin melkein itku tulee sovituskopissa kun rinnat on niin pienet että kaikki on aina isoja. Harvoin löytyy semmoiset jotka oikeasti olisi hyvät. Minulla on pieni ympärys ja pitäisi olla pieni se kuppikin. Siksi useimmiten käytänkin semmoisia tuettomia esim. Cubuksessa myytäviä liivejä.

Minulla on näkyvä kapea vyötärö ja leveä lantio ja on pyllyä. Ja välillä koen itseni todella naiselliseksi. Varsinkin koroilla jotka korostavat lantiotani. Mutta surettaa että en voi käyttää avaria kaula-aukkoja koska häpeän pieniä rintojani.

Poikaystävä sanoo rakastavansa niitä. On enemmän kyllä peppumiehiä... Ehkä joskus minäkin tykkään niistä.

Vierailija
45/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla näin käytännöllisenä B-kuppisena. Joskus olen miettinyt silikoneja, että näyttäisi paremmalta bikineissä mutta kun miettii että miten usein olenkaan bikineissä ja miten suuren osan elämästäni vie jokin muu kuin tissit niin.. joo, on ehkä muuta tekemistä kuin tuijotella rintavarustustaan peilistä ja muuta käyttöä sille rahalle. Sama elämä jatkuisi täällä punaisessa tuvassa miehen kanssa, enkä teleporttaisi silikonien avulla välittömästi Miamin biitseille vaan todennäköisesti tänäkin vuonna menen uimaan kotijärven rantaan, jossa ei juuri ikinä ole ketään muita. Kerran olen huomannut suht ventovieraan miehen tuijottavan pöydässä rintoihini. Se oli aika epämiellyttävä kokemus..! Oma mies tuijotti silloin kun olin juuri saanut lapsemme ja hinkit täynnä maitoa. Kuka hitto sellaista huomiota janoaa..

Vierailija
46/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en vaikea sanoa, kun en muista koskaan miettineeni kuinka naisellinen olen. Mietittekö te oikeasti, että kuinka naisellisia tai maskuliinisia olette?

Vierailija
47/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans A-kupit, ennen lapsia oli AA. Ja niinpä näillä on kolme lasta täysimetetty, tippaakaan korviketta ei ole yksikään saanut, eli toimittaneet tärkeimmän tehtävänsä moitteetta. Ja vaikka olen imettänyt yhteensä yli 4 vuotta, ei nämä silti roiku vaan ovat nätit ja suht terhakkaat. Nuorena olisin toivonut isompia rintoja, mutta aikuisiällä todellakaan en. Miesrintamalla on vientiä myös riittänyt, joten uskon että se porukka, joiden mielestä naisella kuuluu olla isot tissit, on aika marginaalinen. 

Ja kuten moni muukin on vastannut, mullakin rintoja enemmän naiselliseen fiilikseen vaikuttaa pyörä peppu ja hoikka vyötärö. Ne onneksi minulta löytyy.

Vierailija
48/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe! Hyvin pyyhkii!

Vierailija
49/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ap taitaa olla neurootikko.

Vierailija
50/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen itseni hyvinkin naiselliseksi, vaikka mulla on pienet rinnat ja suht maskuliiniset kasvot ja käytän melko sukupuolineutraaleja vaatteita (ei ikinä hameita, mekkoja tai korkoja arkisin). Kai se sukupuoli-identiteetti tulee jostain muualta kuin ulkonäöstä. On mulla kyllä toisaalta pitkät kauniit hiukset, nätit kasvot (jos tykkää tän tyyppisistä) ja täydellinen vyötärö-lantio-suhde.

Vierailija
51/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele pienirintaisuus niin vastaan jos kuulun kategoriaan?!

Vierailija
52/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani epänaisellinen, vaikka koko on 80A. En muustakaan tiedä? Lihavampana oli isompi kuppikoko, mutta mielummin näin.

Pukeudun naisellisesti ja peräpäästä löytyy massaa 😄. Kasvot ovat nätit ja vartalo sopusuhtainen sekä iloinen luonne. En ole hirveästi ajatellut, että mitä miehet mun tisseistä miettii. Kiinnostusta on tähän ikään riittänyt miesten osalta ihan riittävästi. Jos pieni kuppikoko miesystävää kovin haittaa niin sitten saa vaihtaa naista.

En ole ikinä vakavasti edes harkinnut rintojen suurennuttamista. On ollut isompiakin murheita 😊.

Ja jatkoksi vielä tähän, että tiedän aika monta erittäin isorintaista naista, jotka eivät ole mielestäni yhtään naisellisia. Pukeutuminen, muu vartalo, käytös ym. ovat äijämäiset. Naisellisuus ei ole yhtä kuin isot rinnat.

Vierailija
53/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eikös tässä jokunen aika sitten ollut juttua että ...

Sivistyneet, varakkaat, ja kouluja käyneet miehet ovat enemmän pieni rintaisten naisten mieleen... KUN TAAS vähemmän kouluja käynyt niiden isompien silikonien..

Joku lehti juttu oli..

Vierailija
54/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienirintainen ja muutenkin pieni ja siro, kapea vyötärö, naisellinen lantio. Rintani ovat sopusuhtaiset muun vartaloni kanssa ja koen olevani naisellinen.

Vierailija
55/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, en vaikea sanoa, kun en muista koskaan miettineeni kuinka naisellinen olen. Mietittekö te oikeasti, että kuinka naisellisia tai maskuliinisia olette?

Jep, komppi tälle.

Ylipäänsä lakkasin miettimästä ja murehtimasta ulkonäköäni siinä parikymppisenä. Olen mitä olen enkä jaksa ulista jos en satu miesten silmää miellyttämään.

terv. ylipainoinen ja a-kupin tissin omistava

Vierailija
56/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi isoja rintoja missään nimessä! Itsellä vaihdellut a-b-kupin välillä painon mukaan. Olen pieni ja siro joten c-kuppia isommat näyttäisivät naurettavilta enkä haluaisi miesten tuijottavan hinkkejä, olisi mielestäni tosi kiusallista :D. Eli tunnen todellakin itseni naiselliseksi!

Ja lisäyksenä että kaksi lasta olen näillä täysimettänyt sen 6kk ja osittain vielä siihen 1,5-vuotiaiksi että tärkein tehtävä myös hoidettu :). Ei ole koskaan tarvittu korviketta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme