Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokevatko pienirintaiset naiset olevansa vähemmän naisellisia?

Vierailija
13.05.2016 |

Rinnat ovat naisiin liitetty fyysinen piirre, niin vaikuttaako se sukupuoli-identiteettiin, jos tuo piirre on vähäinen tai jopa olematon?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät :)

Ottaisin pienet rinnat 100% mieluummin kuin nämä jättilollot!

Vierailija
2/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Niin monta kertaa kuullut siitä että "kyllähän naisella tissit pitää olla." T: pieniä rintojaan häpeävä nainen, tai no.. "nainen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen itseni hyvin naiselliseksi vaikka rinnanympärys 80cm ja kuppi 65B ;) enkä haluaisikaan paljon isompia. Eivät ainakaan ole tiellä tai pompi kuin kumipallot juoksulenkillä.

Vierailija
4/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan, minulla on kyllä vastapainoksi kunnolla lantiota.

Vierailija
5/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä pienistä rinnoistani. Olen imettänyt niillä lapsiani. Eli vaikka ovat pienet niin toimivat kuten pitääkin.

Vierailija
6/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
7/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ovat naisiin liitetty fyysinen piirre, niin vaikuttaako se sukupuoli-identiteettiin, jos tuo piirre on vähäinen tai jopa olematon?

Toivottavasti eivät. Bosat ne on pienetkin ja ansaitsevat huomiota ja härnäystä.

Vierailija
8/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. En tosin muutenkaan erityisesti piittaa mistään ulkoisista naisellisuuden merkeistä. Olen nainen huolimatta siitä miltä näytän. Enkä missään nimessä haluaisi yhtään isompia kuin omat A-kupin rintani. Haluan olla pieni ja siro ja sporttinen, tuntuu täysin epäluonnolliselta ajatukselta että minussa olisi ylimääräistä rasvakudosta missään kohti enempää.

Vierailija
9/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnostaisi tietää että antavatko pienirintaiset naiset alapääkarvoituksen kasvaa useammin kuin isorintaiset.

Siinä kun on se juttu että moni kokee että aikuinen nainen jolla ei ole rintoja eikä karvoja alapäässä näyttää ihan pikkutytöltä.

Vierailija
10/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En olisi oikea nainen, jos antaisin ulkonäköni määritellä naiseuteni ja naisellisuuteni.

T. Lauta

Vierailija
11/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en koe olevani epänaisellinen - itseasiassa päinvastoin. Olen Kokoa 70 B.  Olen siro ja hoikka muutenkin, mutta peppukin on. Mekot istuu hyvin - ja itse asiassa muutkin vaatteet. Mieluummin nämä hoikat reidet ja pohkeet kuin isot rinnat. 

Vierailija
12/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :D päinvastoin olen ylpeä; ne ovat terhakat kuin nuorella naisenalulla

Vierailija
13/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä pienistä rinnoistani. Olen imettänyt niillä lapsiani. Eli vaikka ovat pienet niin toimivat kuten pitääkin.

Tämä on hyvä asenne, jonka soisi yleistyvän niin naisten kuin miestenkin keskuudessa. Myös miehen peniksestä puhuttaessa.

Vierailija
14/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Tunnen olevani paljon naisellisempi, koska olen siro ja hoikka ja kevyt. Rotevat ja tukevat ja rintavat naiset ovat mielestäni paljon maskuliinisempia.

Vierailija
15/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan vaikuta, en edes pidä isoja rintoja naisellisina, ovat lähinnä mummo-tai äitimäiset.

Koen olevani hyvin naisellinen nainen.

Vierailija
16/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eivät :)

Ottaisin pienet rinnat 100% mieluummin kuin nämä jättilollot!

Saattaisi kuitenkin käydä niin, että miehet eivät osoittaisi enää kiinnostusta samalla lailla kuin ennen jos pienentäisit rintojasi.

Tietysti jos olet jo löytänyt elämänkumppanin niin sitä ongelmaa ei ole (paitsi jos on se riski että elämänkumppanisi ei pitäisi muutoksesta) mutta varsinkin jos olet sinkku niin rintojen pienentämisessä on kyllä riskinsä.

Moni sanoo ettei halua miestä joka on niin pinnallinen että rintojen koolla on väliä, mutta loppupeleissä aika moni on mieluummin sellaisen miehen kanssa joka on muuten tosi upea, mutta pienenä miinuksena löytyy tuo pinnallisuus.....kuin että eletään yksin koko ajan.

Vierailija
17/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. Pienet tissini ovat oikein nätit! Jos joku mies minut niiden takia lemppaisi, niin ei olisi minulle sopiva yksilö noin muutenkaan.. 

Sen sijaan hävettäisi ihan pirusti, jos olisi jotkut ylimääräiset silikonipussukat ihon alla. 

Vierailija
18/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En olisi oikea nainen, jos antaisin ulkonäköni määritellä naiseuteni ja naisellisuuteni.

T. Lauta

Eivätkö ne naiset ole mielestäsi "oikeita naisia", joiden identiteettiin rintojen koko vaikuttaa?

Vierailija
19/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kiinnostaisi tietää että antavatko pienirintaiset naiset alapääkarvoituksen kasvaa useammin kuin isorintaiset.

Siinä kun on se juttu että moni kokee että aikuinen nainen jolla ei ole rintoja eikä karvoja alapäässä näyttää ihan pikkutytöltä.

Tuota olisi voinut kysyä siltä "27 lattarinnalta" joka vastaili täällä aiemmin tänään kysymyksiin"

Vierailija
20/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Sara Forsberg koki itsensä vähemmän naiselliseksi ilman hinkkejä, joten hankki silarit, ja vinkui aiheesta yt-videollaan. :DD Itseäni en koe vähemmän naiselliseksi pienen varustukseni takia; feminiinisyyttäni kun määrittelevät monet muutkin seikat, enkä erityisemmin välitä seksuaalista vetovoimaa "määrittelevistä" seikoista, vaikka ihan jees olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi