Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokevatko pienirintaiset naiset olevansa vähemmän naisellisia?

Vierailija
13.05.2016 |

Rinnat ovat naisiin liitetty fyysinen piirre, niin vaikuttaako se sukupuoli-identiteettiin, jos tuo piirre on vähäinen tai jopa olematon?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe. Pienet tissini ovat oikein nätit! Jos joku mies minut niiden takia lemppaisi, niin ei olisi minulle sopiva yksilö noin muutenkaan..  

Niinhän ne pienimunaiset miehetkin taitaa ajattella että sellainen nainen jolle ei kelpaa pienimunainen mies ei ole oikea nainen hänelle.

Vierailija
22/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se välillä käy mielessä että isommat tissit olis kivat, olis vaatteetkin päällä nätimmät , olisi muotoja. Ja myönnän.. Mieheni EX naisilla kaikilla on huomattavasti isommat, olen kokenut sängyssä välillä häpeää, mutta tänäänkin miesystäväni se vaan jaksaa kehua. Siitä välillä tunnen iloa että aina ei tarvitse edes rintaliivejä käyttää, ihanteellinen kuumina kesäpäivinä.

En silti ikinä ajo mitään silikonia hankkia näihin. Vaikka ne ovatkin "käteen sopivat" eikä tuulessa lupaan. Ne ovat terveet rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt pienistä rinnoista enemmän ja tahtonut että omani olisivat pienemmät, vaikkeivat nytkään ole isot. Tissit eivät naisellisuutta määritä tippaakaan, mutta pienet näyttävät mielestäni useimpien vaatteiden kanssa isoja tyylikkäämmiltä. 

Vierailija
24/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe. Pienet tissini ovat oikein nätit! Jos joku mies minut niiden takia lemppaisi, niin ei olisi minulle sopiva yksilö noin muutenkaan..  

Niinhän ne pienimunaiset miehetkin taitaa ajattella että sellainen nainen jolle ei kelpaa pienimunainen mies ei ole oikea nainen hänelle.

No, itse en ole valinnut miestäni munan koon perusteella. Hänet tiesin haluavani jo ennen kuin koko patukkaa näin.  Ja kyllä, meillä molemmilla on ollut vientiä aikaisemminkin. 

T. 17

Vierailija
25/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin niin monta vuotta, mutta sitten lihoin n 15 kg ja kuppikoko muuttui 70 ceestä 75 DD/E. Huomasin ettei niissä pienissä rinnoissa mitään vikaa ollutkaan.

Vierailija
26/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on a-kupin tisut ja itselläni ainakin on super seksikäs ja naisellinen olo :D enemmän minua haittaisi, jos olisi ihan tasapaksu vyötärö ja lantio, rinnoilla nyt ei ole väliä.

Vierailija
27/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on a-kupin tisut ja itselläni ainakin on super seksikäs ja naisellinen olo :D enemmän minua haittaisi, jos olisi ihan tasapaksu vyötärö ja lantio, rinnoilla nyt ei ole väliä.

Samoin ajattelen vyötäröstä ja lantiosta. Tykkään että sivusta katsoen näytän tiimalasin malliselta ja rinnat ovat sopivan keveät b:t, en tahtoisi ainakaan isompia.

Vierailija
28/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen itseni vähemmän naiselliseksi ja olen aina tuntenut. Rinnat ovat A-kokoa, mutta rintakehä leveä - huono yhdistelmä.

Vähän vaikuttaa siltä kommenttien perusteella, että täällä omia pieniä rintojaan kehuvilla on usein juurikin B-kokoiset rinnat, eivätkä ne nyt niin kovin pienet ole.

Vierailija
29/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ajattelen vyötäröstä ja lantiosta. Tykkään että sivusta katsoen näytän tiimalasin malliselta ja rinnat ovat sopivan keveät b:t, en tahtoisi ainakaan isompia.

*edestä katsoen piti kirjoittaa siis. :D

Vierailija
30/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen itseni vähemmän naiselliseksi ja olen aina tuntenut. Rinnat ovat A-kokoa, mutta rintakehä leveä - huono yhdistelmä.

Vähän vaikuttaa siltä kommenttien perusteella, että täällä omia pieniä rintojaan kehuvilla on usein juurikin B-kokoiset rinnat, eivätkä ne nyt niin kovin pienet ole.

No esim. itselläni on AA-A ja ihan tyytyväinen olen.

Vierailija
31/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. itselläni on AA-A ja ihan tyytyväinen olen.

Mulla myös eikä ole valittamista.

Vierailija
32/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Olen pieni ja oloni on yleensä hyvin naisellinen. Lantion mallista erottaa kyllä lapsesta, jos joku sitä nyt tosissaan miettii :D

En haluaisi isoja rintoja koska silloin harvemmin käy halvat henkkamaukan rintaliivit, ne hikoaa ja hiertää kesällä, ne painaa hartioita, urheillessa pomppii sinne tänne ja selkäpiitä karmii ajatuskin siitä miten jotkut miehet tuijottaisi ja hekumoisi minun runsaita hinkkejäni. Eli hyvä näin.

Vierailija
33/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eivät :)

Ottaisin pienet rinnat 100% mieluummin kuin nämä jättilollot!

Saattaisi kuitenkin käydä niin, että miehet eivät osoittaisi enää kiinnostusta samalla lailla kuin ennen jos pienentäisit rintojasi.

Tietysti jos olet jo löytänyt elämänkumppanin niin sitä ongelmaa ei ole (paitsi jos on se riski että elämänkumppanisi ei pitäisi muutoksesta) mutta varsinkin jos olet sinkku niin rintojen pienentämisessä on kyllä riskinsä.

Moni sanoo ettei halua miestä joka on niin pinnallinen että rintojen koolla on väliä, mutta loppupeleissä aika moni on mieluummin sellaisen miehen kanssa joka on muuten tosi upea, mutta pienenä miinuksena löytyy tuo pinnallisuus.....kuin että eletään yksin koko ajan.

Vieläkö naisen arvoa mitataan sillä, kuinka haluttava hän on miehen silmissä? Aika surullista.

Vierailija
34/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En olisi oikea nainen, jos antaisin ulkonäköni määritellä naiseuteni ja naisellisuuteni.

T. Lauta

Eivätkö ne naiset ole mielestäsi "oikeita naisia", joiden identiteettiin rintojen koko vaikuttaa?

Saattavat ollakin, mutta minusta naiseus ja naisellisuus ovat ulkoisia seikkoja syvemmällä.

Vierailija
35/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi isoja rintoja missään nimessä! Itsellä vaihdellut a-b-kupin välillä painon mukaan. Olen pieni ja siro joten c-kuppia isommat näyttäisivät naurettavilta enkä haluaisi miesten tuijottavan hinkkejä, olisi mielestäni tosi kiusallista :D. Eli tunnen todellakin itseni naiselliseksi!

Vierailija
36/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä AA kupin rinnoistani. Olen laiha ja naisellinen!

Vierailija
37/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eivät :)

Ottaisin pienet rinnat 100% mieluummin kuin nämä jättilollot!

Sama mulla! Olen muuten pieni mutta nää pirun ilmapallot tässä edessä on vaivaksi. Hartiat ja selkä kipeät koko ajan, ryhti ei pidä, rintsikoita ei löydy enkä kestä "onpas sull isot tissit" huutelijoita (no okei, on se välillä ihan kivaa kun saa huomiota mutta yleensä ei. Varsinkaan kun kuljen lasten kanssa).

En ymmärrä kuinka joku haluaa vielä suurentaa rintansa. Minä säästän rahaa että pääsen pienennykseen.

Vierailija
38/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani epänaisellinen, vaikka koko on 80A. En muustakaan tiedä? Lihavampana oli isompi kuppikoko, mutta mielummin näin.

Pukeudun naisellisesti ja peräpäästä löytyy massaa 😄. Kasvot ovat nätit ja vartalo sopusuhtainen sekä iloinen luonne. En ole hirveästi ajatellut, että mitä miehet mun tisseistä miettii. Kiinnostusta on tähän ikään riittänyt miesten osalta ihan riittävästi. Jos pieni kuppikoko miesystävää kovin haittaa niin sitten saa vaihtaa naista.

En ole ikinä vakavasti edes harkinnut rintojen suurennuttamista. On ollut isompiakin murheita 😊.

Vierailija
39/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rintani ovat kokoa 75 AA-70 A ja en koe itseäni vähemmän naiselliseksi. Olen muutenkin aina ollut tosi hoikka ja pieni, niin sopivat mielestäni hyvin vartalooni :) Rintsikoita on välillä vaikea löytää, muuten tykkään. Nuorena koki ehkä enemmän paineita median ja poikien tyhmien juttujen takia, mutta se meni ohi muutamassa vuodessa.

Vierailija
40/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys. En koe olevani vähemmän naisellinen kuin isorintaiset. Pidän kuitenkin mahdollisena, että joidenkin miesten mielestä en ole naisellinen, koska ei ole isoja tissejä. Esim. oma mieheni taas kuuluu koulukuntaan, joka tuntee vetoa pienirintaisia ja siroja naisia kohtaan, kun taas isot rinnat aiheuttavat hylkimisreaktion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan