Miksi salilla ahkerasti käyvät sikaniskat kuvittelevat olevansa jotenkin kuumia naisten mielestä?
Olemus oikein huutaa että "Aah kun olen niin kuuma, niin kuuma, naiset sulaa lähelläni ja miehet kunnioittavat, olen niin iso ja vahva, pelottava ja sexikäs gorilla".
Ovat juurikin kaikista kauimpana seksikkäästä :D Ainakin omasta mielestäni.
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä? Ihailevat itseään kaikista heijastavista pinnoista, iuh ×D
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemus oikein huutaa että "Aah kun olen niin kuuma, niin kuuma, naiset sulaa lähelläni ja miehet kunnioittavat, olen niin iso ja vahva, pelottava ja sexikäs gorilla".
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä? Ihailevat itseään kaikista heijastavista pinnoista, iuh ×D
AP on selkeästi joko lihava tai tikkulaiha mies. :D
Nainen olen, mutta oikeassa olet, että kateuttahan tämä on. Olisi niin ihanaa saada itselleen iso mies jolla on vaikeuksia saada kalua toimimaan. Jos vain saisin hivellä sikaniskaa, niin muusta en välittäisi.
Ap
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Parempi olla sikaniska kuin tavallinen mies. Tällä tarkoitan sitä että mies saa miehekkään ja uljaan vartalon vain bodaamalla jatkuvasti. Valitettavasti monet miehet keskittyvät tiettyihin perusliikkeihin, jolloin kaikki miehekästä V-muotoa aiheuttavat lihakset eivät kehity kunnolla. Tämä yhdistettynä ylensyömiseen saa aikaan tynnyrimäisen tai tasapaksun vaikutelman.
Yksi päivä olin piirtämässä puistossa ja katsoin kun nainen käveli ohi vähissä vaatteissa. Pidin häntä kauniina ja sitten pysähdyin ajattelemaan että en yhtään osaa sanoa mikä hänessä oikein oli hienoa. Naisilla kun on luonnostaan jo sellainen kroppa, mistä miehet pitävät mutta miehetkään eivät oikeastaan voi sanoa mikä siinä kropassa paitsi on hienoa, paitsi naisen pää siinä päällä. Naiset eivät oikeastaan voi tehdä kropastaan naisellisempaa treenaamalla; naiset voivat vain kutistua tai pullistua.
Miesten kohdalla taas kroppaa voi arvioida ihan oikeastikin. Keskimäärin naisia viehättää sopivan lihaksikas V-muotoinen vartalo, vaikka osa naisista pitää myös kaljamahoista.
Kauheaa kukkua koko viesti, uskon ainoastaan sen, että olit puistossa piirtämässä.
Nainen voi todellakin muokata vartaloa naisellisimmaksi treenillä ja ruokavaliolla, googleta vaikka "how to get hourgalss figure". Vielä voi huijata vaatteilla paljon, jos haluaa näyttää erimalliselta kuin alasti.
V-vartalo on ollut ihanne varmaan joskus 80-luvulla, nyt ehkä joku hoikan/tasaisen lihaksikas on miehellä eniten muotia.
Vierailija kirjoitti:
ihanoikeestinyt kirjoitti:
Sikäli kyllä ymmärrän pointin, että jos ihminen on totaalisen ulkonäkökeskeinen, niin raskastahan sellaisen kanssa on olla.
Vähän samanlainen tilanne joidenkin naisten kanssa. Kun ihmisessä ei ole oikein mitään muuta sisältöä kuin kosmetologikäynnit, rakennekynnet, hiustenpidennykset, täyteaineet ties missä ja tunteja kestävät pakkelointisessiot.. *puistattaa*
Eipä nämä kaikki näe metsää puilta. Haukutaan kehonrakentajia itserakkaiksi ja samalla mietitään ripsihuoltoa, kampaajaa, uuttaa LV:n laukkua, hiustenpidennyksiä ja ehkä jotain kivaa pikku leikkausta Virossa... Mutta salilla kävijät ovat itserakkaita paskoja hei. :)
Ripsenpidennykset on typerintä mitä tiedän. Jopa typerämpää kuin itsensä sikaniskaksi treenaaminen. En käy koskaan kampaajalla, pitkiä hiuksia ei tarvitse kuin vähän latvoista leikata ja sen tekee äitini. En omista yhtään merkkilaukkua enkä sellaista koe tarvitsevani tai edes halua. Miksi ajattelet minun olevan turhamainen tämän aloituksen perusteella? Halusit ilmeisesti vain löytää jotain kritisoitavaa myös minusta, kun minä ilkeänä ihmisenä naureskelin sikaniskoille. Harmi ettet osunut oikeaan siinä että olisin turhamainen, sillä minussa on oikeasti asioita joille varmasti nauraisit jos saisit niistä tietää.
Ap
Kaipa pinnallisuuden, kurinalaisuuden ja itsehillinnän ihannoinnin aikakautena kehoni-on-temppelini-bodaajille on aiempaa enemmän vientiä. Minäkin tykkään lihaksikkaista miehistä. Sikaniskojen ulkonäköä enemmän pidän kuitenkin kehonrakentajien urheilullisesta elämäntavasta. Olen itsekin lihaksikas ja nautin hurjasti liikunnasta.
Mulla raja menee jo siinä, että jos lihakset jotenkin näkyy vaatteiden alta/läpi, niin en koe miestä houkuttavaksi. En siis tykkää t-paidan hihoja venyttävistä hauiksista, pulleista rintalihaksista pinkeine nänneineen venyttämässä paidan etumusta, reisistä housuja kiristävistä lihaksista, jne.. Ja sikaniska (viistosti kallonpohjasta olkapäihin laskevat lihat) on oksettavinta kaikista - tekee huonoryhtisen möhkäleen vaikutelman ja sellaisen Quasimodo-habituksen..
Paras "unelmamieskroppa" on hoikka, ryhdikäs mies, jolla on lihaksia vain tuomassa jäntevyyttä, mutta ne eivät pullistele mistään. Olen kokenut erittäin seksikkääksi myös muutaman mahakkaamman miehen, ja "isä-kroppa" vetoaa minuun aina ;)
Ja taustatiedoistani sen verran, että itse olen nelikymppinen, pitkä, hoikka, akateeminen, naisellinen nainen.
Itse olen treenaava nainen, mutta en silti tykkää ns. sali-Makeista. Ihannemieheni on pitkä ja laiha, ei tarvitse olla näkyviä lihaksia. Mahaa saa olla vähän, jos on muuten sellainen söpö narukäsi. Reipas ylipaino ei sytytä.
Jos Bull Mentula olisi viimeinen mies maailmassa, ryhtyisin lesboksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla raja menee jo siinä, että jos lihakset jotenkin näkyy vaatteiden alta/läpi, niin en koe miestä houkuttavaksi. En siis tykkää t-paidan hihoja venyttävistä hauiksista, pulleista rintalihaksista pinkeine nänneineen venyttämässä paidan etumusta, reisistä housuja kiristävistä lihaksista, jne.. Ja sikaniska (viistosti kallonpohjasta olkapäihin laskevat lihat) on oksettavinta kaikista - tekee huonoryhtisen möhkäleen vaikutelman ja sellaisen Quasimodo-habituksen..
Paras "unelmamieskroppa" on hoikka, ryhdikäs mies, jolla on lihaksia vain tuomassa jäntevyyttä, mutta ne eivät pullistele mistään. Olen kokenut erittäin seksikkääksi myös muutaman mahakkaamman miehen, ja "isä-kroppa" vetoaa minuun aina ;)
Ja taustatiedoistani sen verran, että itse olen nelikymppinen, pitkä, hoikka, akateeminen, naisellinen nainen.
Hyh, samaa mieltä. Kerran näin yhdellä oikein hc-bodarilla sellaiset pikkuruiset, tosi lyhyet farkkushortsit jalassa, ja reisilihakset tursusivat lahkeista rivonnäköisesti. Omasta mielestään epäilemättä näytti hyvältä, miksi muuten olisi lähtenyt liikenteeseen moisissa vetimissä. Puistattaa vieläkin.
Sikaniskat ovat kamalia. Sitten se itsevarmuus, kun kuvittelevat olevansa kaikkien mielestä ihania, on kuvottaa. Tekevät jätkästä vielä ällömmän. juurikin mainittu Bull Mentula. Siitä jätkästä on vaatimattomuus kaukana. Hänen ulkomuotonsa huutaa ihanuutta, olematta sitä. ;D
Mä tykkään isoista miehistä, saa olla löllöäkin, muttei tynnyrillistä. Pitää olla myös pituutta ja massaa. Nam.
Naiset luulee, että sellainen jäntevä uimarivartalo tms on miehellä ihan luonnostaan? Vaikka todellisuudessa sellaiseen pitää nostella aivan helvetisti rautaa ja noudattaa tarkkaa ruokavaliota. Ei helvetti te olette pihalla... ja sen kyllä huomaa näistä jatkuvista "miten kiinteydyn?" aloituksistakin. Treenaamaton mies näyttää ihan järkyttävältä. Kuvitelkaa joku Enbuske alasti niin siinä se luonnollinen miesvartalo on joka on muka hyvä.
Heitä kutsutaan homoiksi. Erottaa siitä, että jokainen liike tehdään peilin edessä ja ihannoidaan omaa kehoa. Naisten kohdalla heitä kutsutaan narsisteiksi. Itse en kyllä välitä paskaakaan naisista salilla ollessani. Yleensä he ovat liian hyvin meikattuja ja liian tiukkoihin vetimiin pukeutuneita ollakseen tosissaan treenaamassa. Useimmiten heidän tarkoitus on esitellä itseään ja toisinaan kamelinvarvastaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettet osunut oikeaan siinä että olisin turhamainen, sillä minussa on oikeasti asioita joille varmasti nauraisit jos saisit niistä tietää.
Ap
Tarkoituksenani oli kyllä viitata siihen oikeasti ärsyttävään puoleen kuvailemasi kaltaisessa entisessä kaverissa. Siis siihen että kyseisessä tapauksessa bodarin ulkokuoren alta löytyy itsestään epävarma ja muiden jatkuvaa hyväksyntää janoava pikkutyttö. Ihan kuin tuosta minunkin esimerkistäni.
Mitä potareiden ulkonäköön tulee, niin makuasuahan se on. Oman kokemukseni mukaan ulkonäköpuoli ei ole oikein merkityksellistä, jos muuten natsaa. Yleensä se ihannemies tuppaa naisilla olemaan juuri sen kaltainen kuin mihin juuri sillä hetkellä on ihastunut ja maku vaihtelee tiheään.
Nykyisen trendin mukaisestihan parhaalta naama yleensä näyttää sopivan alhaisella rasvaprosentilla ja tuossa vaiheessa taas lihasmassaa pitää olla yllättävän paljon että ei ole 'liian laiha' useimpien naisten makuun.
Normaali salillakäynti ja siitä seuraava ihaskasvu nyt ei vaan tee hallaa miehen viennille kuin ehkä jossain 1 % tapauksista. Ilman hormoneja on käytännössä mahdotonta kasvaa minkäänlaiseksi möhkäleeksi. Aina on naisia, jotka ottavat mieluummin treenaamattoman, mutta silti treenatulla kropalla on enemmän naisfaneja kuin Ville Valo- tyypin kropalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee, että sellainen jäntevä uimarivartalo tms on miehellä ihan luonnostaan? Vaikka todellisuudessa sellaiseen pitää nostella aivan helvetisti rautaa ja noudattaa tarkkaa ruokavaliota. Ei helvetti te olette pihalla... ja sen kyllä huomaa näistä jatkuvista "miten kiinteydyn?" aloituksistakin. Treenaamaton mies näyttää ihan järkyttävältä. Kuvitelkaa joku Enbuske alasti niin siinä se luonnollinen miesvartalo on joka on muka hyvä.
mun miehellä on jäntevä uimarivartalo, no yläkropassa nykyään vähän vähemmän lihasta. Nostelee lähinnä meidän muksuja ja pelaa nopeita pallopelejä. Syö mitä sattuu, vitsailen että rakentaa lihasta sipseistäkin, enkä ihan vähänkään katkerana. Ne geenit ne geenit! Saan toki itse ihailla se on kivaa mutta kivahan se olis itsekin niillä spekseillä elellä.
Olemusko sen sulle huutaa? Mitäs jos ne miehet vaan yrittävät treenata siellä. Keskity äskin vaan omiin juttuihin, äläkä koko ajan kyylää ja hauku muita.
Surullisia nää, joille aina muiden "olemus huutaa" asioita. Ei paljon eroa kunnon vainoharhasista.
Jos bodari hyppii voltteja ja tekee axekickejä kattoon asti valkaistuilla hampailla niin nam.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ SÄ TEET?!?! Ei tuollaisia olmeja kuin Enbuske voi heittää silmille, että kuvitelkaa alasti!! OOOO MUN SILMÄT!
Ei kaikki treenaamattomat ole enbuskeja. *puistatus*
Mieluummin treenaamaton kuin uimari tai sikaniska.. Aina näitä ääripäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on selkeästi joko lihava tai tikkulaiha mies. :D
Nainen olen, mutta oikeassa olet, että kateuttahan tämä on. Olisi niin ihanaa saada itselleen iso mies jolla on vaikeuksia saada kalua toimimaan. Jos vain saisin hivellä sikaniskaa, niin muusta en välittäisi.
Ap
Ilkeä kusipää olet. Et sä tunne niitä miehiä, et tiedä niistä mitään. Varmaan ykskään ei ole noteerannu sua mitenkään eikä halua JUST sua miellyttää. Anna muitten olla, kiusaaja
Tää aloitus ei ole muuta ku pelkän säälittävän kiusaajan aloitus. Ja yläpeukuttajat ovat samaa kastia. Tuo ap ei voi tietää mitä toisten päässä liikkuu. On hyvin epäluotettavaa perustaa mitään siihen, että toisen olemus huutaa jotain. Me kaikki kun tulkitaan näitä huutavia olemuksia eri tavoin.
Jokainen saa näyttää, miltä näyttää. Sen sijaan inhottavimmat ihmiset pilkkaa muita sen perusteella.
Eipä nämä kaikki näe metsää puilta. Haukutaan kehonrakentajia itserakkaiksi ja samalla mietitään ripsihuoltoa, kampaajaa, uuttaa LV:n laukkua, hiustenpidennyksiä ja ehkä jotain kivaa pikku leikkausta Virossa... Mutta salilla kävijät ovat itserakkaita paskoja hei. :)