Miksi salilla ahkerasti käyvät sikaniskat kuvittelevat olevansa jotenkin kuumia naisten mielestä?
Olemus oikein huutaa että "Aah kun olen niin kuuma, niin kuuma, naiset sulaa lähelläni ja miehet kunnioittavat, olen niin iso ja vahva, pelottava ja sexikäs gorilla".
Ovat juurikin kaikista kauimpana seksikkäästä :D Ainakin omasta mielestäni.
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä? Ihailevat itseään kaikista heijastavista pinnoista, iuh ×D
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemus oikein huutaa että "Aah kun olen niin kuuma, niin kuuma, naiset sulaa lähelläni ja miehet kunnioittavat, olen niin iso ja vahva, pelottava ja sexikäs gorilla".
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä? Ihailevat itseään kaikista heijastavista pinnoista, iuh ×D
AP on selkeästi joko lihava tai tikkulaiha mies. :D
Nainen olen, mutta oikeassa olet, että kateuttahan tämä on. Olisi niin ihanaa saada itselleen iso mies jolla on vaikeuksia saada kalua toimimaan. Jos vain saisin hivellä sikaniskaa, niin muusta en välittäisi.
ApIlkeä kusipää olet. Et sä tunne niitä miehiä, et tiedä niistä mitään. Varmaan ykskään ei ole noteerannu sua mitenkään eikä halua JUST sua miellyttää. Anna muitten olla, kiusaaja
Ei vois vähempää kiinnostaa. Mä kritisoin ketä haluan ja mua saa kritisoida niin paljon kuin haluaa. Jos tuntisit minut et pitäisi minua kusipäänä vaan humoristisena ja hyvin aitona sekä sympaattisena ihmisenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihanoikeestinyt kirjoitti:
Sikäli kyllä ymmärrän pointin, että jos ihminen on totaalisen ulkonäkökeskeinen, niin raskastahan sellaisen kanssa on olla.
Vähän samanlainen tilanne joidenkin naisten kanssa. Kun ihmisessä ei ole oikein mitään muuta sisältöä kuin kosmetologikäynnit, rakennekynnet, hiustenpidennykset, täyteaineet ties missä ja tunteja kestävät pakkelointisessiot.. *puistattaa*
Eipä nämä kaikki näe metsää puilta. Haukutaan kehonrakentajia itserakkaiksi ja samalla mietitään ripsihuoltoa, kampaajaa, uuttaa LV:n laukkua, hiustenpidennyksiä ja ehkä jotain kivaa pikku leikkausta Virossa... Mutta salilla kävijät ovat itserakkaita paskoja hei. :)
Ripsenpidennykset on typerintä mitä tiedän. Jopa typerämpää kuin itsensä sikaniskaksi treenaaminen. En käy koskaan kampaajalla, pitkiä hiuksia ei tarvitse kuin vähän latvoista leikata ja sen tekee äitini. En omista yhtään merkkilaukkua enkä sellaista koe tarvitsevani tai edes halua. Miksi ajattelet minun olevan turhamainen tämän aloituksen perusteella? Halusit ilmeisesti vain löytää jotain kritisoitavaa myös minusta, kun minä ilkeänä ihmisenä naureskelin sikaniskoille. Harmi ettet osunut oikeaan siinä että olisin turhamainen, sillä minussa on oikeasti asioita joille varmasti nauraisit jos saisit niistä tietää.
Ap
Varmasti kuule ihan samasta syystä kuin sinä ajattelet kaikkien bodareiden olevan aloituspostisi kuvauksen kaltaisia. T: bodari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen olen, mutta oikeassa olet, että kateuttahan tämä on. Olisi niin ihanaa saada itselleen iso mies jolla on vaikeuksia saada kalua toimimaan. Jos vain saisin hivellä sikaniskaa, niin muusta en välittäisi.
ApIlkeä kusipää olet. Et sä tunne niitä miehiä, et tiedä niistä mitään. Varmaan ykskään ei ole noteerannu sua mitenkään eikä halua JUST sua miellyttää. Anna muitten olla, kiusaaja
Ei vois vähempää kiinnostaa. Mä kritisoin ketä haluan ja mua saa kritisoida niin paljon kuin haluaa. Jos tuntisit minut et pitäisi minua kusipäänä vaan humoristisena ja hyvin aitona sekä sympaattisena ihmisenä.
Ap
Hahahah, "mä kritisoin ketä haluan", mutta sitten harmittelet, kun sinua pidetään turhamaisena. :D
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus ei ole muuta ku pelkän säälittävän kiusaajan aloitus. Ja yläpeukuttajat ovat samaa kastia. Tuo ap ei voi tietää mitä toisten päässä liikkuu. On hyvin epäluotettavaa perustaa mitään siihen, että toisen olemus huutaa jotain. Me kaikki kun tulkitaan näitä huutavia olemuksia eri tavoin.
Jokainen saa näyttää, miltä näyttää. Sen sijaan inhottavimmat ihmiset pilkkaa muita sen perusteella.
Tiedän että tämä oli paskamainen aloitus. Eilen oli huono fiilis ja olin niin negatiivisesti virittäytynyt että bongasin bussissa istuessani tällaisen tyypin ja sitten vaan tuli halu purkautua tälle palstalle, tänne kun saa suoltaa melkein mitä tahansa paskaa. Olen pahoillani, mutta en ole täydellinen ihminen. Myös minä teen virheitä ja olen joskus ilkeä, mutta kyllä minulla vielä omatunto kolkuttaa, usein jopa sellaisten asioiden takia, joiden takia ei olisi mitään syytä kolkuttaa.
Kiitos viestistäsi ja hyvä että annoit tästä myös negatiivista palautetta, olin nimittäin itsekin melko järkyttynyt siitä, kuinka paljon tykkäyksiä tämä sai.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHahahah, "mä kritisoin ketä haluan", mutta sitten harmittelet, kun sinua pidetään turhamaisena. :D
Ei minua pidetä turhamaisena. Toki joku, joka ei minua tunne voi niin kuvitella, mutta se on väärä kuvitelma.
Ap
Steroidien käyttäjillä alkaa ne aivot pehmenemään ja he luulevat itsestään kaikenlaista. Kuinkahan moni edes tietää että se hormonien käyttö nostaa miehellä myös naishormoonipitoisuuksia rajusti. Sen takia moni hormonibodari toimii monissa asioissa niin kuin nainen mutta ei edes tajua sitä.
Minä en ainakaan tykkää näistä bodareista yhtään. Kaulaa ei ole ja muutenkin kömpelön näköisiä. Nähtävästi monella ehkä kehokuva hämärtyy ja lihaksia halutaan lisää. Tuskin normi elämässä tarvii edes olla lihaskimppu...
Tulee mieleen, että tarkoituksena on vain "älä tule ryppyilemään mulle" -tyyppi.
Futarityyppiset miehet ovat komeita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus ei ole muuta ku pelkän säälittävän kiusaajan aloitus. Ja yläpeukuttajat ovat samaa kastia. Tuo ap ei voi tietää mitä toisten päässä liikkuu. On hyvin epäluotettavaa perustaa mitään siihen, että toisen olemus huutaa jotain. Me kaikki kun tulkitaan näitä huutavia olemuksia eri tavoin.
Jokainen saa näyttää, miltä näyttää. Sen sijaan inhottavimmat ihmiset pilkkaa muita sen perusteella.
Tiedän että tämä oli paskamainen aloitus. Eilen oli huono fiilis ja olin niin negatiivisesti virittäytynyt että bongasin bussissa istuessani tällaisen tyypin ja sitten vaan tuli halu purkautua tälle palstalle, tänne kun saa suoltaa melkein mitä tahansa paskaa.
Ap
.
Törmäsit siis YHTEEN itserakkaiseen salikörmyyn ja vedit sitten siitä johtopäätöksesi lokeroimalla kaikki miespuoliset salimaket itserakkaiksi paskoiksi? :D Sulla taitaa olla vähän ankea elämä, vaikka kesä tekee kovasti tulojaan. Yritä hymyillä välillä, jookosta? :)
Vierailija kirjoitti:
Steroidien käyttäjillä alkaa ne aivot pehmenemään ja he luulevat itsestään kaikenlaista. Kuinkahan moni edes tietää että se hormonien käyttö nostaa miehellä myös naishormoonipitoisuuksia rajusti. Sen takia moni hormonibodari toimii monissa asioissa niin kuin nainen mutta ei edes tajua sitä.
Kuinkahan moni? Sanoisin että noin 95 % ymmärtää, että kuurien aikana otetaan joko aromataasiestäjiä tai antiestrogeenejä, jos on herkästi aromatisoituvaa tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
No ovat kyllä oikeassa siinä, että näyttävät joltain ihan muulta kuin tavis mies, jolla on orastava kaljamaha, jka nyt varmasti on kaikkien suosikki.
Mulle mieluummin vähän mahakas mies, kuin joku hormonihirviö, ne pullistelevat suonet, yök.
Vierailija kirjoitti:
Siksikö se sydänkin pettää monelta bodarilta? Luulevat vielä että ovat "terveyden" perikuva. Pojan kaveri käy sallia "esittelemässä itseään ja saamaan ihailua". Kuvia lataa joka paikkaan. Kaikki sen tyttökaverit on häipyneet 3 kk seurustelun jälkeen kun on tytöllä ollut painoa 1-2 kg liikaa...hirveä arvostelu kun pienistä vioista. Lienee tyyppi täysi narsisti + idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksikö se sydänkin pettää monelta bodarilta? Luulevat vielä että ovat "terveyden" perikuva. Pojan kaveri käy sallia "esittelemässä itseään ja saamaan ihailua". Kuvia lataa joka paikkaan. Kaikki sen tyttökaverit on häipyneet 3 kk seurustelun jälkeen kun on tytöllä ollut painoa 1-2 kg liikaa...hirveä arvostelu kun pienistä vioista. Lienee tyyppi täysi narsisti + idiootti.
Sepelvaltimotaudit ovat alkoholiperäisten sairauksien jälkeen toiseksi yleisin kuolinsyy 15-64-vuotiaiden miesten keskuudessa. Että pettää se pumppu muiltakin kuin vain bodareilta.
No itselläni ei ole mitään kokemuksia moisista. Ehkä osa voi olla tuollaisia, että kerjää huomiota itselleen mutta ei kai nyt kuitenkaan kaikki. Itse olen huomannut etten pahemmin niistä lihaksista välitä, vaan siitä mitä on päänsisällä. Toki hieman pelkään isonkokoisia miehiä ( bodarin näköisiä ja isokokoisia ) kun itse olen kuitenkin aika hintelä, mutta en kyllä mene sanomaan ettenkö bodarinkaltaista miestä huolisi jos luonteeltaan on mukava ihminen. Minulle kyllä kelpaa lihaksiton, vähän pyöreä, vähälihaksikas tai lihaksikas ihminen jos luonne on ihana ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tämä oli paskamainen aloitus. Eilen oli huono fiilis ja olin niin negatiivisesti virittäytynyt että bongasin bussissa istuessani tällaisen tyypin ja sitten vaan tuli halu purkautua tälle palstalle, tänne kun saa suoltaa melkein mitä tahansa paskaa.
Ap.
Törmäsit siis YHTEEN itserakkaiseen salikörmyyn ja vedit sitten siitä johtopäätöksesi lokeroimalla kaikki miespuoliset salimaket itserakkaiksi paskoiksi? :D Sulla taitaa olla vähän ankea elämä, vaikka kesä tekee kovasti tulojaan. Yritä hymyillä välillä, jookosta? :)
Kuten sanoin minulla oli eilen huono fiilis kun tein tämän ja yleistin, koska minua hatutti. Tiedän että se oli typerää, mutta niin kuin aiemminkin sanoin, en ole täydellinen.
Mulla on itse asiassa harvoin huono fiilis. Usein kun mulla on hyvä fiilis ja mulle on tapahtunut jotain hyvää olen silloinkin tänne aloituksia tehnyt, mutta jostain syystä ne ovat keränneet enimmäkseen alapeukkuja ja vihaisia viestejä.
Mä hymyilen USEIN. Mulle on jopa mainittu useammankin ihmisen taholta, että mä näytän aina iloiselta. Se pitää paikkansa.
Sulle kävi nyt samoin kuin mulle - teit johtopäätöksen minusta vain tämän aloituksen perusteella. Tämä oli vain yksi pisara meressä mutta herätti paljon huomiota ja monet pitävät minua kusipäänä, mutta kyllä mä pohjimmiltani olen kaikkea muuta kuin kusipää (toki se on varmaankin makuasia).
Ap
Hassu juttu muuten. Oma ex-tyttöystäväni oli tällainen bodarivihaaja. Itse olen ihan tavismies, mutta paras ystäväni on kisaava kehonrakentaja. Hän tuli käymään muutama päivä kisojensa jälkeen ja heitti pyynnöstäni paidan pois ja tuplahauikset edestä ja takaa. Bodareita "vihaavalla" exälläni tippui leuka lattiaan. :D Oli kirjaimellisesti ihan mehuissaan. 2 kuukautta eron jälkeen iski itselleen bodarin. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni? Sanoisin että noin 95 % ymmärtää, että kuurien aikana otetaan joko aromataasiestäjiä tai antiestrogeenejä, jos on herkästi aromatisoituvaa tyyppiä.
Siis et kai ole niin hölmö, että luulet jonkun vastalääkkeen poistavan kaikki sivuoireet mitä hormonien käytöstä tulee? Oletkohan Tampereelta?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13387878/jouni-virtamo-kertoo-steroidi-k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis et kai ole niin hölmö, että luulet jonkun vastalääkkeen poistavan kaikki sivuoireet mitä hormonien käytöstä tulee? Oletkohan Tampereelta?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13387878/jouni-virtamo-kertoo-steroidi-k…
Olenko niin sanonut? Vastasin vain kysymykseen siitä, ymmärtääköhän kukaan bodari, että steroidit nostavat myös estrogeenitasoja.
Ja Virtamohan on itse terveyden perikuva. Äijä on todella rajusti ylipainoinen ja näyttää aidosti pahoinvoivalta. Mutta voihan se olla, että se puuskutus ja läähätys johtuu keväästä. :)
Täysin samaa mieltä! En käsitä miten kukaan voi nähdä näitä salihirmuja seksikkäinä. Piereskelee jotain proteiinipieruja ja äijäilee. Ovat usein (eivät tietenkään kaikki) täynnä itseään ja elämä pyörii sen oman kropan ympärillä kaksneljäseiska. Y-Ä-K.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä! En käsitä miten kukaan voi nähdä näitä salihirmuja seksikkäinä. Piereskelee jotain proteiinipieruja ja äijäilee. Ovat usein (eivät tietenkään kaikki) täynnä itseään ja elämä pyörii sen oman kropan ympärillä kaksneljäseiska. Y-Ä-K.
Toisin kuin tavallinen suomalainen mies, joka ei piere mitään pieruja, eikä myöskään äijäile esim. katsomalla jääkiekon MM-kisoja ja juomalla kaljaa. :)
Bodarina raivostuttaa nämä aloitukset. Rikoin kaljatölkin paljain käsin.