Miksi salilla ahkerasti käyvät sikaniskat kuvittelevat olevansa jotenkin kuumia naisten mielestä?
Olemus oikein huutaa että "Aah kun olen niin kuuma, niin kuuma, naiset sulaa lähelläni ja miehet kunnioittavat, olen niin iso ja vahva, pelottava ja sexikäs gorilla".
Ovat juurikin kaikista kauimpana seksikkäästä :D Ainakin omasta mielestäni.
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä? Ihailevat itseään kaikista heijastavista pinnoista, iuh ×D
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Olemus oikein huutaa että "Aah kun olen niin kuuma, niin kuuma, naiset sulaa lähelläni ja miehet kunnioittavat, olen niin iso ja vahva, pelottava ja sexikäs gorilla".
Ovat juurikin kaikista kauimpana seksikkäästä :D Ainakin omasta mielestäni.
Mistä nuo ovat saaneet päähänsä että olisivat niin seksikkäitä? Ihailevat itseään kaikista heijastavista pinnoista, iuh ×D
Kaveri ainakin vetänyt kaikkia mahdollisia mömmöjä ja turvonnut sikaniskaksi on mua päätä lyhyempi ja akat käy siihen kuumina jatkuvasti, itse en saa pillua edes avokilta enää.
No kertokaa sitten mitä tehdä, jotta voisin näyttää paremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steroidien käyttäjillä alkaa ne aivot pehmenemään ja he luulevat itsestään kaikenlaista. Kuinkahan moni edes tietää että se hormonien käyttö nostaa miehellä myös naishormoonipitoisuuksia rajusti. Sen takia moni hormonibodari toimii monissa asioissa niin kuin nainen mutta ei edes tajua sitä.
Kuinkahan moni? Sanoisin että noin 95 % ymmärtää, että kuurien aikana otetaan joko aromataasiestäjiä tai antiestrogeenejä, jos on herkästi aromatisoituvaa tyyppiä.
Siis et kai ole niin hölmö, että luulet jonkun vastalääkkeen poistavan kaikki sivuoireet mitä hormonien käytöstä tulee? Oletkohan Tampereelta?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13387878/jouni-virtamo-kertoo-steroidi-k…Olenko niin sanonut? Vastasin vain kysymykseen siitä, ymmärtääköhän kukaan bodari, että steroidit nostavat myös estrogeenitasoja.
Ja Virtamohan on itse terveyden perikuva. Äijä on todella rajusti ylipainoinen ja näyttää aidosti pahoinvoivalta. Mutta voihan se olla, että se puuskutus ja läähätys johtuu keväästä. :)
Nythän ei puhuttu Virtamon ylipainosta vaan hormonien sivuvaikutuksista. :) Vaikka bodarit sitä estolääkitystä ottavatkin, niin silti ne naishormonit jylläävät siellä kropassa. On ihan tunnettu tosiasia, että moni hormonibodari on muuttunut homoksi tai bi-seksuaaliksi niiden aineiden takia.
Ja esimerkiksi jos haluaa vaihtaa sukupuoltaan niin hormonejahan silloin aletaan syöttämään, joten ne hormonit ym. eivät ole mitään karamellejä vaikka moni hormonidiileri niin sanookin nuorille asiakkailleen.
Pisteet Jouni Virtamolle kun otti tuon asian esille. http://keskustelu.suomi24.fi/t/13387878/jouni-virtamo-kertoo-steroidi-k…
It's not how you look, it's how you feel! Oon nainen ja itellä ainoa uuden vuoden toive oli hankkia sikaniska, koska en jaksa jatkuvia niskahartia- ja päänsärkyjä ja oon päätyny siihen, et tää voi olla ainoo keino päästä niistä eroon. Ja joo, mulle on useampi mies sanonu, et mul on kaunis, siro niska, mut eipä se lohduta, jos särkee kokoajan, eli terveys ensin, I would say..
Virtamokin on saattanut nuorempana hormoneita käyttää ja nyt sitten maksaa hintaa siitä. Olen kyllä kans kuullut noitten bodareiden sekoiluista ja monesti eivät edes itse tajua mistä oireet johtuu, varsinkin jos niitä tulee vuosien päästä käytön lopettamisesta.