Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää itseään täydellisenä

Vierailija
12.05.2016 |

Oikeasti. Hänessä ei ole mitään vikaa, kaikki viat ovat minussa. Hän voi luetella minusta löytämiään vikoja vaikka kuinka kauan, mutta suuttuu heti, jos ottaa puheeksi hänet itsensä vähänkään kriittisessä mielessä. Hän ehdottaa jatkuvasti kehittämiskohteita minussa eri osa-alueilla. Olen yrittänyt tulla paremmaksi, mutten onnistu, tuskin kelpaan koskaan.

Voiko tällainen asetelma ratketa millään järkevällä tavalla? Varmaan kehotatte eroamaan ja sitä mietinkin. Olisi vain sääli, jos suhteen voisikin vielä pelastaa jotenkin. Jos asiasta yrittää keskustella, tulee riita ja puhe kääntyy aina niihin minun puutteisiini. Mies siis pitää itseään huomattavasti minua parempana. Ihmettelen sitäkin, että miksi hän ylipäätään haluaa olla kanssani, kun ei tunnu edes pitävän minusta, mutta suuttuu jos pohdiskelen eroa, siinä ei ole järkeä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
2/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiko olet?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee noin samasta syystä kuin koirat nuolevat pallejaan...

Vierailija
4/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Mitä, jos seuraavakin mies on samalainen?

Vierailija
5/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Mies joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella on oltava?

Vierailija
6/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan tässä nyt on tyhmempi toistaan.

Vierailija
7/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Sitten vaihdat uudelleen miestä! Miksi helvetissä kukaan itsetunnolla varustettu nainen jäisi kuuntelemaan omahyväisen, ei lainkaan itsekritiikkiin kykenevän randomin miehen egopöyhistelyä?

Vierailija
8/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä riittää.

Vierailija
9/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Pitäisikö ap ensin oppia arvostamaan itseään? Turha sitä on miestä syyttää ja sanoa, ettei herrasmiehiä ole ellei osaa vaatia arvoistaan kohtelua.

Vierailija
10/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo toiminut minun kohdallani, joten erottiin sitten. En tajua miten olenkin sitä paskaa jaksanut kuunnella, en enää toiste samaan suostuisi.

Vierailija
11/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Pitäisikö ap ensin oppia arvostamaan itseään? Turha sitä on miestä syyttää ja sanoa, ettei herrasmiehiä ole ellei osaa vaatia arvoistaan kohtelua.

Tuossahan oleellista juuri on miehen vaihtaminen. Itseään arvostava nainen ei jaksa kuunnella paskaa: mies vaihtoon.

Itseään kehuvia ja alistettavaksi joutuvia naisia etsiviä miehiä ON paljon. Mitä enemmän niiden kanssa viettää aikaa sitä pahemmaksi oma tilanne muuttuu.

Vierailija
12/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Sitten vaihdat uudelleen miestä! Miksi helvetissä kukaan itsetunnolla varustettu nainen jäisi kuuntelemaan omahyväisen, ei lainkaan itsekritiikkiin kykenevän randomin miehen egopöyhistelyä?

Eikö aloittajan sinusta pitäisi ensin hankkia se itsetunto ennen uutta miestä? Miksi helvitissä kukaan edes yrittää tulla paremmaksi, että kelpaisi jollekin miehelle? Eikö se jo kerro jotain naisestakin, eikä vain siitä omahyväisestä miehestä.

Vierailija
13/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Mies joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella on oltava?

Aina tää kommentti!  Jos nyt joku haluaa miehen, niin tää kommentti ei sovi ollenkaan

Vierailija
14/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Minä en ole miestäni vaihtamassa ;-) Kysymys oli "sarkastinen"

Parisuhde kun on kahden kauppa niin pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan miettiä olisiko kummassakin vikaa. Ei sillloin vaihtaminen auta, jos sitä itsetuntoa ei ole. Silloin tulee juuri sorruttua näihin huonoihin miehiin, kun on oltava se suhde.

Vierailija
15/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen vähän hävettäisi minua ja pelkään, että sukulaiset, tutut yms pitäisivät minuakin epäonnistuneena ja viallisena, kun en parisuhteeseen pystynyt.

Menimme naimisiin alle vuosi sitten ja kaikki pitävät miestä unelmamiehenä. Hän muuttui häiden jälkeen tällä lailla kriittiseksi, sitä ennen tuntui pitävän minuakin ihanana, asuttiinkin yhdessä 3 v ennen avioliittoa.

Nolottaa siis, kun itsekin olen ennen hehkuttanut, kuinka löytyi elämäni mies ja ollaan niin onnellisia. Ja sitten yhtäkkiä eroaisin alle vuoden liitosta.

Ap

Vierailija
16/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Tuossahan oleellista juuri on miehen vaihtaminen. Itseään arvostava nainen ei jaksa kuunnella paskaa: mies vaihtoon.

Itseään kehuvia ja alistettavaksi joutuvia naisia etsiviä miehiä ON paljon. Mitä enemmän niiden kanssa viettää aikaa sitä pahemmaksi oma tilanne muuttuu.

Eikö oleellista kuitenkin ole miehestä eroaminen? Itseään arvostava nainen osaa olla yksinkin. Etkö sinäkin olisi jo tuollaisesta miehestä eronnut? Luuletko, että ap esim. lennossa vaihtaa seuraavaan, jos seuraavakin on samalainen?

En olisi ikänä uskonut itse tätä kirjoittavani, mutta nyt on pakko. Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja...Itseään kehuvia(miehiä) ja alistettavaksi joutuvia naisia etsiviä miehiä ON paljon, mutta ON myös paljon naisia, jotka sen miehen käytöksen mahdollistaa. Eikö tälläisen naisen kuitenkin olisi parempi olla yksin kunnes...

Vierailija
17/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaminen vähän hävettäisi minua ja pelkään, että sukulaiset, tutut yms pitäisivät minuakin epäonnistuneena ja viallisena, kun en parisuhteeseen pystynyt.

Menimme naimisiin alle vuosi sitten ja kaikki pitävät miestä unelmamiehenä. Hän muuttui häiden jälkeen tällä lailla kriittiseksi, sitä ennen tuntui pitävän minuakin ihanana, asuttiinkin yhdessä 3 v ennen avioliittoa.

Nolottaa siis, kun itsekin olen ennen hehkuttanut, kuinka löytyi elämäni mies ja ollaan niin onnellisia. Ja sitten yhtäkkiä eroaisin alle vuoden liitosta.

Ap

Ja ikä oli?

Vierailija
18/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Itseään kehuvia ja alistettavaksi joutuvia naisia etsiviä miehiä ON paljon. Mitä enemmän niiden kanssa viettää aikaa sitä pahemmaksi oma tilanne muuttuu.

Eikö oleellista kuitenkin ole miehestä eroaminen? Itseään arvostava nainen osaa olla yksinkin. Etkö sinäkin olisi jo tuollaisesta miehestä eronnut? Luuletko, että ap esim. lennossa vaihtaa seuraavaan, jos seuraavakin on samalainen?

En olisi ikänä uskonut itse tätä kirjoittavani, mutta nyt on pakko. Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja...Itseään kehuvia(miehiä) ja alistettavaksi joutuvia naisia etsiviä miehiä ON paljon, mutta ON myös paljon naisia, jotka sen miehen käytöksen mahdollistaa. Eikö tälläisen naisen kuitenkin olisi parempi olla yksin kunnes...

Edellisenä kirjoittajana olen samaa mieltä. Jos nainen ei törmää kuin arvosteleviin, omaa pönkitystään etsiviin miehiin on parempi olla yksin. Sinkkunakin on terveellisempää kuin kritisoivassa suhteessa.

Tietäen ap:n taustan ehdotukseni onkin tosin ensin mm. pariterapia. Jotenkin aloituksesta sai sen käsityksen, että kyseessä tapailun kaltainen suhde. Joka tapauksessa ei ole hyvä jäädä tuollaiseen suhteeseen, koska se vuosien ja kuukausien kuluessa murentaa itsetunnon.

Vierailija
19/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja ikä oli?

Ikää on yli 40.

Se pahentaa tilannetta, koska kaikki olivat jo aiemmin varmasti ajatelleet, ettei x ikinä miestä löydä. Sitten tällainen pikaero vakuuttaisi viimeistään, että muut ajattelisivat minussa olevan tosiaankin vikaa. Kun en pystynyt parisuhteeseen edes niin täydellisen miehen kanssa.

Ap

Vierailija
20/67 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No voi voi. Kaikki tekee virheitä, ja aikuista olisi myöntää se itselleen ja muille. Ei se kirpaise kuin kerran. Tunnut välittävän eniten siitä, mitä kaikki muut ajattelevat - suku, tutut, mies - kuin mitä itse ajattelet.

Haluatko olla tuossa suhteessa vai ei?

Jos ei, niin vaihtoon. Jos kyllä, niin koitapa selittää miksi. Muutakin kuin että "mitä ihmisetkin sanoo".  Ja sitten teet asian korjaamiseksi jotain.