Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudenkeskeytyslääkkeet otettu 9 tuntia sitten, mitään ei tapahdu!

Vierailija
11.05.2016 |

Osaako joku kertoa kokemuksistaan? Cytotec-lääkkeet (4kpl) otettu alakautta aamupäivästä, kipuja ja supistuksia on mutta vaan pientä verta pyyhittäessä... Koska se kunnon vuoto oikeen alkaa? Tuskaista.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kannniskella sisällään itse tappamaansa raatoa.

Olisiko sinusta kivempi synnyttää sytostaattihoitojen tuhoama vauva? Jos nyt ikinä sinne synnytykseen asti päästäisiin.

Tuakin, mutta siitä ei varmasti nyt ole kyse :D

Vierailija
22/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moralisoijat hei, te ette yhtään tiedä miksi ap on päätynyt aborttiin. Syitä on monia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä näitä kommentteja. Joo, joillekin tyhjäpäille abortti on yksi ehkäisykeino, mutta joillekin se on pitkään harkittu surullinen päätös. Ei-toivottuja lapsia on ihan liikaa, abortti on paljon parempi vaihtoehto. Ap, kannattaa soitella sairaalaan josta lääkkeet sait, muistelen omaa aborttiani ja niitä ohjeita, mielestäni vuodon piti alkaa 30min-4 tunnin kuluessa tai jotain sinnepäin. Tsemppiä!

Vierailija
24/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kannniskella sisällään itse tappamaansa raatoa.

Olisiko sinusta kivempi synnyttää sytostaattihoitojen tuhoama vauva? Jos nyt ikinä sinne synnytykseen asti päästäisiin.

Tuakin, mutta siitä ei varmasti nyt ole kyse :D

Ehkä ei, mutta työkaverini kohdalla siitä oli kyse. Odotettu perheen kolmas lapsi. Raskaus oli edennyt 16. viikolle. Neuvolassa yllättäen Hb 60. Akuutti leukemia. Raskaus keskeytettiin. Syöpähoidot aloitettiin. Työkaveri ei selvinnyt hengissä.

Sinäkö olisit jatkanut raskautta, jos olisit ollut tämä äiti?

Vierailija
25/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellisessa liitossa ja mulla on ihana lapsi. Tulevaisuus on turvattua ja muutenkin asiat hyvin. Siltikin vauva-arki on todella raskasta. Ei kannata tehdä lapsia, jos asiat on millä tavalla tahansa huonosti, koska silloin tulee olemaan sata kertaa rankempaa. Etteko te jeesustelijat sitä ymmärrä? Olen kyllä huomannut, että tosi moni moralisoija on itse lapseton - ei mitään käryä asioista. Ollaan vaan niin idealisteja. Ehkä te vielä opitte, ainakin toivon niin, jaa saatte ymmärrystä siitä, että elämä ei aina ole niin mustavalkoisen ykisnkertaista, että on vaan yksi ohjenuora.

Vierailija
26/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni n. 5 tuntia kun alkoi vuoto. Ja se olikin melko runsasta. Sai pestä housuja. Onneksi olin kotona. Vuoto kesti n. 2 viikkoa.

Vierailija
27/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:( miksi..miksi teit sen? Eikö sinulla ole sydäntä?

Ai miksi mä synnyttäisin yhdellä petturille salalapsen? Joka ei pane edes omaa naistaan.

Vierailija
28/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyshän tuokin on, eikä tule sujumaan minkään suunnitelman tai ennakoinnin mukaan. Toisilla käynnistyy hitaasti ja toisilla nopeasti. Itsellä jäyti iät ajat, supisteli varmaan vuorokauden, kunnes alkoi tulva. Soita huomenna lääkärille, jos mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
29/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnellisessa liitossa ja mulla on ihana lapsi. Tulevaisuus on turvattua ja muutenkin asiat hyvin. Siltikin vauva-arki on todella raskasta. Ei kannata tehdä lapsia, jos asiat on millä tavalla tahansa huonosti, koska silloin tulee olemaan sata kertaa rankempaa. Etteko te jeesustelijat sitä ymmärrä? Olen kyllä huomannut, että tosi moni moralisoija on itse lapseton - ei mitään käryä asioista. Ollaan vaan niin idealisteja. Ehkä te vielä opitte, ainakin toivon niin, jaa saatte ymmärrystä siitä, että elämä ei aina ole niin mustavalkoisen ykisnkertaista, että on

vaan yksi ohjenuora.

Väärin. Me äidit, jotka olemme lapsen kantaneet, synnyttäneet ja rakastaneet juuri emme pysty aborttiin koska tiedämme, mitä on äitiys ja mitä on rakkaus lapseen.

Vierailija
30/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otin peräpuikon suun kautta,miksi ei jo vaikuta.

Vierailija
31/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2016 ja infoa tulee tuutin täyveltä. Eikä mene3 jakeluun. Pillerit ja kondomi, lyömätön yhdistelmä, myös miehelle vasektomia ja naiselle sterilisaatio. Sitten voi naiskennella miten päin tahansa ilman huolen häivää. 

Vierailija
32/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnellisessa liitossa ja mulla on ihana lapsi. Tulevaisuus on turvattua ja muutenkin asiat hyvin. Siltikin vauva-arki on todella raskasta. Ei kannata tehdä lapsia, jos asiat on millä tavalla tahansa huonosti, koska silloin tulee olemaan sata kertaa rankempaa. Etteko te jeesustelijat sitä ymmärrä? Olen kyllä huomannut, että tosi moni moralisoija on itse lapseton - ei mitään käryä asioista. Ollaan vaan niin idealisteja. Ehkä te vielä opitte, ainakin toivon niin, jaa saatte ymmärrystä siitä, että elämä ei aina ole niin mustavalkoisen ykisnkertaista, että on

vaan yksi ohjenuora.

Väärin. Me äidit, jotka olemme lapsen kantaneet, synnyttäneet ja rakastaneet juuri emme pysty aborttiin koska tiedämme, mitä on äitiys ja mitä on rakkaus lapseen.

Mulla on neljä erittäin rakasta lasta ja yksi abortoitu, rakkaudesta. T:ohis

Vierailija
33/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmen sivun jälkeen olisi sitten varmaan kannattanut minunkin huomautaa että kyseessä on tuulimunaraskauden tyhjennys... Ei sillä, että kenenkään abortteja arvostelisin.

Ohje kättäriltä oli se että jos ei 2-3 päivän kuluessa ole tyhjentynyt niin sitten takaisin. Kiitos kommenteista, luen ne läpi nyt kaikki.

Ap.

Vierailija
34/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vitun hullut täällä riehuu :''DD Vai kirjottaako yks tyyppi nää kaikki?

Vierailija
35/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva käyttää tupla/tripla ehkäisyä, mutta kun yks ehkäisy pettää jollakin niin sit ollaan moralisoimassa ehkäisyistä.

Vierailija
36/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä avaavaa lukea teidän komentteja kyllä... Vuosi 2016 ja näin jyrkkiä näkemyksiä abortista, yllätyin. Vaikken siis itse tässä aborttia teekään.

Täytyy toivoa että vuoto alkaisi ennen yötä... Hurjat krampit kyllä.

Ap.

Vierailija
37/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi 2016 ja infoa tulee tuutin täyveltä. Eikä mene3 jakeluun. Pillerit ja kondomi, lyömätön yhdistelmä, myös miehelle vasektomia ja naiselle sterilisaatio. Sitten voi naiskennella miten päin tahansa ilman huolen häivää. 

Joskus myös toivottu raskaus joudutaan keskeyttämään, esim. tuulimuna. Vuosi 2016 ja infoa tulee tuutin täydeltä, mutta silti ei mene jakeluun.

Vierailija
38/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kkm ja pillerit eivät tehneet yhtään mitään, ei kipuja, ei vuotoa. Kolmen vrk:n päästä uudelleen Kättärille, varattiin aika parin päivän päähän kaavintaan ja samalla sain vielä yhden satsin pillereitä, jotka eivät taaskaan tehneet mitään. Kaavinnan jälkeen tuli vielä tulehdus, ja loppujen lopuksi vielä kahteen otteeseen poistettiin raskausmateriaalia paikallispuudutuksessa...

Toivottavasti pääset helpommalla 😊

Vierailija
39/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuisko toi yks sekopää vaikka nukkumaan.

Vierailija
40/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuulla voi olla tulossa isompi klöntti joka on vähä jumissa. Itse työnsin sormet sisälle (suihkussa) ja vähän painelin /pyörottelin kohdunsuun vierestä ja sain sieltä tulemaan tavaraa näin vähän auttamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi