Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen herkät nännit.

Vierailija
19.12.2023 |

Kysymys naisille ja miehille. Kuinka moni mies tykkää nännien hyväilystä seksin aikana? Kuinka moni pyytää sitä? Miten naiset suhtautuu siihen? Tarinoita? Kokemuksia?

nykyisellä tapailukumppanilla on ihan älyttömän herkät nännit. Huomasin sen jo ensimmäisellä seksikerralla. Saa ihan kivikovan stondiksen pelkästään nännien hyväilystä. Joko kielenkärjellä kutittelemalla, tai varovasti sormenpäällä pyörittelemällä. Kertoi, että laukeamisen hetkellä toi edellämainittu voimistaa orgasminkin ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Omatkin nännit on tosi herkät ja olen aina tykännyt kun niitä hyväillään. Useimmat miehet vaan ovat liian kovakouraisia. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun nännit ovat kyllä jonkin verran herkistyneet vuosien mittaan. Ehkä enemmän sillä tavalla, että vaikka niissä ei kauhean voimakkaita suoria tuntemuksia ole, niin jokin piuha niistä alakertaan menee. Toimii parhaiten kiihottumisen alkuvaiheessa, niin että vaikka viileästä kiristyneen nännin hiplaus saa värähtämään pöksyissäkin, tai runkkaillessa itseä kovaksi nännien koskettelu tekee kivaa lisävibaa.

Vaimo joskus saattaa seksin aikana hiukan kielellä lipaista kun on nähnyt minun nännejäni hipelöivän, kun olen hänen vieressään itseäni kosketellut. Ei hän silti oikein jaksa paneutua, olisiko hänelle sitten vähän vierasta. Toisaalta en itsekään oikein siihen pysty keskittymään jos menossa on muutakin. Esimerkiksi, ihan panon loppuvaiheessa olen joskus tarjonnut nänniä hänelle nuoltavaksi, mutta eipä se siinä kohtaa enää oikein miltään tunnu, kun kaikki huomiokyky menee tuloillaan olevaan orgasmiin.

Pitkissä ja hitaissa esileikeissä voisi olla ihan kivaa, mutta meillä nuo esileikit tähtäävät vain siihen että rouva lämpenisi riittävästi, ja sitten on hänellä kiire jo panemaan. Minua ei kannata liikaa lämmitelläkään, ettei se hänen nautintonsa sitten keskeydy ennen aikojaan.

M54

Vierailija
2/18 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosi herkät. Jos hankin loppuhuipennukseni lähärissä, niin vaimo voi nopeuttaa ja parantaa sitä huomattavasti hyväilemällä nännejäni. Hän tietää tämän ja ryhtyy yleensä oma-aloitteisesti toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit ja korvat ovat yllättävän herkät taidokkaalle stimulaatiolle.

Vierailija
4/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just samanlainen ku ap:llä. Kertoi saaneensa elämänsä suurimman orkun, ku istuin päällä, tein lantiollani ihan pientä pyörivää liikettä ja samalla hyväilin sen nännejä. Oli kyl ihan superkiihottavaa. 

Vierailija
5/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakastaa kun hiplaan hänen nännejään. Saa aika kovakouraisestikin pyöritellä ja nyppiä.

Vierailija
6/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tuollaiset nännit. Ei niiden hiplailu normaali olotilassa tunnu oikein miltään, mut kiihottuneena siitä saa ihan älyttömän lisäbuustin. Tuntuu, et niistä menee ihan suorat piuhat kiveksiin=) ja orgasmin hetkellä menen ensin ihan kananlihalle ja sen jälkeen tulee kunnon kouristuksia. 

Onneksi naisystäväni tykkää niiden koskettelusta yhtä paljon, kuin mä tykkään sen nänneistä

Vierailija
7/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Saisit hyväillä kyllä mun nännejä.

M49

Vierailija
8/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta :) 

Itse naisena haluaisin imeä ja kielellä lipoa mieheni nännejä esileikkinä tai seksin aikana, mutta hän kutiaa niin kauheasti ettei halua, että teen niin. Minua taas kiihottaisi tuo niin paljon. Hän tekee kyllä minulle niin ja minä nautin siitä, mutta haluaisin tehdä myös hänelle.  

Vierailija
9/18 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off Topic, sorry.

Kerrotaan, että huima osa miehistä häpeää 'herkkiä nännejään' ja pitää niiden hyväilyä ja nautintoa tästä epämiehekkäänä.

Vierailija
10/18 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off Topic, sorry.

Kerrotaan, että huima osa miehistä häpeää 'herkkiä nännejään' ja pitää niiden hyväilyä ja nautintoa tästä epämiehekkäänä.

Okei? En oo ikinä ajatellu, et siinä ois jotain hävettävää? Luulis, et esim. anaalin hyväilystä saatava nautinto olis vähemmän miehekästä. Se tuntuu kuitenkin olevan ihan yleisesti sallittua. 

No, onneksi oon itse parisuhteessa, missä kumpikin uskaltaa sanoa mistä nauttii, eikä tarvii miettiä onko se miehekästä tai naisellista

Vierailija
11/18 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off Topic, sorry.

Aika monella miehellä, täällä palstallakin, on vähän sellainen ehkä osin alitajuinen käsitys, että ainoaa "oikeaa" seksistä nauttimista on perinteisen kaavan mukainen seksi naisen kanssa. Sen huomaa siitä, miten usein esim itsetyydytyksestä puhuttaessa tulee moni sanomaan, ettei "tarvitse" tyydyttää itseään, kun on seksiäkin. Tai miten kaikki pepun puolelle menevä vajoaa väistämättä homotteluun. Tuollainen ajattelutapa ei oikein kannusta tutkimaan ja etsimään erilaisia tapoja nauttia omasta kehosta ja seksuaalisuudesta, ja tämä nännihomma sitten menee siihen samaan kategoriaan.

On tuota samaa ajattelutapaa naisillakin, jossain määrin vaimollanikin, mutta ehkä kuitenkin keskimäärin vähemmän. Mua kyllä harmittaa kaikkien niiden miesten ja naistenkin puolesta, jotka jumittaa siinä poterossa, että seksistä voi nauttia vain sillä yhdellä tavalla, ja kaikki muu on säälittävää, homoa tai jotenkin muuten vaan epätoivottavaa ja vältettävää. En voi muuta kuin kannustaa avattavaan ajattelua, parantaa elämänlaatua aivan varmasti.

M54

Vierailija
12/18 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas järkevää argumentointia, kiitos! Oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Ihmisten omien pelkojen ja ennakkoluulojen takia monelta jää löytämättä isoja osia omasta seksuaalisuudestaan.

Eipä tuo oman halun tai toiveiden näyttäminen ja niistä kertominen itsellekään kovin helppoa ole, mut onneks olen tällä hetkellä parisuhteessa, missä siihen kannustetaan molemmin puolin, eikä toisen toiveita lytätä tai suhtauduta niihin negatiivisesti. 

Vierailija
13/18 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Off Topic, sorry<<

Unohtui vastata varsinaiseen avauksen kysymykseen.

Kyllä, kuuluu sarjaan pitämistäni asioista.  Varsinaiset sävärit 'viimeinenkin pisara' saa, jos kohtaa nänninipistyksen siinä vaiheessa kun "kaikki on jo muuten 99% paketissa". 

Vierailija
14/18 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaus tuntuu hyvinkin tutulta. Taitavissa käsissä saan erektion ilman menoa genitaaleille. Yhdynnässä koen todella voimakkaan orgasmin, kun nännejä kiihotetaan sopivasti. Tätä vain moni ei osaa tehdä. Kosketus on liian voimakas tai mekaaninen - vrt klitta - jolloin sen kokee lähinnä ärsytyksenä. M.

Vierailija
15/18 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäään jopa tulemiseen asti jos leikkii nipplepålay

Vierailija
16/18 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti omat nännit on sellaiset että ei niissä tunnu mikään oikein miltään. Naisen nännejä on kyllä mahtava hyväillä silloin jos toinen siitä tykkää. 

M36

Vierailija
17/18 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehellä oli herkät nännit ja en kyllä muista että hän olisi pyytänyt niitä hyväilemään, itse tykkäsin hipeltää, hellästi nipistää, nuolla ja imeä ja hän kyllä sanoi että tuntuu todella hyvältä ja näki sen toki fyysisestikin.

Nykyinen mies on melko jäyhä ja voi kuulostaa hassulta mutta en uskaltaisi ihan yhtäkkiä alkaa hänen nännejään tai yhtään mitään stimuloimaan. Ei ole toiveissaan maininnut että niihin pitäisi koskea, rintakehän hyväilystä ja lihastensa ihailusta tykkää kyllä. Kahden miehen kokemuksella siis hyvin vaikea tehdä mitään yleistystä. 

Vierailija
18/18 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairaan herkät ja näköjään suoraan yhteydessä kaluun jos niitä hyväilee kostealla kielenkärjellä lipittämällä tai syljellä kostutetulla kynnellä hiplaamalla. Miehen nännien kiusaamisesta kiihottuva nainen osui kohdalle vasta yli kolmekymppisenä eikä sekään uskaltanut aluksi tehdä tätä kun pelkästi jotain luiskaotsaista "minähän en omohojen hommiin suostu"-reaktiota.

Ei aavistustakaan onko näin ollut aina koska nuorempana oli pari pidempiaikaista tyttöystävää jotka olisivat haukkoneet helmet henkeen mikäli olisi harrastettu mitään mistä normaalin 100% heteron tosimiehen ei kuulu nauttia normaalin 100% heteron tosinaisen kanssa.  Eli siis lykitty otsasuonet pullottaen karvaiseen pilluun nelinkontin takaa tai lähärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi