Raskaudenkeskeytyslääkkeet otettu 9 tuntia sitten, mitään ei tapahdu!
Osaako joku kertoa kokemuksistaan? Cytotec-lääkkeet (4kpl) otettu alakautta aamupäivästä, kipuja ja supistuksia on mutta vaan pientä verta pyyhittäessä... Koska se kunnon vuoto oikeen alkaa? Tuskaista.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kohdunsuulla voi olla tulossa isompi klöntti joka on vähä jumissa. Itse työnsin sormet sisälle (suihkussa) ja vähän painelin /pyörottelin kohdunsuun vierestä ja sain sieltä tulemaan tavaraa näin vähän auttamalla.
Ja sit ne oli siellä suihkun lattialla? Mua ällötti omat klontit ihan siellä pönötssäkin tarpeeks.
Mulla alkoi jo ennen. Ekasta pilleristä joka otettin pari päivää ennen varsinaista sairaalapäivää. Menin sinnekkin mutta olin jo kokonaan tyhjentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja kolmen sivun jälkeen olisi sitten varmaan kannattanut minunkin huomautaa että kyseessä on tuulimunaraskauden tyhjennys... Ei sillä, että kenenkään abortteja arvostelisin.
Ohje kättäriltä oli se että jos ei 2-3 päivän kuluessa ole tyhjentynyt niin sitten takaisin. Kiitos kommenteista, luen ne läpi nyt kaikki.
Ap.
Mulla oli samanlainen tilanne 8 vuotta sitten, tuulimunaraskaus piti tyhjentää. Minä sain lääkkeet suun kautta ja meni muistaakseni se pari kolme päivää ennen kuin alkoi vaikuttaa. Sain Kätilöopistolla myös vahvoja särkylääkkeitä, mutta eipä ne silloin kolmen päivän päästä mitään enää auttaneet. Olin viikolla 12 ja kivut olivat todella kamalat. Tulivat yllättäen ja "synnytin" putkeen tunnen kylpyhuoneen lattialla sitä raskausmateriaalia supistuksineen. Yksi elämäni kamalimmista kokemuksista. Kaavin niitä klönttejä kasaan ja laitoin vessanpönttöön sitä mukaan, kuin niitä tuli.
Minä soittaisin Kätilöopistolle huomenna, jos ei mitään kuulu. Ainakin varautuisin niiden särkyjen suhteen tuohon tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo pillerit ole tarkoitettu otettavaksi suun kautta eikä työnnettäväksi minnekkään hanuriin?!
Yritätkö olla hauska vai oletko ihan oikeasti näin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kolmen sivun jälkeen olisi sitten varmaan kannattanut minunkin huomautaa että kyseessä on tuulimunaraskauden tyhjennys... Ei sillä, että kenenkään abortteja arvostelisin.
Ohje kättäriltä oli se että jos ei 2-3 päivän kuluessa ole tyhjentynyt niin sitten takaisin. Kiitos kommenteista, luen ne läpi nyt kaikki.
Ap.
Mulla oli samanlainen tilanne 8 vuotta sitten, tuulimunaraskaus piti tyhjentää. Minä sain lääkkeet suun kautta ja meni muistaakseni se pari kolme päivää ennen kuin alkoi vaikuttaa. Sain Kätilöopistolla myös vahvoja särkylääkkeitä, mutta eipä ne silloin kolmen päivän päästä mitään enää auttaneet. Olin viikolla 12 ja kivut olivat todella kamalat. Tulivat yllättäen ja "synnytin" putkeen tunnen kylpyhuoneen lattialla sitä raskausmateriaalia supistuksineen. Yksi elämäni kamalimmista kokemuksista. Kaavin niitä klönttejä kasaan ja laitoin vessanpönttöön sitä mukaan, kuin niitä tuli.
Minä soittaisin Kätilöopistolle huomenna, jos ei mitään kuulu. Ainakin varautuisin niiden särkyjen suhteen tuohon tilanteeseen.
Nyt mennyt tosiaan melkeinpä 24 tuntia, ei vuotoa. Soitin kättärille, sanoivat että turhauttavaa mutta valitettavasti ihan normaalia. Eli ainakin lauantaiaamuun saakka pitää odottaa...
Toistaiseksi tämän kokemuksen raskain osa oli se, kun kättärillä näki pariskunnan tulossa iloisena rakenneultrasta pois ja keskustelivat milloin katsovat jostain lappusesta tuleeko tyttö vai poika... Toivottavasti meilläkin joskus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2016 ja infoa tulee tuutin täyveltä. Eikä mene3 jakeluun. Pillerit ja kondomi, lyömätön yhdistelmä, myös miehelle vasektomia ja naiselle sterilisaatio. Sitten voi naiskennella miten päin tahansa ilman huolen häivää.
Vuosi 2016 ja hormonit/kierukat eivät edelleenkään sovi kaikille ja sterilisaatiota ei saa alle 30v/3 lasta. Yksi abortti oli tehtävä kumin petettyä ennen kuin ikä riitti sterilisaatioon. Lainsäätäjät ovat sekaisin päästään. Ja tuplaehkäisyvouhkaajat.
Sain uudet lääkkeet... Onko kenelläkään toinen satsi tehonnut paremmin kuin eka? Ap.
Uusi satsi vedetty kuutisen tuntia sitten, ei minkäänlaisia tuntemuksia... Että voi ihminen olla turhautunut. Ap.
Monta päivää meni mutta kohtu vihdoin tyhjä! :)
Lääkkeet eivät toimineet, mutta tänään pääsin imutyhjennykseen. Olipa positiivinen kokemus! Ei nukutuksia, pelkkä puudutus. Muutama minuutti ja kaikki oli done! Meni hienosti ja hellävaraisesti.
Jos jollain on joskus sama tilanne niin suosittelen tosi lämpimästi tätä puudutuksessa tehtävää tyhjennystä.
Ap.
Eiköhän nuo pillerit ole tarkoitettu otettavaksi suun kautta eikä työnnettäväksi minnekkään hanuriin?!