Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudenkeskeytyslääkkeet otettu 9 tuntia sitten, mitään ei tapahdu!

Vierailija
11.05.2016 |

Osaako joku kertoa kokemuksistaan? Cytotec-lääkkeet (4kpl) otettu alakautta aamupäivästä, kipuja ja supistuksia on mutta vaan pientä verta pyyhittäessä... Koska se kunnon vuoto oikeen alkaa? Tuskaista.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä keskeytyksistä, mutta ei ainakaan synnytyksen käynnistyksessä välttämättä ihan nopeasti ala toimia(toki määrät silloin pienempiä) , noihan kypsyttää kohdunkaulaa, eivät heti samalla sekunnilla aloita synnytystä.

Vierailija
2/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se pieni vauvanalku tuskissaan kipristelee. Ei suostu kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut yhtään "klönttejä"? Mä juuri viikko sitten odotin 12h sairaalassa kun ei tajuttu et kaikki raskausmateriaali (muutama klöntti) tuli ekan tunnin aikana ulos, pientä menkkakipua vain tunsin enkä tarvinnut edes särkylääkettä.

Vierailija
4/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vasta joskus parin päivän jälkeen.

Vierailija
5/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itsellä alkoi vuoto muistaakseni tunnin päästä siitä kun laitoin tabletit. Etkö ole tehnyt tarkistussoittoa lääkäriin? Itse laitoin tabletit klo 10 aamulla ja klo 14 mennessä piti soittaa sairaalaan, että vuoto on varmasti alkanut. Jos ei olisi alkanut, olisi pitänyt mennä sairaalaan.

Vierailija
6/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vaan julmaa.

Ois fiksua huolehtia muunlaisesta ehkäisystä.

Surullista.

Toisille ei suoda, vaikka tahtoiskin. Toisille suodaan ja näin käy.

Vierailija
7/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkio ja istukan alku tuli ulos vasta kolmantena päivänä. En vuotanut nestemäistä verta juurikaan, tuli vaan pientä klönttiä, ja lopulta se iso klöntti. Keskity nyt muihin asioihin, se voi kestää, ja on ihan normaalia!

Vierailija
8/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä pitänyt jo alkaa. Kehottaisin soittamaan polille ja kyselemään, mitä teet.

Vierailija
9/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää vaan julmaa.

Ois fiksua huolehtia muunlaisesta ehkäisystä.

Surullista.

Toisille ei suoda, vaikka tahtoiskin. Toisille suodaan ja näin käy.

Blaa blaa, älä jaksa. On kaikenlaisia tragedioita, sulla on sun, ja ap:llä on sen.

Vierailija
10/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et onnistunut tappamaan lastasi ja hän haluaa elää.

Vierailija
11/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( miksi..miksi teit sen? Eikö sinulla ole sydäntä?

Vierailija
12/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kannniskella sisällään itse tappamaansa raatoa.

Poistu paskiainen, toivon sinulle helvetin paskaa elämää. Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. PALJON, huom PALJON huonompi ratkaisu on tehdä lapsi olosuhteisiin, jotka eivät ole toivotut. En ole ap, vituttaa vaan te saatanan moralistit. Hävetkää!

Vierailija
13/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kuinka tekis mieli tulla heiluttelemaan abortoitua sikiötä teidän jeesustelijoiden naaman eteen :) Häipykää tästä ketjusta.

Ties vaikka saisit heilutella omaa lapsenlastasi jonakin päivänä.

Vierailija
14/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kanssa, poistu! Kaikkea  paskaa sinulle!

Vierailija
15/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä koskaan, mulla tuulimunaraskaus jouduttiin kaavinnalla sitten poistamaan. Kivoja kommentteja tossa yllä, ette yhtään tiedä, miksi toi raskaus keskeytetään, kunhan haukutte.

Vierailija
16/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistu paskiainen, toivon sinulle helvetin paskaa elämää. Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. PALJON, huom PALJON huonompi ratkaisu on tehdä lapsi olosuhteisiin, jotka eivät ole toivotut. En ole ap, vituttaa vaan te saatanan moralistit. Hävetkää!

Toivo vaan. Toiveet tuppaavat palaamaan toivojalle itselleen kolmikertaisena. Toivo hyvää tai pahaa, saat ihan mitä tilaat.

Vierailija
17/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kanssa, poistu! Kaikkea  paskaa sinulle!

Sitä samaa sulle.

Vierailija
18/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: en ole jeesustelija vaan täys ateisti mutta vastustan silti kaikkia murhia, myös syntymättömät vauvat lasketaan. Ei tarvitse olla uskovainen jotta voisi vastustaa kaikkia murhia, samoin kun voi olla kasvissyöjä mutta ei millään tavalla "ituhippi" vaan ihan normityyppi joka on kasvissyöjä vain eläinten vuoksi.

Vierailija
19/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta kivempi synnyttää sytostaattihoitojen tuhoama vauva? Jos nyt ikinä sinne synnytykseen asti päästäisiin.

Vierailija
20/52 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo vaan. Toiveet tuppaavat palaamaan toivojalle itselleen kolmikertaisena. Toivo hyvää tai pahaa, saat ihan mitä tilaat.

Juu, mä odottelen! *uuuu, taikausko rulettaa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme