Te, jotka kuvittelette tietävänne, miltä keskiverto-av-mamma näyttää...
Yleensä esitätte asian niin, että keskiverto-av-mamma on kauhea läski. Mistä te tiedätte, miltä tavallinen av-mamma näyttää? Miltä esim. minä näytän?
Kommentit (16)
No, kertokaa nyt. Äskenkin oli avaus, jossa kerrottiin, miten av-mammat on lihavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet kauhea läski. Poimusi haisevat tänne saakka.
Mutta mistä sä tiedät tämän? Mä voin laittaa itsestäni kuvan (en kasvokuvaa) vaikka heti, laitatko säkin?
Ap
Varmaan olet sievä ja hoikka ulkonäöstään huolta pitävä nuori nainen, mutta et kuitenkaan superhottis, koska silloin et olisi täällä vaan instassa heruttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olet sievä ja hoikka ulkonäöstään huolta pitävä nuori nainen, mutta et kuitenkaan superhottis, koska silloin et olisi täällä vaan instassa heruttamassa.
En ole sievä enkä nuori, enkä mitenkään erityisesti pidä huolta ulkonäöstäni. Ovatko Instagram ja AV-palsta mielestäsi jotenkin vaihtoehtoisia keskenään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä sä tiedät tämän? Mä voin laittaa itsestäni kuvan (en kasvokuvaa) vaikka heti, laitatko säkin?
Ap
Elä laita. Ei me haluta nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska poimusi haisevat tänne saakka.
Nimimerkki "av-mamma" siinä on se kuva (en tiedä onko kyseinen henkilö oikeasti sen näköinen) niin sen näköiseksi olen aina kuvitellut keskiverto av-mamman. Toki täällä käy kaikenikäisiä ja näköisiä ihmisiä, tiedän että oma serkkuni käy täällä ja hän on nainen, ihan tavallisen näköinen. Itse jäin kiinni kun käytin sanaa "lompakkoloinen" ja olen miespuolinen. Ei minusta päälle päin uskoisi että täällä käyn ja serkkuni on sen oloinen/näköinen että ig ja muu some olisi netissä ne paikat joissa käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä kysyin ihan realistista vastausta, ei mielikuvituksen tuotetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki "av-mamma" siinä on se kuva (en tiedä onko kyseinen henkilö oikeasti sen näköinen) niin sen näköiseksi olen aina kuvitellut keskiverto av-mamman. Toki täällä käy kaikenikäisiä ja näköisiä ihmisiä, tiedän että oma serkkuni käy täällä ja hän on nainen, ihan tavallisen näköinen. Itse jäin kiinni kun käytin sanaa "lompakkoloinen" ja olen miespuolinen. Ei minusta päälle päin uskoisi että täällä käyn ja serkkuni on sen oloinen/näköinen että ig ja muu some olisi netissä ne paikat joissa käy.
Tässä taisikin tulla se vastaus.
Ap
Av sopii etenkin naisille, jotka eivät somessa saa huomiota ulkonäöllään. Eli täällä kokoonhtuvat rumat, lihavat ja vanhat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos tunnet jotain poimujen hajua, ne todennäköisesti tulevat omasta pesemättömästä perseestäsi.
Jos olisit vähän älykkäämpi, niin tietäisit etteivät hajut tule internettiä pitkin toiselta puolelta Suomea sinne Lappiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Av sopii etenkin naisille, jotka eivät somessa saa huomiota ulkonäöllään. Eli täällä kokoonhtuvat rumat, lihavat ja vanhat naiset.
Mä luin tämän vastauksen, enkä löytänyt siitä järjen hiventäkään. Voit yrittää selittää vielä parilla lauseella lisää.
Ap