Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v ikäisenä miehenä lapsia haluavan naisen löytäminen

Vierailija
04.05.2024 |

Aikamoinen työmaa löytää nainen, joka on vielä ensimmäistä lasta vailla.

Moni nainen ei kirjoita lapsistaan mitään profiiliin ja se sitten tulee yllätyksenä keskustelussa.

Vähän haasteellinen kuvio olisi alkaa tekemään lapsia kun naisella on jo lapsia. Monihan ei varmaan edes haluaisi lisää eli joutuu jo senkin puolesta siirtymään seuraavaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haastavaa tuossa nyt on. Luulisi, että on paljonkin kolmekymppisiä tai kolmevitosia naisia, joilla kello tikittää. Millainen itse olet? 

Vierailija
2/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tiedät, mitä haluat, mikä auttaa jo paljon. Skippaat kaikki, joilla on jo lapsia tai eivät sellaisia halua, ja selvität jo ekoilla treffeillä, onko toisella perheen perustaminen toiveissa.

Tietenkin on aina haastavaa löytää juuri oikeanlainen ihminen. Ei se muiden ominaisuuksien ja toiveiden kohdalla yhtään sen helpompaa ole. Tsemppiä etsintöihin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro selkeästi, mitä etsit. Säästät aikaa, omaasi ja toisten. 

Vierailija
4/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsia haluavia naisia on vaikka kuinka, myös heitä joilla on jo 1 ja haluavat pari lisää. Laske standardeja niin löydät. 

Vierailija
5/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni perusti perheen nelikymppisenä, ehdit vielä. 

Vierailija
6/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie löysin yhen. Tai kyl hänkii väitti, ettei enää lapsii, ko ei oo vanhempia tukemas ja auttamas. Totuus oli, et olin vain väärä tyyppi, kaks vuatta mun jälkeen, tyttövauvan äiti.

No joo, olen onnellinen hänen - puolestaan, kanssaan - en nyt oikeasti kumpaakaan, mutta ihan onnellinen kuitenkin siiitä, että edes toinen meistä sai perheen.

Vierailija
7/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei odota. Kun olisit halunnut perustaa perheen jo 28-vuotiaana ja katsellut jo parikymppisenä itsellesi sopivan ja lapsia kanssasi tulevaisuudessa haluavan tyttöystävän niin sulla varmasti olisi nyt ainakin se (ex-)vaimo ja lapsi(a). Tosin hyvinkin voisi myös olla se ydinperhe ja teini-ikää lähestyvät lapset jotka ehtisi aikuisiksi ennen kuin sinulla alkaa ikääntyminen tuntua ja lapsenlapsissakin on riittävästi hoidettavaa vaikka satunnaista onkin.

Ja vaikka olisi aloittanut etsinnänkin vasta 28-vuotiaana niin silti sulla olisi ollut 10 vuotta enemmän aikaa puolison löytämiselle mitä nyt.

Vierailija
8/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän semmoinen homma, että jos ehdottomasti haluaa itselleen ydinperheen niin silloin pitää toimia jo aikanaan eli vakiintua nuorena ja perustaa se perhekin viimeistään kolmikymppisenä eli heti kun opiskelut on takana ja työuraa on kummallakin se muutama vuosi takana.

Vierailija
9/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei odota. Kun olisit halunnut perustaa perheen jo 28-vuotiaana ja katsellut jo parikymppisenä itsellesi sopivan ja lapsia kanssasi tulevaisuudessa haluavan tyttöystävän niin sulla varmasti olisi nyt ainakin se (ex-)vaimo ja lapsi(a). Tosin hyvinkin voisi myös olla se ydinperhe ja teini-ikää lähestyvät lapset jotka ehtisi aikuisiksi ennen kuin sinulla alkaa ikääntyminen tuntua ja lapsenlapsissakin on riittävästi hoidettavaa vaikka satunnaista onkin.

Ja vaikka olisi aloittanut etsinnänkin vasta 28-vuotiaana niin silti sulla olisi ollut 10 vuotta enemmän aikaa puolison löytämiselle mitä nyt.

Niin tuo on aivan turhaa jossittelua. Tehty miten tehty ja varmaan elämän olisi voinut suorittaa toisaalta huonomminkin jos 38-vuotiaana on asit kuitenkin reilassa. Olen Ap.n kanssa samassa tilanteessa ja enpä tiedä mistä sitä puolisoa lähtisi etsimään, sinänsä yksi lapsi valmiina ei haittaa, jos on halukas tekemään vielä lisää. 

Vierailija
10/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin miettiä haluaako löytää sopivan kumppanin, jonka kanssa saada lapsia vai haluaako vain lapsia, kumppanin ominaisuuksista viis. 

Vierailija
11/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla vaikeaa? On paljon 30+ lapsettomia naisia.

Vierailija
12/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta kohtaanto--ongelma. Jos vertaa 20 vuotiaisiin niin aivan eri asia hakea vajaa 40 vuotiaana puolisoa. 

Vierailija
13/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo on aivan turhaa jossittelua. Tehty miten tehty ja varmaan elämän olisi voinut suorittaa toisaalta huonomminkin jos 38-vuotiaana on asit kuitenkin reilassa. Olen Ap.n kanssa samassa tilanteessa ja enpä tiedä mistä sitä puolisoa lähtisi etsimään, sinänsä yksi lapsi valm

Ei tuo ole mitään jossittelua vaan pelkkä tosiasia, että tietyissä elämänvalinnoissa/tulevaisuudensuunnitelmissa pitää olla selvät sävelet jo nuorena eli joko pitää haluta se ydinperhe, omakotitalo, perhefarkku ja kultainen noutaja tai sitten olla haluamatta ja vetää ticoticoa villinä ja vapaana. Sama juttu se on opiskelun ja uran rakentamisenkin kanssa, että pitää jo nuorena tehdä ne oikeat valinnat jotka vie unelmaa kohti eikä kuvitella, että aikaa on koska mä olen nuori vielä ja kyllä sitä voi opiskella sitten vaikka kolmikymppisenä. Joo voi toki, mutta sitten on turha kateellisena marista ja rypeä itsesäälissä kuinka muilla on jo työura hyvässä vauhdissa eikä itsellä ole vielä mitään. Takamatkalta on kurja lähteä ja monissa asioissa vaikka se teoriassa vielä olisikin mahdollista niin ei se käytännössä enää onnistukaan kuin todella harvalta.

Näissä asioissa ei oikein onnistu mielen muuttaminen, koska tehtyä ei tekemättömäksi saa eikä kelloa kulkemaan takaperin. Yhtä ja samaa kakkua kun ei voi sekä syödä, että säästää.

Vierailija
14/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lopulta onneksi ollut parisuhteessa enkä siksi tullut 38-vuotiaana raskaaksikaan, vaikka silloin mulla olikin ihan hirmuinen vauvakuume. Itse kyllä olisin halunnut lapsia jo nuorena (ainoastaan se perheenperustamishaluinen kumppani puuttui), mutta tuo vauvakuume oli ihan käsittämättömän kova ja surin pitkään ettei minusta sitten ikinä äitiä tullut.

Nyt vain 10 vuotta myöhemmin olisi aika haastavaa yrittää jaksaa olla äitinä ala-asteikäiselle lapselle jonka energiat on aivan toisesta maailmasta kuin nämä omat ja kun vaihtaritkin jo jotenkin oireilee. Eikä se samaa ikäluokkaa oleva mies varmasti olisi yhtään sen pirteämpi seisoskelemaan vaikkapa futiskentän laidalla ja myymään talkoilla makkaraa..

Ei sitä jotenkin osannut ajatellakaan kuinka nopsaan se aika sitten kuluukaan eikä etenkään kuinka sitä jo alta viisikymppisenä tuleekin kaikenlaista kolotusta ym ja ikä alkaakin tuntua ihan toisin kuin ennen. Sitä oletti että muutoksia jaksamisessa on vasta eläkeikää lähestyessä.

Vierailija
15/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta kohtaanto--ongelma. Jos vertaa 20 vuotiaisiin niin aivan eri asia hakea vajaa 40 vuotiaana puolisoa. 

Siksipä onkin aivan älytöntä, ettei sitä puolisoa katsele jo silloin kun eniten on tarjontaa ja sopivan tapaamisellekin on eniten mahdollisuuksia ihan siinä normiarjessakin opiskelujen myötä.

Eihän se nuorena sitoutuminen sitä tarkoita, ettei enää voisi/saisi elää tai että lapsia alettaisiin tekemään heti. Muutenkin kyllä monilla on hassu ajatus, että seurustelukumppani olisi vain jokin pallo jalassa ja pelkkä elämän ankeuttaja eikä ihminen jonka kanssa on mukavaa elää, tehdä ja kokea erilaisia asioita yhdessä.

Vierailija
16/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo on aivan turhaa jossittelua. Tehty miten tehty ja varmaan elämän olisi voinut suorittaa toisaalta huonomminkin jos 38-vuotiaana on asit kuitenkin reilassa. Olen Ap.n kanssa samassa tilanteessa ja enpä tiedä mistä sitä puo

Ei tuo ole mitään jossittelua vaan pelkkä tosiasia, että tietyissä elämänvalinnoissa/tulevaisuudensuunnitelmissa pitää olla selvät sävelet jo nuorena eli joko pitää haluta se ydinperhe, omakotitalo, perhefarkku ja kultainen noutaja tai sitten olla haluamatta ja vetää ticoticoa villinä ja vapaana. Sama juttu se on opiskelun ja uran rakentamisenkin kanssa, että pitää jo nuorena tehdä ne oikeat valinnat jotka vie unelmaa kohti eikä kuvitella, että aikaa on koska mä olen nuori vielä ja kyllä sitä voi opiskella sitten vaikka kolmikymppisenä. Joo voi toki, mutta sitten on turha kateellisena marista ja rypeä itsesäälissä kuinka muilla on jo työura hyvässä vauhdissa eikä itsellä ole vielä mitään. Takamatkalta on kurja lähteä ja monissa asioissa vaikka se teoriassa vielä olisikin mahdollista niin ei se käytännössä enää onnistukaan kuin todella harvalta.

Näissä asioissa ei oikein onnistu mielen muuttaminen, koska tehtyä ei tekemättömäksi saa eikä kelloa kulkemaan takaperin. Yhtä ja samaa kakkua kun ei voi sekä syödä, että säästää.

No onhan tuo nyt aivan turhaa jossittelua sanoa, että mikset tehnyt niin ja näin. Ap on nyt tuossa tilanteessa ja aikakonetta ei ole keksitty. 

Vierailija
17/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko haluta omakotitalon ja kultaisen noutajan, vaikkei ydinperhettä ja perhefarkkua haluaisikaan?

"Sama juttu se on opiskelun ja uran rakentamisenkin kanssa, että pitää jo nuorena tehdä ne oikeat valinnat jotka vie unelmaa kohti eikä kuvitella, että aikaa on koska mä olen nuori vielä ja kyllä sitä voi opiskella sitten vaikka kolmikymppisenä."

Niin. Päättäjäthän haluaa viedä Suomea siihen, että nuo valinnat tehtäisiin jo peruskoulussa. Et kai vain itse tue sitä?

Vierailija
18/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut 38 aika monta vuotta. 

Vierailija
19/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo on aivan turhaa jossittelua. Tehty miten tehty ja varmaan elämän olisi voinut suorittaa toisaalta huonomminkin jos 38-vuotiaana on asit kuitenkin reilassa. Olen Ap.n kanssa samassa tilanteessa ja enpä tiedä mistä sitä puo

Eli ihmisen pitää 28-vuotiaana perhettä haluamattomana tehdä perhe? Kai sä nyt tajuat että ei kaikki ihmiset halua elämältään samoja asioita tai ne muuttuu? Veljeni luki lääkäriksi 42v btw, että toi sun mustavalkoinen ja yksisilmäinen asenne elämään on paitsi säälittävä, niin väärin.

Vierailija
20/23 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se eri asia, mutta ei mitenkään mahdotonta. Joo, sinkkunaisia on vähemmän yli 30-vuotiaisssa - mutta toisaalta niin on sinkkumiehiäkin, eli kumppania etsivillä naisilla sama juttu. Ja kyllähän koko ajan ap:n ikäiset ihmiset pariutuvat. Plussaa tietysti, että kun on jo aikuinen, tuntee itsensä ja tietää, mitä haluaa, ja osaa ehkä etsiä sopivampaa kumppania. Virhearviointien ja väärien valintojen todennäköisyys on pienempi kuin parikymppisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi