Lue keskustelun säännöt.
Lääketieteellisen pääsykoe
Linnea
10.05.2016 |
Onko joku muu menossa lääketieteellisen pääsykokeeseen nyt toukokuussa? Olen menossa ja tuntuu, että en osaa mitään, vaikka olen yrittänyt lukea. Lukiosta kuitenkin yli 15 vuotta aikaa eli on pitänyt kerrata paljon biologiaa, fysiikkaa ja kemiaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla