Lue keskustelun säännöt.
Sisustusrakennusala- valintakoe.
10.05.2016 |
Hei!
Te jotka olette käyneet tai opiskelette tällä hetkellä sisustusrakennusalalla, mitä valintakokeissa tapahtuu? Millaisia tehtäviä, millainen haastattelu?
Mielellään kuulisin vastauksia heiltä, jotka ovat vasta valmistuneet tai juuri opiskelevat ko alalla. Itse olen menossa valintakokeisiin loppuviikosta, ja olisi kiva tietää jo etukäteen mitä on odotettavissa.
Kyseessä siis ihan peruskoulutus, ammattikoulu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hop