Miten jotakuta voi niin paljon järkyttää se että cameltoe näkyy?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä mautonta se lahkeessa pullotus on miehelläkin. Miehet vaan harvoin saavat pakettinsa näkymättömiin, ovat sen verran ulkonevia osia. Naisella pimpsan väliin uponnut housunsauma ja cameltoe kertovat liian pienistä vaatteista = mautonta ja noloa.
Naisilla on erikokoiset ulkoiset häpyhuulet, toisilla ne ovat suuret, toisilla pienet. Suuret ja pulleat häpyhuulet muodostavat cameltoen, mutta pienet eivät.
Kyse ei todellakaan ole aina liian pienistä vaatteista.
Itselläni on suuret ja pulleat häpyhuulet, joten housujen ostaminen olisi mahdotonta, jos pitäisin kriteerinä sitä, että cameltoe ei saa lainkaan näkyä.
Rakastan suuria häpyhuuliani, joiden merkitys seksuaalisessa nautinnossani ei todellakaan ole pieni, enkä häpeä niitä vähääkään, vaikka se cameltoe näkyisikin.
Itse asiassa se, että cameltoe ei saisi näkyä, on jälleen yksi naisia ja naiseutta kahlitseva juttu, yksi tavoista kieltää naisten seksuaalisuus.
On nätti ja saa näkyä!
Onhan tiukat salihousutkin sellaiset että pakarat erottuu....
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehille ole sellaisia kilpiä, jotka pitää laittaa housuihin, että olisi vaan sellainen tasainen kaari näkyvissä? Samaan tapaan kuin naisten rintsikat.
Rintaliivien tarkoitus on peittää nännit?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne liian pienistä vaatteista aina kerro, vaan esim. anatomiasta ja housujen leikkauksesta. Näin tässä yksi päivä vanhemman hyvin hoikan naisen, jolla oli thigh gap, eikä yhtään liian tiukat housut, mutta camel toe oli näkyvissä. Jotkut housut on jotenkin niin leikattu/ommeltu, että camel toe tulee tosi helposti esiin.
Cameltoe EI TULE esiin jos ei ajele pillukarvoitusta. Se ei tule esiin helposti vaan itse mahdollistamalla.
Pitäs ite käyttää vaan lökäreitä, jos haluaisin olla ehdottoman varma ettei tuu camel toea. Vähänkin tiukemmat pökät, niin varmana tulee vaikka ois paksut farkut jalas.
No en nyt kyllä tiedä haluaisinko silti esimerkiksi työpaikalla nähdä yhä enenevissä määrin kamelinvarpaita tai pullottavia housunlahkeitakaan. Vaikka kuinka olisi kehopositiivista, niin en haluaisi nähdä tarhatädillä kamelinvarvasta tai lääkärissä käydessä lahkeessa pullottavaa metrilerssiä. Myöskään hierojalla en haluaisi nähdä kumpaakaan. Olen niin negatiivinen.
Samuli Edelmanin laulussakin Ihana Vako ylistetään cameltoe´a. Kun sellaisen huomaa aina alkaa kevyt jöpötys. En ymmärrä, miksi mammat kirjoittaa HYI ja kuitenkin miehen pitäisi siihen nokkansa ja kielensä pökkiä.
Tissivaon näyttäminen on ihan ok. ja siinä on paljasta ihoa, jos cameltoe näkyy on siinä kuitenkin vaatetta peittämässä ihon.
Kauniille naisella sievä cameltoe on tosi HOT
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naisella sievä cameltoe on tosi HOT
AAMEN
Entäs tää persvako?
T. Reiska 56v.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Itseänikin se jotenkin vaivaannuttaa, mutta onhan se tarkemmin ottaen ihan naurettavaa, että naiselta ei saa näkyä mitään, ei cameltoeta, ei nännejä, mutta miehellä saa kyllä pullottaa...
No mies ei sille mitään voi. Nainen taas voi estää erittäin helposti cameltoen.
Onhan se miehelläkin noloa jos tom-of-finland tyyliin näkyy koko anatomia kaikille vastaantulijoille. Harvalla on ihan niin ohuet ja tiukat housut ja toisaalta iso anatomia että se näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä mautonta se lahkeessa pullotus on miehelläkin. Miehet vaan harvoin saavat pakettinsa näkymättömiin, ovat sen verran ulkonevia osia. Naisella pimpsan väliin uponnut housunsauma ja cameltoe kertovat liian pienistä vaatteista = mautonta ja noloa.
Naisilla on erikokoiset ulkoiset häpyhuulet, toisilla ne ovat suuret, toisilla pienet. Suuret ja pulleat häpyhuulet muodostavat cameltoen, mutta pienet eivät.
Kyse ei todellakaan ole aina liian pienistä vaatteista.
Itselläni on suuret ja pulleat häpyhuulet, joten housujen ostaminen olisi mahdotonta, jos pitäisin kriteerinä sitä, että cameltoe ei saa lainkaan näkyä.
Rakastan suuria häpyhuuliani, joiden merkitys seksuaalisessa nautinnossani ei todellakaan ole pieni, enkä häpeä niitä vähääkään, vaikka se cameltoe näkyisikin.
Itse asiassa se, että cameltoe ei saisi näkyä, on jälleen yksi naisia ja naiseutta kahlitseva juttu, yksi tavoista kieltää naisten seksuaalisuus.
Ei se cameltoe vaan näy jos ostaa kunnon vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun ihmiset vähitellen heräävät vastustamaan median ja mainosten luomia visioita "virheettömistä" vartaloista ja "epäkohdista", jotka eivät saa näkyä. Totta kai joku voi olla sitä mieltä aidostikin, että camel toe tai vastaavasti miehiset kohoumat ällöttävät (en väitä että ovat median aivopesemiä), mutta ainakin itse olen viime aikoina alkanut kapinoimaan kaikkea "ei pitäisi, ei saisi" -juttuja vastaan, kauneusihanteita, jotka eivät ole realistisia. Kasvot eivät ole tasaväriset, ihminen ei ole möykytön, selluliitti on aivan normaalia, rypyt ovat merkki vanhenevasta ihosta... Tämä kaikki on luonnollista ja KEHOPOSITIIVISUUS on päivän sana! =) Olen luopunut arvostelemasta muita ja itseäni.
Mahtava viesti! Itse asiassa järkevintä tekstiä AV:lla pitkään aikaan. Yläpeukuttaisin loputtomiin jos voisin.
Hei kiitos paljon, kiva lukea tällaista palautetta, samoin kiitos tuolle eurolla peukkuja ostavalle... =D
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Itseänikin se jotenkin vaivaannuttaa, mutta onhan se tarkemmin ottaen ihan naurettavaa, että naiselta ei saa näkyä mitään, ei cameltoeta, ei nännejä, mutta miehellä saa kyllä pullottaa...
Missä elät kun nuo just pitää näkyä naisella.
Antakaa kamelinvarpaiden ja nännien näkyä. Se on vain piristystä miehen muuten niin ankeaan työpäivään toimistolla.
Kukahan se oikein näitä sääntöjä keksii, et mitä saa näkyä ja mitä ei?
En ole koskaan nähnyt kamelinvarpaita muissa, kuin aivan liian kireissä housuissa TAI jos housuina on olleet pelkät legginsit/sukkikset/liian pienet juoksutrikoot. Pimppi ei paista läpi farkuista, jos ne on oikean kokoiset, eikä ole ostettu liian pieniä, joita täytyy nyhtää kainaloita kohti, ettei persvako vilku.
Joo samoin. Palstalla voisi olla ostettavia peukkuja. Joskus harvoin sellaisia tulee vastaan, että voisi vaikka alle eurolla ostaa peukun