Tuija Pehkonen -tekoteennäisyyden perikuva
En vaan tajua miten joku ihminen voi aiheuttaa niin negatiivisia fiiliksiä kuin Tuija Pehkonen ja hänen teennäiset päivitykset pohjoisesta (eli Rukan luksus huvilasta).
Hän on niin löytänyt sisäisen rauhan ja tyyneyden ja valaistunut Rukalla luonnon keskellä eikä missään nimessä halua palata takaisin oravanpyörään.
Hänellä on päivät aikaa hiihdellä ja haahuilla tykkylumi metsissä. Ja postailla annoskuvia Rukan hienostoravintoloista.
En ymmärrä näitä etuoikeutettuja somenuoria jotka eivät ole koskaan eläneet oikeaa vertailu elämää, kun ihmisen on pakko käydä töissä ja elää sitä oravanpyörää eikä vaihtoehtoja ole.
Ei ole luksushuvilaa hiihtokeskuksessa mistä etsiä valaistumista ja rauhaa.
Niin oksettavan pinnallista.
Kommentit (28)
Avautumisesi kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin Pehkosesta. Kuulostat lähinnä elämäänsä kyllästyneeltä nillittäjältä, joka on katkeroituneena ottanut julkkiksen maalitaulukseen, koska tämä edustaa kaikkea sitä mitä sinulla ei ole.
Mitä helvettiä on olevinaan tekoteennäisyys?
Ei tekoteennäisyyden vaan ihan ihka aidon teennäisyyden!
Monet luulevat olevansa Lapissa, kun ovat Rukalla
Vierailija kirjoitti:
Voidaan moukka kusivaippasi.
Sama fiilis tulee minulle hänestä. En tiedä mikä sen aiheuttaa. Hymy, joka ei ylety silmiin tai se negatiivinen julkisuus kun hän kertoi jo vuosia sitten ettei sopeutunut johonkin työyhteisöön ja hänet irtisanottiin tms. En tiedä miksi en pidä hänestä.
Jotain kertoo nykypäivästä, että ei oo enää valtakulttuuria tyyliin kolme tv-kanavaa ja kaikki katsoo Dallasia. Ei hajuakaan kuka tämä nainen on.
Oli miten oli niin Tuija Pehkonen on tyypillinen minä minä julkkis joka tekee omasta elämästään syvällisempää kuin se oikeasti on.
Kun on tarpeeksi rahaa niin on helpompi löytää itsensä ja elämän syvin tarkoitus.
Näitä uskontolahkojen systeemistä pakko naida pakko tehdä lapsia pakko sitä pakko tätä. EI OLE MIKÄÄN PAKKO . KUKAAN EI PAKOTA SYNNYTTÄMÄÄN OIKEASTI ILMOITA POLIISILLE JOS PAKOTTAA ! TAI PAKOTTAA ANTAMAAN SUN OMAA , SE ON VARASTAMISTA ! TAI MENEMÄÄN VÄKISIN NAIMISIIN ! SE ON PARITTAMISTA . HELVETIN USKONTOLAHKOT.
En mielelläni osallistu haukkumisketjuihin, mutta tätä naista en voi sietää. Noin, nyt sanoin sen ja haukuin, hyi minua 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan moukka kusivaippasi.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Tuija Pehkonen?
Ex-lumilautakeekoilija Ettalan muikkeli. Olivat Hengaillaan-ohjelmassa näyttämässä täydellisen tietämättömyytensä.
Ei ole todellakaan pakko lukea muiden tekstejä, jos on oma elämä elettävänä. Ketä edes kiinnostaa toisten päivitykset. Turhaa hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Monet luulevat olevansa Lapissa, kun ovat Rukalla
Ja sinä olet hevon veessä
Yleensä menee toisinpäin että tuolta porukka lähtee hippulat vinkuen etelään. Eteläläiset tekee sen toisinpäin. Molemmat luulee että elämästä tulee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä on olevinaan tekoteennäisyys?
Teeskenneltyä teennäisyyttä. Eli henkilö on aitoa tavaraa ja vain teeskentelee teeskentelevänsä.
Muistatteko kun Tuija Pehkonen dissas radiossa Kanaa, ja Kana soitti lähetykseen että wtf, et edes tunne mua XD