Suomalaisnaiset ovat maailmanmittakaavassa todella pitkiä
Onko se hyvä vai huono asia? Eikös lyhyet naiset ole niitä suositumpia?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ylipäätään Suomessa ns pitkän naisen raja?
173cm/vm -99
Sinä olet omassa ikäluokassasi keskimittainen.
Kuulostaa siinä mielessä vähän oudolta koska tuntuu että olen kaikkia, muutamaa yksilöä lukuunottamatta, ikätovereitani pidempi ja tuskinpa kukaan enää tässä iässä kasvaa korkeintaan pojat venyy sentin pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ylipäätään Suomessa ns pitkän naisen raja?
173cm/vm -99
Sinä olet omassa ikäluokassasi keskimittainen.
Kuulostaa siinä mielessä vähän oudolta koska tuntuu että olen kaikkia, muutamaa yksilöä lukuunottamatta, ikätovereitani pidempi ja tuskinpa kukaan enää tässä iässä kasvaa korkeintaan pojat venyy sentin pari.
Minä sanoisin että olet keskimääräistä pidempi mutta et poikkeuksellisen pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 157 cm pitkä ja mies kyllä löytyy. En ymmärrä miksi täällä jotkut lyttää lyhyet vain kehuakseen pitkiä. Sekä pitkä että lyhyt nainen voivat olla kauniita! Kaikilla on erilainen maku
Se on kai joku vastareaktio sille, että yleensä pitkät naiset lytätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Template:Average_height_around_the_world
Ei olla :-) Muut tanskalaiset, norjalaiset, saksalaiset, hollantilaiset, sloveenit ja tsekit meitä pidempiä. Varmaan myös valkoihoiset kanadalaiset ja yhdysvaltalaiset ovat pidempiä, mutta niissä maissa on niin monesta eri alkuperästä ihmisiä että se laskee tilastollista keskiarvoa.
Valkoiset USA:laiset naiset ovat suomalaisia lyhyempiä, keskipituus luokallani vain 164-165cm.
Keskipituus luokallasi = keskipituus usa:ssa.
Mun kaveriporukan keskipituus on 160cm, eli suomalaisten keskipituus on kyllä vähemmän.
Se, että sä hengaat hobittien kanssa ei todellakaan kerro mitään suomalaisten naisten keskipituudesta.
Miehenä pidän 156-176cm naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla :-) Muut tanskalaiset, norjalaiset, saksalaiset, hollantilaiset, sloveenit ja tsekit meitä pidempiä. Varmaan myös valkoihoiset kanadalaiset ja yhdysvaltalaiset ovat pidempiä, mutta niissä maissa on niin monesta eri alkuperästä ihmisiä että se laskee tilastollista keskiarvoa.
Hollantilaiset naiset ovat muuten kamalia rotevia korstoja. Eivät enää naisellisia.
Pituus on merkki hyväosaisuudesta.
Pitäisikö tästä tuntea ahdistusta ja häpeää?
Minä koen olevani lyhyt nykyaikana. Olen 169cm ja koulun lyhyimpiä tyttöjä. Olen 02.
Miksi suurin osa inhoaa lyhyitä naisia ja liittää heihin muitakin negatiivisena pitämiään ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ovat miesmäisiä eli ei hyvä.
Hommaa piilokorot, spädä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta myös Ruotsissa, Belgiassa (lähinnä flaamin- ja saksankielisellä alueella), Kroatiassa, Serbiassa, Bosniassa, Montenegrossa ja Balttiassa on maailman pisimmät ihmiset!
Olen 157 cm pitkä ja mies kyllä löytyy. En ymmärrä miksi täällä jotkut lyttää lyhyet vain kehuakseen pitkiä. Sekä pitkä että lyhyt nainen voivat olla kauniita! Kaikilla on erilainen maku