Noi turun poliisit Eero ja Tomas on ihan mielettömän kuumia!
Kommentit (8)
Itse jätän suosiolla Turku-jaksot välistä. En vain jaksa sitä rasittavaa murretta kuunnella.
Niiden kyytiin ku pääsis ;D pitää lähtee turkuun sekoilemaan.
Työni puolesta olen ollut tekemisissä näiden tv:stä tuttujen poliisien ja pelastajien kanssa ja voin kertoa että ihan turhaan kuolaatte! Hyvin osaava feikata, mutta todellisuudessa ovat jotain ihan muuta :D
Eräs tv:stä tuttu varattu mies yritti epätoivoisesti saada itselleen petiseuraa ja kun naiset eivät lämmenneet hän alkoi esitellä sarjan jaksoja puhelimestaan "Ettekö te tiedä kuka mä olen?!"
Mä oon ollut Eeron kanssa sängyssä, ei kyllä ollut poliisi vielä silloin. Ei ollut hääppöistä. :D Aikamoinen fuck boy oli silloin...
Nääonniinnähty kirjoitti:
Työni puolesta olen ollut tekemisissä näiden tv:stä tuttujen poliisien ja pelastajien kanssa ja voin kertoa että ihan turhaan kuolaatte! Hyvin osaava feikata, mutta todellisuudessa ovat jotain ihan muuta :D
Eräs tv:stä tuttu varattu mies yritti epätoivoisesti saada itselleen petiseuraa ja kun naiset eivät lämmenneet hän alkoi esitellä sarjan jaksoja puhelimestaan "Ettekö te tiedä kuka mä olen?!"
Mä olen tavannut Tomasin ja oli kyllä erittäin mukava ja kohtelias :)
Kirjottiko pojat ite tän? Anyway, tomas on aika lutunen :)