Suomalaisnaiset ovat maailmanmittakaavassa todella pitkiä
Onko se hyvä vai huono asia? Eikös lyhyet naiset ole niitä suositumpia?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitkä n. 180 cm ja aina miehet ympäröineet ja sanoneet että että tykkäävät nimenomaan pitkistä naisista. Vielä nelikymppisenäkin riittäisi vientiä.. mun käsitys on et miehet tykkää pitkistä.
Voi pyhä yksinkertaisuus..... Aikamoinen tutkija sää oletkin..... :D
Vierailija kirjoitti:
Lyhyistä naisista pitävät vain lyhyet miehet. Ihan samalla tavalla kuin tiukkapilluisista tykkäävät pienikyrpäiset miehet ja lähihoitajista tykkäävät miehet joiden elämäntavat ovat epäterveelliset.
Hieno teoria. Mikä luetaan lyhyeksi, alle 170cm? Alle 160cm?
Oon just keskipituinen eli 167-168 enkä vaihtais pituuttani vaikka voisin :) En koe olevani pitkä, suurin osa tapaamistani naisista on mua lyhyempiä mutta omassa kaveripiirissäni kaikki about saman pituisia kuin minä tai pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on taas suomen kuuluisa tasa-arvo kohdallaan, mistä te näitä seksistisiä juttuja revitte ja oletettavasti itse naisia?
Naisen elämäntehtävä on tosiaan miellyttää miestä, eli valkaiskaa perseenreikänne ja katkokaa jalkanne jos olette liian pitkiä miesten makuun.
No naisten tehtävä on kilpailla miehistä ja heidän suosiostaan. Ihan niin kuin miesten tehtävä on kilpailla naisten suosiosta. Sehän on ihan luonnollista.
Olen sinkku omasta valinnastani, mikäs mun tehtävä on?
Mitäs luulisit? Vittuilla vauvapalstalla.
Suomalaisnaisten paras ulkonäköominaisuus on juuri se että ovat pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikki yli 175cm naiset ovat pitkäsäärisiä malleja...
Suurin osa kuitenkin on. Aika harvalla 160cm naisella on näyttävä kroppa mutta yli 175cm naisista varmaan ainakin puolella on.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisnaisten paras ulkonäköominaisuus on juuri se että ovat pitkiä.
Arvon alapeukuttajat voisivat myös perustella mikä tässä on väärin.
Vierailija kirjoitti:
on taas suomen kuuluisa tasa-arvo kohdallaan, mistä te näitä seksistisiä juttuja revitte ja oletettavasti itse naisia?
Naisen elämäntehtävä on tosiaan miellyttää miestä, eli valkaiskaa perseenreikänne ja katkokaa jalkanne jos olette liian pitkiä miesten makuun.
Miksi persereikä pitäisi valkaista jos on liian pitkä? Mitä jos on pitkä mutta luonnostaan vaaleapersereikäinen?
No tää tuli kyllä todettua reissussa Jenkeissä. Mä 180 cm ja mies 192cm erotuttiin kyllä JOKA paikassa :-D Kävin parikymmentä vuotta sitten Fiji-saarilla ja siellä kantaväestö oli samaa kokoa meidän kanssa: pitkiä ja kaunispiirteisiä ihmisiä.
Teininä oli pituustraumat, mutta kahdenkympin jälkeen olen ollut vain ja ainoastaan tyytyväinen pituuteeni :-)
Vierailija kirjoitti:
No tää tuli kyllä todettua reissussa Jenkeissä. Mä 180 cm ja mies 192cm erotuttiin kyllä JOKA paikassa :-D Kävin parikymmentä vuotta sitten Fiji-saarilla ja siellä kantaväestö oli samaa kokoa meidän kanssa: pitkiä ja kaunispiirteisiä ihmisiä.
Teininä oli pituustraumat, mutta kahdenkympin jälkeen olen ollut vain ja ainoastaan tyytyväinen pituuteeni :-)
Pituus herättää maailmalla positiivista huomiota. Jostain syystä Suomessa taas päinvastoin, kuten kaikki muukin joukosta positiivisesti erottuminen (kauneus, älykkyys, rikkaus...) Suomessa kaikkien pitäisi olla yhtä pitkiä, yhtä älykkäitä, yhtä varakkaita, pukeutua samanlaisiin vaatteisiin ja näyttää mahdollisimman samalta. Muuten ei kuulu joukkoon. Ilmeisesti peruskoulu opettaa vääränlaista samanarvoisuutta Suomessa. Valitettavasti oikea elämä ei ole sitä.
Ihmisten keskipituus eri maissa
Maa Miehet Naiset
Saksa 174,5 163,5
Singapore – 159,2
Suomi 179,6 165,9
Sveitsi 175,4 164,0
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus
Taas asia johon on faktaa saatavilla, mutta ei kun mielipide on jokaisella.
Niin,ovatko mallit ja missit suosittuja?Ehkä ap on taas joku mies,jota ottaa päähän kun naiset ovat häntä pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on joku av-palstan oma legenda että lyhyet naiset olisivat hyvännäköisiä. Vai miksi luulet että mallit ja missit sitten ovat pitkiä?
Vain hyvin pieni osuus pitkistä naisista on luustoltaan siroja ja mallimaisia.
Aijaa,mistä lie keksitty että tämä voisi olla pituuteen liittyvää.Itse 170 cm ja housut koko 34 ja paita 34-36.
Mikä on ylipäätään Suomessa ns pitkän naisen raja?
173cm/vm -99
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitkä n. 180 cm ja aina miehet ympäröineet ja sanoneet että että tykkäävät nimenomaan pitkistä naisista. Vielä nelikymppisenäkin riittäisi vientiä.. mun käsitys on et miehet tykkää pitkistä.
Olen 159cm. pieni ja siro ranskatar ja vientiä on riittänyt koko elämäni ajan. Olen lähes viisikymppinen.
No sama pätee suomalaisiin miehiin. Rotujen sisäinen sukupuoleten välinen pituussuhde on suurin piirtein sama rodusta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ylipäätään Suomessa ns pitkän naisen raja?
173cm/vm -99
Sinä olet omassa ikäluokassasi keskimittainen.
Olen perimältäni eteläeurooppalainen, 155cm ja 0-koko. Kotimaassani tein mallintöitä, täällä mallitoimistot ei edes katso muhun päin. Tai no lastenkuvastoon voisin sopia. Bussipysäkeillä katselen haikeasti toisia naisia kirjaimellisesti ylöspäin, vaateosastoilla lahkeita kääriessäni käy myös mielessä. Ei siinä, olen minä hyvä näinkin, mutta kyllä sitä välillä tuntee itsensä väkijoukossa jotenkin hassuksi.
No kyllä se on kaikkien muidenkin käsitys. Tuo että miehet tykkäävät lyhyistä on vähän samanlainen legenda kuin että miehet tykkäävät köyhistä naisista tai että naiset tykkäävät miehistä jotka ajavat ylinopeutta.