Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisnaiset ovat maailmanmittakaavassa todella pitkiä

Vierailija
09.05.2016 |

Onko se hyvä vai huono asia? Eikös lyhyet naiset ole niitä suositumpia?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaisessa mittapuussa suomalaiset ovat kuitenkin keskimittaisia. Ja onhan täällä kuitenkin paljon pieniä ja siroja naisia. Ei kaikki suomalaiset ole amatsooneja.

Vierailija
2/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä onko lyhyt vai pitkä kunhan on hyvä perse. Se on tarkeintä. Kauniit kasvot myös melkein yhtä tärkeät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten keskipituus 167cm eli yksi maailman pisimmistä maista.

Vierailija
4/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on joku av-palstan oma legenda että lyhyet naiset olisivat hyvännäköisiä. Vai miksi luulet että mallit ja missit sitten ovat pitkiä?

Vierailija
5/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on joku av-palstan oma legenda että lyhyet naiset olisivat hyvännäköisiä. Vai miksi luulet että mallit ja missit sitten ovat pitkiä?

Vain hyvin pieni osuus pitkistä naisista on luustoltaan siroja ja mallimaisia.

Vierailija
6/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvin pieni osuus pitkistä naisista on luustoltaan siroja ja mallimaisia.

Niin ja kaikki lyhyet naiset ovat luustoltaan niin seksikkäitä...:D

Vierailija
7/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvin pieni osuus lyhyistä naisista on aitoja tai oikealla tavalla kurvikkaita

Vierailija
8/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.wikipedia.org/wiki/Template:Average_height_around_the_world

Ei olla :-) Muut tanskalaiset, norjalaiset, saksalaiset, hollantilaiset, sloveenit ja tsekit meitä pidempiä. Varmaan myös valkoihoiset kanadalaiset ja yhdysvaltalaiset ovat pidempiä, mutta niissä maissa on niin monesta eri alkuperästä ihmisiä että se laskee tilastollista keskiarvoa.

Vierailija
9/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas suomen kuuluisa tasa-arvo kohdallaan, mistä te näitä seksistisiä juttuja revitte ja oletettavasti itse naisia?

Naisen elämäntehtävä on tosiaan miellyttää miestä, eli valkaiskaa perseenreikänne ja katkokaa jalkanne jos olette liian pitkiä miesten makuun.

Vierailija
10/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on taas suomen kuuluisa tasa-arvo kohdallaan, mistä te näitä seksistisiä juttuja revitte ja oletettavasti itse naisia?

Naisen elämäntehtävä on tosiaan miellyttää miestä, eli valkaiskaa perseenreikänne ja katkokaa jalkanne jos olette liian pitkiä miesten makuun.

No naisten tehtävä on kilpailla miehistä ja heidän suosiostaan. Ihan niin kuin miesten tehtävä on kilpailla naisten suosiosta. Sehän on ihan luonnollista.

Vierailija
11/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat miesmäisiä eli ei hyvä.

Vierailija
12/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisten tehtävä on kilpailla miehistä ja heidän suosiostaan. Ihan niin kuin miesten tehtävä on kilpailla naisten suosiosta. Sehän on ihan luonnollista.

tämä on vain sun näkemys elämästä ja todellisuudesta ei totuus. Mulla on onneksi vähän henkisempi  elämänfilosofia, joka on mulle todellisuutta. Onneks ei tarvitse elää sun raadollisessa maailmassa.

Vierailija
13/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla :-) Muut tanskalaiset, norjalaiset, saksalaiset, hollantilaiset, sloveenit ja tsekit meitä pidempiä. Varmaan myös valkoihoiset kanadalaiset ja yhdysvaltalaiset ovat pidempiä, mutta niissä maissa on niin monesta eri alkuperästä ihmisiä että se laskee tilastollista keskiarvoa.

Valkoiset USA:laiset naiset ovat suomalaisia lyhyempiä, keskipituus luokallani vain 164-165cm.

Vierailija
14/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku omasta valinnastani, mikäs mun tehtävä on?

Vierailija
15/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä naisista pitävät vain lyhyet miehet. Ihan samalla tavalla kuin tiukkapilluisista tykkäävät pienikyrpäiset miehet ja lähihoitajista tykkäävät miehet joiden elämäntavat ovat epäterveelliset.

Vierailija
16/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset USA:laiset naiset ovat suomalaisia lyhyempiä, keskipituus luokallani vain 164-165cm.

Keskipituus luokallasi = keskipituus usa:ssa.

Mun kaveriporukan keskipituus on 160cm, eli suomalaisten keskipituus on kyllä vähemmän.

Vierailija
17/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sitä pituudelleen voi?

Olisin mielelläni vaikka 180cm mutta keskipituiseksi jäin.

Vierailija
18/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sitä pituudelleen voi?

Olisin mielelläni vaikka 180cm mutta keskipituiseksi jäin.

Ottaako päähän? Et pääse koskaan malliksi.

Vierailija
19/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkä n. 180 cm ja aina miehet ympäröineet ja sanoneet että että tykkäävät nimenomaan pitkistä naisista. Vielä nelikymppisenäkin riittäisi vientiä.. mun käsitys on et miehet tykkää pitkistä.

Vierailija
20/53 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki yli 175cm naiset ovat pitkäsäärisiä malleja...