Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Kokenut sen kun vieras ihminen kuolee omissa käsissäni.
Kuulostipas kamalalta. Olen siis sh en sarjamurhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut suihin milanolaisen bistron vessasta mieheltä, jonka olin tavannut aiemmin samana päivänä. (Jokin muukin kaupunki käy yläpeukkuun.)
Kaupunki oli Amsterdam ja paikka ei ollut bistron vessa vaan hotellin rappukäytävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut suihin milanolaisen bistron vessasta mieheltä, jonka olin tavannut aiemmin samana päivänä. (Jokin muukin kaupunki käy yläpeukkuun.)
Kaupunki oli Amsterdam ja paikka ei ollut bistron vessa vaan hotellin rappukäytävä...
Kiva kuulla, että on muitakin villejä! :)
T. Se Milanossa seikkaillut.
Olen riidellyt mieheni kanssa 20 metrin syvyydessä Isolla valliriutalla.
Juttunut hurrikaanin takia Bermudalle.
Olen viettänyt 2 viikkoa elämästäni anestesiassa (yhteen menoon).
Olen tehnyt Kirkalle aamupalaa.
Nuorena olin pakkomielteinen erääseen ulkom. mieheen, joka oli minun muutaman vuoden vanhempi. Päädäyin juhlien jälkeen hänen VELJENSÄ kanssa sänkyyn ja tämä ihastus tuli kurkkimaan ovelle vahingossa. Noloa.
Lintu eli pulu on paskantanut keskelle minun päätäni kun kävelin Kuopion torilla.
Herännyt nukutuksesta kesken leikkauksen.
Lähtenyt töihin joka vuorokauden tunnilla
Käynyt alaikäisenä plastiikkakirurgilla korjauttamassa kasvojani.
Olen Teksasin kunniakansalainen.
Vierailija kirjoitti:
Lintu eli pulu on paskantanut keskelle minun päätäni kun kävelin Kuopion torilla.
Minulle teki Tampereella saman
Kussut rappukäytävään (en tahallaan)
Olen adoptoitu lapsi ja minulla on adoptoitu lapsi. Ja molemmat äidit olen saanut salapoliisityöllä selville.
Käärme ui vieressä kun uin kesällä järvessä.
Tehnyt kyykky kakan erään pankin pihalle talvella.
Käynyt keskusrikospoliisin rikosmuseossa.