Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Olen syöttänyt kädestä kirahville puun lehtiä. Ratsastanut kamelilla ja norsulla. Käynyt Intiassa 1500-luvulla hylätyssä kaupungissa.
Olen ajanut komean italialaismiehen kanssa moottoripyörällä Colosseumin ohi kuunvalossa.
Minut on raiskattu (toivon tähän mahdollisimman monta alapeukkua).
Ollut seurueessa, jota varten täydestä hienosta baarista joutui joku toinen seurue lähtemään, jotta saamme parhaat näköalapaikat. Juomapuoli hoidettiin tuomalla pöytään kattava valikoima eri alkoholilajeja täysissä pulloissa.
Hyvin hämmentävää. Tapahtui ulkomailla.
Nuorimmalla ja vanhimmalla lapsellani ikäeroa 28v
Olin tietämättäni erään julkkiksen salarakas. En tiennyt hänen asuvan avoliitossa. Olisin ehkä tiennyt, jos olisin selvittänyt miehen taustat paremmin, mutta ei tullut mieleenkään epäillä häntä varatuksi! Asia selvisi, kun meistä oli otettu pusuttelukuvia erääseen nimeltä mainitsemattomaan numerolehteen ja siellä luki, että tämä julkkis pettää naistaan. Koska itse en juorulehtiä seuraa, kuulin tästä kavereiltani, jotka olivat tunnistaneet minut kuvista.
Katkaisin mieheen välit heti, kun olin ensin haukkunut hänet pystyyn. Seuraavan viikon lehdessä luki, että myös avovaimo oli dumpannut tämän petturin. Keissistä on monia vuosia aikaa, eikä kyseistä ukkelia ole enää julkisuudessa näkynyt.
Kaikki vuokra-asunnot, joissa olen asunut olleet puukerrostalossa.
Olen ollut töissä nimeltä mainitsemattoman numerolehden toimituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Joutunut identiteettivarkauden kohteeksi
Mä myös. Lisäksi kätellyt George Bush senioria ja illallistanut & jatkanut yökerhoon Jorma Uosukaisen kanssa. Nämä kolme toki eri aikoina :D.
Syyllistynyt väkivaltarikokseen
Olen ottanut suihin milanolaisen bistron vessasta mieheltä, jonka olin tavannut aiemmin samana päivänä. (Jokin muukin kaupunki käy yläpeukkuun.)
Luultu paikalliseksi Hong Kongissa.
Voisitteko kirjoittaa yhden asian per viesti, kiitos.
Mennyt tajuttomaksi veren vuodon takia epäonnistuneen leikkauksen jälkeen
Kävellyt paljain jaloin kyykäärmeen päälle
Tehnyt benji-hypyn 100 metristä
Vierailija kirjoitti:
Haastatellut kahden kesken maailman rikkainta miestä.
Ai Putinia?
On viettänyt niin tylsää elämää, että saa yläpeukutettua korkeintaan yhtä vastausta.