Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Vierailija kirjoitti:
Lintu eli pulu on paskantanut keskelle minun päätäni kun kävelin Kuopion torilla.
Minulla sama, mutta tapahtui Linnanmäellä. Vieläkin ällöttää koko juttu.
Olen kävellyt 32 kilometriä 8 tunnissa.
Minä olen Newfoundlandin kunniakansalainen. Tosin sen virallisuudesta en osaa sanoa, mutta kasteen otin: piti suudella turskaa sydvesti päässä ja naukata päälle niiden 80% rommia.
Vilkutellut takaisin kuningatar Elisabethille ja tämän prinssipuolisolle
Rakastunut julkkikseen niin paljon, että masennuin siitä, kun tiesin, että on täysin mahdotonta minun saada häntä koskaan. Kyseessä amerikkalainen Hollywood-julkkis.
Saanut Mauno Koivistolta kirjeen.
Minä olen vilkuttanut takasin Norjan kuningas Olaville. Oli kutsuilla merivoimien aluksen kannella Helsingissä, ja minä Vikingin laivassa, joka kääntyi just sen kohdalla satama- altaassa. Olimme varmaan 10- 15 m päässä toisistamme.
Harrastanut seksiä kumilampaan kanssa.olen monena jouluna toivonut kumilammasta mut en ole saanut 😢 eli en ole itse kokeillut.
Jouduin Dubain lentokentällä tarkastukseen huumeiden hallussapidosta epäiltynä. Ylä-asteikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen syöttänyt kädestä kirahville puun lehtiä. Ratsastanut kamelilla ja norsulla. Käynyt Intiassa 1500-luvulla hylätyssä kaupungissa.
JOku varmasti alkaa leukailemaan tuosta yli viisi sataa vuotta sitten tekemästäsi visiitistä Intiaan. Kjeh kjeh.
Autoon noustessa TEl Avivissa astuin suoraan kakun päälle.
Päässyt turvatarkastuksen läpi lentokoneeseen Sveitsin armeijan linkkuveitsi taskussa
Olen käynyt muslimiluostarissa. Ovat erittäin harvinaisia islaminuskossa. Tämä luostari sijaitsee Bosniassa.
Olen soittanut kirkonkelloja, myös sielunkelloja ennen hautajaisia. Siis ihan kielestä ottamalla kiinni, kuulosuojaimet päässä.
Nussinut itseäni 9 vuotta nuorempaa jätkää. :D
Keuhkosta leikattu endoa jonka takia olin 4kk liki taukoamatta sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut suihin milanolaisen bistron vessasta mieheltä, jonka olin tavannut aiemmin samana päivänä. (Jokin muukin kaupunki käy yläpeukkuun.)
Kaupunki oli Amsterdam ja paikka ei ollut bistron vessa vaan hotellin rappukäytävä...
Kiva kuulla, että on muitakin villejä! :)
T. Se Milanossa seikkaillut.
Olette varmaan tosi ylpeitä itsestänne? En kauheasti leveilisi..
ollut 14-vuotiaana tietämättään raskaana ja tehnyt lääkkeellisen abortin, jonka komplikaationa kohtu tulehdus ja imukaavinta kohtuun jääneen raskausmateriaalin takia. ja vielä kohtuontelon kaavinta koska kaikki materiaali ei lähteny noilla edellisillä toimenpiteillä. (kaikki toimenpiteet n. 2viikon välein)