Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on paskin äitienpäivä kuin kellään teistä

Vierailija
08.05.2016 |

Muuten on ollut kyllä ihana päivä lasten kanssa, mutta mitä tekee mies? Ei huomioi mitenkään, ei ole edes ollut kotona koko päivänä vaan meni exän luo (jonka kanssa yhteinen aikuinen lapsi) syömään äitienpäivälounasta! :D Niin törkeää ettei tiedä itkeäkö vai nauraa. Huomaa, etten ole miehelle minkään arvoinen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies kävi tuomassa kassillisen ruokaa, suklaata ja rahaa. Sitten lähti takaisin omiin puuhiinsa. No, parempi kuin ei mitään. En tiedä tuliko lahja omasta aloitteesta vai lähettämäni valitusviestin takia. Ap

Vierailija
22/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua muisti karma heti aamusta vaikka en äiti olekaan. Erehdyin pesemään pyykkiä (äitienpäivänä!!!) niin hajosi koko kone perkele. Hyppi niin että hyvä ettei jysähtänyt lattian läpi naapurin iloksi  ennen kuin sain vedettyä piuhat irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just eksältä kuulla että meijän teini-ikäset tyttäret tuotiin vuoronperään vappuyönä ympäripäissään kotiin. Kumpikaan ei oo ees onnitellu mua, tuskin muistavat että on äitienpäivä. Poika toi ite askertelemiaan kukkia ja suklaata. Näköjään yhden oon onnistunu kasvattamaan.

Vierailija
24/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain just eksältä kuulla että meijän teini-ikäset tyttäret tuotiin vuoronperään vappuyönä ympäripäissään kotiin. Kumpikaan ei oo ees onnitellu mua, tuskin muistavat että on äitienpäivä. Poika toi ite askertelemiaan kukkia ja suklaata. Näköjään yhden oon onnistunu kasvattamaan.

Unohtui mainita että poliisit toi.. :(

Vierailija
25/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh, kyllä taas on jollain ongelma. Miten paskaa teillä on arki, kun huomiontia tarvitaan erityisesti tiettyinä päivinä?

Vierailija
26/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ne eroperheiden lapset oireilevat.

Vierailija
27/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jokin vuorovuosisysteemi vai miten tämä on mahdollista?

Vierailija
28/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei elämä pitänyt edes äitiyden arvoisena.

Vierailija
29/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei elämä pitänyt edes äitiyden arvoisena.

Halaus.

Vierailija
30/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitä mieltä, että ydinperheiden teinit eivät alkoholiin koske? Tokihan vastauksesi on silkkaa ilkeilyä, mutta onnistuit saamaan pahasta mielestäni vielä hiukan pahemman. Onnittelut siitä.

Vierailija
31/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehjissä" perheissähän ei koskaan teinit ryyppää, eiks jeh?

Tuo "ero-oireilu" on aika halpamainen ja helppo selitys kaikille ongelmille, johon vedotaan aivan liian herkästi.

Vierailija
32/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa ketjuissa ihmetellään miksi mies onnittelee vaimoaan äitienpäivänä, kun lasten se pitäisi tehdä ja miehen onnitella omaa äitiään? Eikös tähän päde sama, ettei miehen aloittajaa tänään tarvitse muistaa :D

Vierailija
33/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "ero-oireilu" on aika halpamainen ja helppo selitys kaikille ongelmille, johon vedotaan aivan liian herkästi.

Ei meillä ainakaan, eikä ole poliiseja ovella näkynyt. Toisin kuin useassa eroperheessä.

Vierailija
34/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan, eikä ole poliiseja ovella näkynyt. Toisin kuin useassa eroperheessä.

"Te" ette ole vakio. "Te" olette pieni ja mitätön hitunen, jonka yksittäinen tilastollinen merkitys on olematon.

Ja miksi tuo ero olisi selitys juomiselle? Miksi sinä haluat selittää käytöksen juuri sillä?

Vierailija
35/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mun mies on haukkunut mut paskaksi äidiksi, läskiksi, laiskaksi, hakannut, pelas meidän säästöt ja nyt sanoi lähtiessään baariin että hankkii jonkun paremman muijan sieltä :) onneksi mulla on mun pieni taapero jota rakastan enemmän kun mitään ja joka tuo valon mun elämään ❤️

Vierailija
36/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä sen kummemmin puolustelematta, ymmärrän että alkoholiin tottumattomille nuorille voi tulla tällainen ylilyönti. Vappu, kaverit, kaunis sää ja tytöt iältään 16 ja kohta 18 vuotiaita..Pitkät keskusteluthan tästä seuraa, todennäköisesti menemme soskaan jutteleen koska lastensuojeluilmotustan tällaisista kai tulee automaattisesti? Se, että sain kuulla tästä just äitienpäivänä, tekee mun juhlapäivästä masentavan. Meillä on eksän kanssa hyvät välit ja lasten asiat ollaan aina hoidettu yhdessä. Olin juuri viikon lomareissulla, ja mun mielestä oli kuitenkin eksältä viisas veto, ettei kertonu mulle tästä ku olin matkoilla. Ois menny odotettu loma pilalle.

Terv. se eroperheen äiti

Vierailija
37/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tähän tulee ensimmäinen itseään jumalattarena pitävän ex-naisen vuodatus siitä, että "tottakai miehesi menee exän luokse äitienpäivänä, sillä ex on aina hänen mielessään Se Ensimmäinen vaimo ja sinä olet se kakkonen. Mietihän vähän, he ovat rakastelleet auringonlaskussa hiekkarannalla ja sinä olet vain se tunteeton pano, koska muuta ei saa. Teidän yhteiset lapsenne ovat vääjäämättä niitä kakkosia, sillä Sen Ensimmäisen kanssa tehdyt lapset ovat niitä Ainoita Oikeita lapsia. Muistathan, että kun otit eronneen miehen, otit koko paketin, johon myös exä kuuluu. Exä kuuluu perheeseenne ja miehelläsi on ainutlaatuinen yhteys häneen. Terveisin ex-vaimo, sielunsisar".

Loppuun toki tämä järjen jättiläinen huokaisee, että voi teitä tyttökultia kun ette ymmärrä asemaanne. Voi tytönheitukoita. Huoh, minä olen sentään aikuinen rotunainen.

Vierailija
38/38 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin eroperhe ja lapset isällä viikonlopun. Ikävää...käväsivät sentään, mutta isä ei päästänyt tulemaan jo kotiin. Vasta huomenna kuulemma, kun näin tapaamissopimuksessa lukee. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi