Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on todella suuret rinnat kuinka pukeudun kesällä?

Vierailija
08.05.2016 |

Etten näyttäis lutkalta. Olen hoikka, mutta rinnat ovat ihan tosi suuret ja onneksi kiinteät joten eivät ole rumat. Miehet tuijottavat rintojani usein. Tahdon pukeutua kevyesti. Kuinka nännit saisi piiloon nöpöttämästä? Kaikki avonaiset paidat ovat päälläni riettaita koska rinnat tahtovat tulla esiin. Millaiset bikinit olisivat hyvät valtaville rinnoille?
Tissini ovat noin tätä kokoa: http://cdn.bignicetits.com/thumbs/wet-11377.jpg (kuvassa paita päällä ei ole alaston) tai ehkä suuremmatkin... Ja juuri tuollainen pitkä vako tulee kaikissa paidoissa. Lisäksi tomerat nännin jotka nöpöttävät aina esillä :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kannattaa just pitää tuollaisia valkoisia läpinäkyviä paitoja isolla pääntiellä, vielä kasteletkin ulosmennessäsi.

Vierailija
2/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuva tuli kun kirjoitin big boobs...Muissa oli paljaana en sellaista voinut laittaa. En pukeudu läpinäkyvään...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot liivit, jotka tukee mukavasti vaikka alaspäinhän nämä roikkuvat ryökäleet.

-Mansikki ja heinänkutittamat utareet

Vierailija
4/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit löysin liikkeestä sopivat myyjän avulla... Oli tosi suuri kirjain vaikka ympärys vain 65 :( En viitsi juosta kun pomppivat niin tomerasti..ap

Vierailija
5/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin voisit antaa numerosi tai sähköpostiosoitteesi, niin tavataan ja mietitään yhdessä miten ratkaistaan tämä pulma.

Vierailija
6/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee tietenkin mieli huomiota...Kerran näytin kotibileissä rinnat ja kaikki pojat otti kuvia :D Mutta jos en ole bilettämässä niin en jaksa huomioo!!ap

Vierailija
7/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kuva susta... tai ainaskin rinnoista

Vierailija
8/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesiputousmallinen kaula-aukko. Ainakin Espritillä olen nähnyt joskus, yritän katsoa jos löytyis..

Vierailija
9/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna numeroo enkä voi laittaa kuvaa oon teini vielä vaikka täysikänen...Kiitti jos viitsit katsoa esprit jutun!ap

Vierailija
10/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guugletin tuon vesiputousmallin ja näyttää kivalle!!Kiitti! ap

Vierailija
11/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs biksut? Pienet vai isot biksut,kummassa näyttää isot rinnat paremmalle?ap

Vierailija
12/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guugletin tuon vesiputousmallin ja näyttää kivalle!!Kiitti! ap

Ok, olepa hyvä :)

Vierailija
13/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää sun juttus pointti oli. Kehuskella tisseilläs?

Vierailija
14/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs biksut? Pienet vai isot biksut,kummassa näyttää isot rinnat paremmalle?ap

Balconette-malliset bikinit. t. se Esprit-tyyppi

Vierailija
15/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käyttää niskalenkkitoppeja. Ja avara kaula-aukko mut niin et toi tissivako ei oo kovin pitkä. Jos pieni pääntue ni tuntuu et pää on niiden tissien jatko. Eli joku katko pitöä saada kaulan tissien väliin. Niskalenkkitoppi vie huomion hartioihin. Jos niit viel hiukka treenaa et on muotoa myös.

Tai sit tiukka alaosa ja hieman pussimainen paita.

Terkuin 75/E

Vierailija
16/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat hyvät rintsikat. Paita jossa ei ole avonainen kaula-aukko eikä ole vartalonmyötäinen. Mä teen näin.

Vierailija
17/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä peitä niitä. Kulje vaikka löllöttimet paljaana!

m24

Vierailija
18/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvii vinkkejä, kiitti!!ap :)

Vierailija
19/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sama ongelma ap. Ja itsellä sama etten pidä huomiosta paitsi joskus bileissä. Mitä kommentteja olenkaan saanut elämäni aikana: tarvitsetko kanto-apua, kato mitkä tissit ym. Käytän aika paljon mustia yläosia, lisäksi litistäviä rintaliivejä. Terv 70F

Vierailija
20/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tyhmä vaikkaoon nuori ja isotissinen...Tukkakin tumma eikä vaalea. Välillä tekis mieli ottaa huomioo kunnolla ja sit vituttaa koko rinnat heti perään.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi