Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi me ikimiehettömät naiset olemme monien silmissä niin epäilyttäviä?

Vierailija
08.05.2016 |

"Se ikä" alkaa lähestyä ja ihmettelen ihmisten suhtautumista miehettömyyteeni. Minusta yritetään repiä jotain epäilyttävää ja salaista irti joidenkin toimesta, jotkut eivät vain usko että voin oikeasti omasta tahdostaan elää ilman kumppania. Minusta on mm. yritetty leimata raiskauksen uhria, lesboa, frigidiä, aseksuaalia ja lapsetonta jotta saataisiin joku syy siihen miksi elän ilman kumppania.

Asia ei toki kuulu muille, eikä minunkaan pitäisi välittää huhuista tai ihmisten reaktioista. Jotkut yksilöt eivät vain yksinkertaisesti perinteisyyden ihannoinneiltaan usko valintani olevan vilpitön, ja nuo huhut kyllä loukkaavat sillä yksikään ei ole totta.

Mitä epäilyttävää meissä vanhoissa piioissa, "itsenäisissä naisissa" ja erakkoeläjissä oikein on? Kaikista hirveintä on selän takana tapahtuvat sokkotreffijärjestelyt ilman suostumustani, tai huudahdukset kuten "kyllä se sieltä vielä löytyy", jopa läheiset ystäväni yrittävät sulloa minua vaimon ja tyttöystävän rooliin.

Valitsemalleni yksinelolle on toki syynsä, mutta koen että niiden selittäminen auki utelijoille loukkaisi taas niitä ihmisiä jotka ovat parisuhteissa. En tahdo aiheuttaa eripuraa kertomalla miten mielestäni parisuhde on oikeastaan järjetön valinta monien kohdalla.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 v. ja mä olen tehnyt nuorena lapset. Mun kaveripiirissä on monta lapsetonta naista. Osa ei ole edes parisuhteessa.

Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa. Jotkut viihtyvät paremmin yksin. Ovat todella mahtavia tyyppejä enkä ymmärrä miksi heistä joku haluaisi kehittää jotain outoa, koska ovat lapsettomia.

Vierailija
2/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttäviä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen silmissä? Tuttavapiiriini sisältyy useitakin sinunlaisiasi ja enemmän herättää ihailua heidän itsenäisyytensä.

Vierailija
4/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kahden lapsen kuusikymppinen äiti, olen elänyt yksin jo viitisentoista vuotta.

Loma/silloin tällöin viikonloppuniehen ottaisin, jos hyvän löytäisin ja hänelle kelpaisin.

Yhdessä asumista en taitais jaksaa, omaan oloni kun olen tottunut.

Vierailija
5/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen joitakin naisia, joiden olisi ollut parempi olla lisääntymättä. Niitä geenejä ei olisi pitänyt jatkaa eteenpäin. AP:stä en tiedä.

Vierailija
6/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen, jota kohdellaan kuin hullua. Minua ei kohdella aikuisena, koska en ole koskaan esitellyt yhtään miestä enkä aio hankkia lapsia. Minulle ihan oikeasti lässytetään, että "kyllä joskus joku sinutkin huolii" ja kerrotaan säälivästi kuinka lapset on elämän tarkoitus.

Hyi saatana, pistää vihaksi joka kerta, mutta en tykkää konflikteista joten tuijotan vain monttu auki että sanoiko tuo ihan oikeasti noin?!

Vierailija
7/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanlainen, jota kohdellaan kuin hullua. Minua ei kohdella aikuisena, koska en ole koskaan esitellyt yhtään miestä enkä aio hankkia lapsia. Minulle ihan oikeasti lässytetään, että "kyllä joskus joku sinutkin huolii" ja kerrotaan säälivästi kuinka lapset on elämän tarkoitus.

Hyi saatana, pistää vihaksi joka kerta, mutta en tykkää konflikteista joten tuijotan vain monttu auki että sanoiko tuo ihan oikeasti noin?!

Juuri tuo säälivä asenne on pahin, ikään kuin me ikisinkut emme kelpaisi kenellekään ja epätoivoisina odottaisimme sitä uljasta miestä joka hyväksyy meidät sellaisia kuin olemme. Eih. Ihmiset toisin sanoen luulevat että meillä on "en ois halunnutkaan" - asenne, luullaan että etsimme kuumeisesti miestä mutta pettymyksissämme kuittaamme muka valheellisesti miehettömyyden omaksi päätökseksi.

Eivät ihmiset yksinkertaisesti usko että tämä on vapaaehtoista :D.

Vierailija
8/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kaunis, niin kukaan ei ihmettele.

Vierailija
9/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhderakkauden tavoittelu on vaan niin ihanaa, että en tajua, miksi se ei sinua kiinnosta. En siis sanoisi sinulle mitään irl, mutta olettaisin sinun ei-kelpaavan kellekään ja olisin siksi hienotunteisesti hiljaa.

Vierailija
10/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhderakkauden tavoittelu on vaan niin ihanaa, että en tajua, miksi se ei sinua kiinnosta. En siis sanoisi sinulle mitään irl, mutta olettaisin sinun ei-kelpaavan kellekään ja olisin siksi hienotunteisesti hiljaa.

Luuletko tosiaan että nainen ei kelpaisi kellekään miehelle? Olet hakoteillä. Pelkkä miehen hankkiminen on useille naisille todella helppoa.

Vierailija
11/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan siitä, että usein naisten ikisinkkuuteen on jokin oikea syy, kuten vaikka hylätyksi tulemisen pelko.

Vierailija
12/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan haluaisin kuulla, että miksi et halua tavoitella perisuhderakkautta?

9

Vierailija
13/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan että nainen ei kelpaisi kellekään miehelle? Olet hakoteillä. Pelkkä miehen hankkiminen on useille naisille todella helppoa.

Miten miehen hankkiminen tapahtuu helposti?

Vierailija
14/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisluontoon kuuluu tarpeeksi erilaisten ihmisten epäily ja syyttely ja kaikenlaisten selitysten keksiminen. Omituisin reaktio on mielestäni selvä loukkaantuminen tai pahastuminen. Miksi ihmeessä jonkun pitäisi ottaa itseensä siitä, että minä en ole hankkinut miestä, lapsia ja perhe-elämää?

Vierailija
15/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minusta ole, jos nainen ei jaksa miellyttää, kuten en itse jaksa.

Vierailija
16/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kahden lapsen kuusikymppinen äiti, olen elänyt yksin jo viitisentoista vuotta.

Loma/silloin tällöin viikonloppuniehen ottaisin, jos hyvän löytäisin ja hänelle kelpaisin.

Yhdessä asumista en taitais jaksaa, omaan oloni kun olen tottunut.

Tällä nyt ei ole mitään tekemistä ikimiehettömyyden kanssa. Todella monet naiset tekevät juuri noin, että ottavat miehen lasten hankkimista varten ja elatusmaksujen saadakseen maksajan ja pistävät sitten miehen pihalle, kun kakarat eivät ole enää ihan pieniä. Voisi jopa sanoa, että on tyypillistä käytöstä naisille.

Vierailija
17/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan siitä, että usein naisten ikisinkkuuteen on jokin oikea syy, kuten vaikka hylätyksi tulemisen pelko.

Tätä mäkin epäilen, oikeaa rakkautta ei osata tai uskalleta tavoitella ja sitten ollaan olevinaan ihan normaaleja. Kelle nyt ei rakkaus toiseen ihmiseen kelpaisi, siis parisuhteesta saatava? Eihän se mitään yhdessäasumista tarkoita pakostikaan.

9

Vierailija
18/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisena minun tulisi haluta prinsessasatu ja rakkautta, mutta mies ei ole samalla tavalla epäilyttävä valitessaan ikisinkkuuden? Mitä jos syy sinkkuuteen olisikin hylätyksi tulemisen pelko, eikö olisi oikeastaan loogista suojella itseään pettymyksiltä?

Vierailija
19/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin epäilen, oikeaa rakkautta ei osata tai uskalleta tavoitella ja sitten ollaan olevinaan ihan normaaleja. Kelle nyt ei rakkaus toiseen ihmiseen kelpaisi, siis parisuhteesta saatava? Eihän se mitään yhdessäasumista tarkoita pakostikaan.

9

Parisuhde ei ole sama asia kuin rakkaus toiseen ihmiseen. Huonoon suhteeseen on turhaa lähteä.

Vierailija
20/104 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Parisuhde ei ole sama asia kuin rakkaus toiseen ihmiseen. Huonoon suhteeseen on turhaa lähteä.

Kyllä se on :O Kuka nyt sanoikaan, että ota huono suhde? Vai et saaa ketään? Mähän sanoin. Siis hyvää.

9