Lammas vessapaperimainoksissa.
Paperista sanotaan ihanan pehmeää ja näytetään sitä lammasta. Voi se lammas olla pehmeä mutta on sillä vaikea pyyhkiä. Varsinkaan isompaa lammasta ei jaksa vanha ihminen nostaa. Pestäänkö se lammas välillä vai uskotaanko sateen huuhtelun riittävän? Antaisiko joku lammasfarmari yhden lampaan niinku kokeiltavaksi? Jos sillä pyyhkii hyvin niin ehkä voisin ostaa lampaan. Säästää sitten siinä kun ei enää tarvitse vessapaperia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Se on tietokoneella tehty lammas, näkee selvästi ettei ole aito.
Oletko varma? Minusta tuo on hirvittävää! 😱
Karitsa se vielä on. On Lambimainokset taas piilossa näin pääsiäisenä...
Onko niillä nyt sitten se maski naamalla, kun täällä öyhötetty vuosia että lampaat käyttää niitä?
Seurataan, miten kauan ketju pysyy! 😉
Siinä on lampaan vauva eli karitsa.
Vierailija kirjoitti:
Karitsa se vielä on. On Lambimainokset taas piilossa näin pääsiäisenä...
Eikö karitsa olekaan lammas?
Maijjall oli karitsa puhtaan valkea. Se on maijan karitsa. Nyt ei oo enää kun se on riistetty siihen paketin kylkeen, joka on sulla siellä kotona.
Ennemmin lammas, kuin toisen firman mainoksen metsänpeikko tai kolmannen rietas mummo.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi valkoinen hiiri.
Mikset käytä Serla-oravaa? Mahtuu hyvin käteen eikä ole yhtä kömpelö käyttää kuin karitsa.
Vie aina likaantunut sateeseen puhdistumaan! Sitten aurinkoon kuivumaan!
ei pyyhkimiseen koko lammasta käytetä, vaan lampaan taljaa.
hovimestarini teurastuttaa minulle joka päivä lampaan, jotta saan taljan pyyhkimistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä Serla-oravaa? Mahtuu hyvin käteen eikä ole yhtä kömpelö käyttää kuin karitsa.
terävät kynnet ja se peto puree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orava nuolisikin itsensä puhtaaksi, lammas ei tee niin. Orava olisi siis helppokäyttöisempi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terävät kynnet ja se peto puree.
Kyllä se siitä rauhottuu kun ottaa hännästä kiinni ja pari kertaa pyöräyttää helikopteria.
Kyllä minä tästä ketjusta niin mieleni pahoitin sanoo kohta joku vegaani
Se on tietokoneella tehty lammas, näkee selvästi ettei ole aito.