Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä oman sukupuoleni edustajia...

Vierailija
08.05.2016 |

...naisten epäloogisuuden vuoksi. Tämä ei koske järkeviä, loogisesti asioita perustelevia naisia joiden päät eivät kopise kanalan lasikattoihin, jotka eivät ole juoruilevia, prinsessaharhaisia ikipissiksiä ja jotka eivät juokse tyttöjen illoissa haukkumassa omia ja toisten ukkoja ja jotka eivät käy muutenkaan yleisesti hermoille.

On se kivaa olla tällainen nainen kuin minä olen. Ystävystyn yleensä miesten kanssa, mutta kun olen pitkäsäärinen, fiksu ja nätti, niin eihän pelkkä ystävyys juuri koskaan riitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/5 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä prinsessaharha-lassukan aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään (ja muita) arvostava nainen ei käytä nimitystä prinsessaharhainen ikipissis. Muutenkin provon tunnusmerkistö täyttyy.

Vierailija
4/5 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yawn.

t. nainen, jolla on myös usein vaikeuksia löytää yhteistä säveltä sukupuolensa edustajien kanssa mutta joka ei silti rällää ympäri mammapalstoja yleistämässä, kuinka naiset ovat "juoruilevia, prinsessaharhaisia ikipissiksiä."

Vierailija
5/5 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yawn.

t. nainen, jolla on myös usein vaikeuksia löytää yhteistä säveltä sukupuolensa edustajien kanssa mutta joka ei silti rällää ympäri mammapalstoja yleistämässä, kuinka naiset ovat "juoruilevia, prinsessaharhaisia ikipissiksiä."

En tarkoittanut kaikkia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi