Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äitienpäivä olisi mieleinen sinulle?

Vierailija
08.05.2016 |

Kertokaa, varsinkin te, jotka aina petytte.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensähän ongelma on , että mies ei ole kodinhengetär jolloin suurin osa naisten toiveista on mahdoton toteuttaa.  Äijätyylin äitienpäivä olisi helppo toteuttaa ,mutta harva nainen arvostaa mikropizzaa ja kaljaa aamulla sänkyyn.

Vierailija
2/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kertoa, vaikka en ole koskaan pettynyt :) Sellainen vaikka, kuin tänään. Heräsin aamulla jäsenet kankeana eilisistä puutarhatöistä,  hyvä ystäväni auttoi. Mies rakenteli pihamaalla  kaikenlaista ja siinä sivussa laittoi meille ruuan. Illemmalla kutsui sisään kahville ja oli paistanut pullaa. Myöhemmin lämmitti meille saunan. Nyt aurinko paistaa, heräsin ajoissa, keitin itselleni kahvit kaikessa rauhassa kun muut vielä nukkuivat. Ystävä näyttää olevan jo tuolla pihalla kukkapenkkien kimpussa :D Menen tästä kohta perästä itsekin, tosin aurinkotuoliin ensin vähän kuulostelemaan ja nautiskelemaan. Jokainen päivä on äitienpäivä, sitä olen sanonut lapsillenikin aina. Minua ei tarvitse palvella eikä muistaa sen kummosemmin. Saan lapsiltani halaukset ja se riittää <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, kun en halua paljoakaan. Tämä päivä oli kiva. Sain lasten oma tekemät kortit ja puukäsityö lahjan toiselta lapselta, laitettu jo seinälle roikkumaan. Toiselta lapselta sain suklaapatukan.

Tykkään kun lapset tekee itse kortit. En odota mieheltä mitään, ei hän ole äitini. En halua ostettuja lahjoja, olen sen sanonut.

Lapseni ovat jo 12 ja 14v.

14v. on lievästi kehitysvammainen ja hänen kortissa luki että äiti on erityinen koska nauraa paljon. Tuli erityisen hyvä mieli, kun muistelin hetkiä kun ollaan yhdessä naureskeltu, tykkään nauraa.

Vierailija
4/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensähän ongelma on , että mies ei ole kodinhengetär jolloin suurin osa naisten toiveista on mahdoton toteuttaa.  Äijätyylin äitienpäivä olisi helppo toteuttaa ,mutta harva nainen arvostaa mikropizzaa ja kaljaa aamulla sänkyyn.

Siis ennemmin mää ottaisin mikropitsan ja kaljan ku kukkapuskan. No mutta oonkin vähä erilainen ku perus av mammat

Vierailija
5/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on mun ensimmäinen äitienpäivä, laskettu aika viikon päästä. Mies toi aamupalaa sänkyyn, halailtiin ja sain jalkahieronnan. Kukkia ja lahjakortti hemmotteluhoitoon, huomenna vielä joku lahja. Tänään mennään vielä kaupungille syömään ja kävelemään

Vierailija
6/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on mun ensimmäinen äitienpäivä, laskettu aika viikon päästä. Mies toi aamupalaa sänkyyn, halailtiin ja sain jalkahieronnan. Kukkia ja lahjakortti hemmotteluhoitoon, huomenna vielä joku lahja. Tänään mennään vielä kaupungille syömään ja kävelemään

Kiva että uskallatte juhlia jo nyt. Ensimmäinen äitienpäiväsi on kylläkin vasta ensi vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi