Pelkään aikuistumista
Olen 20v nainen. Parisuhdetta takana kolme vuotta, kaksi koiraa ja yhteinen koti. Meillä molemmilla töitä, vaan ei tietoa kuinka kauan.
Olen muuttanut varsin nuorena, 15-vuotiaana pois kotoa. Olen itsenäistynyt nopeasti, ollut ns. lapsi, joka luulee olevansa aikuinen. Nyt vastuu alkaa tuntua pelottavalta.
En voi saada lapsia, se helpottaa hieman vastuun kannon taakkaa. Rakastan koiriani, ne ovat lapsiani. Puoliso kuitenkin haluaisi joskus lapsia. En edes haluaisi äidiksi, ja pelkään, että mies hylkää minut. Tiedän, olemme nuoria, mutta kai tämä on se ensimmäinen ikäkriisi.
Tällä kirjoituksella ei ole pointtia, kunhan puran ajatuksiani.
Ps. emme ole uskovaisia, monet luulevat nuoren ikämme ja lapsiasioiden sekä oman asunnon vuoksi. Emme ole naimisissa.
Kommentit (5)
En ymmärtänyt tuota uskovaisuusjuttua lainkaan.Miksi joku luulee uskovaiseksi yhteisen kodin perusteella?
Onko 100% varma ettet voi saada biologisia lapsia? Sinulla ei ole kohtua?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt tuota uskovaisuusjuttua lainkaan.Miksi joku luulee uskovaiseksi yhteisen kodin perusteella?
Usea miehen sukulainen on kysynyt, että onko puoliso uskovainen kun niin nopeasti piti asunto ostaa ja perhe (koirat) perustaa. Älytöntä, eikö totta?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko 100% varma ettet voi saada biologisia lapsia? Sinulla ei ole kohtua?
Kohtu on poistettu endometrioosin vuoksi 18 vuotiaana.
Ap.
Niin minäkin.
N34