Onko yli 70kg nainen automaattisesti ylipainoinen?
Siis riippumatta kehonkoostumuksesta, yksilöllisistä tekijöistä yms?
Kommentit (47)
Yli 180cm on siis jonkun mielestä liian pitkä/iso? Miten hän kuvittelee tähän seikkaan voitavan vaikuttaa? Painon hallinnan ymmärrän, mutta tätä enää en. 180cm:lle 70kg ei ole ylipainoa.
Voisiko se laaduntarkkailija vastata onko se soihdunkantaja nainen mistä kohtaa liian paksu?
Mä oon 164cm, paino 70kg. Käytän enimmäkseen M/38-kokoisia vaatteita. Lantiota ja lihaksia löytyy, normaalissa määrin rasvaa myös. Eli sen vaa'an luvun tuijottamisen voi lopettaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen näitä naisten painoja katsonut, ja tullut siihen tulokseen, ettei useinkaan yli 65 kg:tä painavia naisia tulisi hyväksyä, ainakaan jos haluaa jotakin sopusuhtaista. Esim. 65 kg on jo selvästi liian paljon 170 cm pituiselle naiselle, joten saa olla aika pitkä 65 kg:n kohdallakin, ettei ole liian paksu.
mies40vMillä tavoin ei tulisi hyväksyä? Elinkelpoiseksiko? Pitäisikö heidät eliminoida tai pakkolaihduttaa?
Mitähän pitäisi tehdä miehille joiden äo ei riitä estämään sen alhaisuuden paljastumista?
T: Nainen 162/56
No, saahan ne olla olemassa, mutta kumppaniksi miehille niitä ei voi kelpuuttaa. Tai tietysti jos mies on läskimaha, tai tynnyrivatsa, niin sitten. Mutta puhuin nyt lähinnä normaaleista miehistä, joiden vatsa ei pömpötä, ja jotka muutenkin ovat kaikin puolin laadukkaita.
mies40v
No jo on kummallista. Lihaksikas, lähes rasvaton mieskaverini hylkäsi kerran yhden naisen parisuhdemielessä, koska hän oli liian lihava. Puuttumatta yhtään miehen pinnallisuuteen, niin sanoi ettei ongelmaa olisi ollut jos naisella olisi ollut samanlainen kroppa kuin minulla. Olin silloin itse 75-kiloinen. En tiedä naisen painoa, mutta vähemmän varmasti kuin minulla kun pituuttakin oli reippaasti vähemmän. Kai hän valehteli sitten tai jotain. Vaikka eihän sillä pituudella ollutkaan erityisesti mitään väliä...
Kysymys kuuluu sinulle mies 40, oletko oikeasti täysin idiootti vai provoiletko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen näitä naisten painoja katsonut, ja tullut siihen tulokseen, ettei useinkaan yli 65 kg:tä painavia naisia tulisi hyväksyä, ainakaan jos haluaa jotakin sopusuhtaista. Esim. 65 kg on jo selvästi liian paljon 170 cm pituiselle naiselle, joten saa olla aika pitkä 65 kg:n kohdallakin, ettei ole liian paksu.
mies40vMillä tavoin ei tulisi hyväksyä? Elinkelpoiseksiko? Pitäisikö heidät eliminoida tai pakkolaihduttaa?
Mitähän pitäisi tehdä miehille joiden äo ei riitä estämään sen alhaisuuden paljastumista?
No, saahan ne olla olemassa, mutta kumppaniksi miehille niitä ei voi kelpuuttaa. Tai tietysti jos mies on läskimaha, tai tynnyrivatsa, niin sitten. Mutta puhuin nyt lähinnä normaaleista miehistä, joiden vatsa ei pömpötä, ja jotka muutenkin ovat kaikin puolin laadukkaita.
mies40v
Miten aiot rankaista ei-läskimahaisia, korkeakoulutettuja miehiä, jotka ovat minut kumppaniksi kelpuuttaneet? Yhden miehen kanssa jopa aviossa on oltu jo 12 vuotta. T. N 174 cm 72 kg
No on! Ajatelkaa nyt kuinka paljon 70 kiloa on. Joku 185 cm nainen olis just ja just normaalipainoinen noilla kilomäärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies40vNo jo on kummallista. Lihaksikas, lähes rasvaton mieskaverini hylkäsi kerran yhden naisen parisuhdemielessä, koska hän oli liian lihava. Puuttumatta yhtään miehen pinnallisuuteen, niin sanoi ettei ongelmaa olisi ollut jos naisella olisi ollut samanlainen kroppa kuin minulla. Olin silloin itse 75-kiloinen. En tiedä naisen painoa, mutta vähemmän varmasti kuin minulla kun pituuttakin oli reippaasti vähemmän. Kai hän valehteli sitten tai jotain. Vaikka eihän sillä pituudella ollutkaan erityisesti mitään väliä...
Kysymys kuuluu sinulle mies 40, oletko oikeasti täysin idiootti vai provoiletko?
Kai se on sekä-että. Idiootti, provo ja lisäksi nainen, ikää korkeintaan 20 v.
Vierailija kirjoitti:
No on! Ajatelkaa nyt kuinka paljon 70 kiloa on. Joku 185 cm nainen olis just ja just normaalipainoinen noilla kilomäärillä.
Laskepa se BMI uudestaan. Ymmärrän, että cm -> m muunnos voi olla vähän haastava kaltaisellesi, mutta jos et osaa, niin netistä löytyy kyllä useita laskureita.
Niin, siis en pidä 180-185cm pituisia naisia sopusuhtaisina, se on miehen pituus. Kyllähän se on tiedossa että jotkut miehet saattavat epätoivoissaan kelpuuttaa lihavan naisen, vaikka itse ei ole sitä, mutta nämä suhteet johtavat lähes poikkeuksetta eroon, kun ei ole mikään laatunainen kyseessä. 70 kg on miehen paino, ei naisen.
m40v
No huh! (Numerolle 31) Vai miehen pituus... Edelleenkin kysyn miten pituuteen VOI vaikuttaa?!?
No, yleensä lyhyet hintelät miehet pitää pitkiä naisia liian isoina... T: N 177/70, ei lihava...
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis en pidä 180-185cm pituisia naisia sopusuhtaisina, se on miehen pituus. Kyllähän se on tiedossa että jotkut miehet saattavat epätoivoissaan kelpuuttaa lihavan naisen, vaikka itse ei ole sitä, mutta nämä suhteet johtavat lähes poikkeuksetta eroon, kun ei ole mikään laatunainen kyseessä. 70 kg on miehen paino, ei naisen.
m40v
Niinpä. Mallinaisetkin ovat sellaisia harakoita että kuka niitä tosissaan vaimoksi haluaisi.
Olisko tässä nyt joku sellainen kieltoreaktio, kun ei olisi mitään mahdollisuutta saada mallinmitoissa olevaa naista niin vääntää siitä jonkun "ei kukaan halua, pitkät naiset ovat miehiä"-provoilun? 1 piste troolaamisesta koska vastasin.
Mun mielestä on hauskaa kun miehet luettelevat naisen ihannepainoja. Luuletteko tosiaan, että me vähänkään lihaksikkaammat kerrotaan teille oikeaa painoa missään vaiheessa?!
Vierailija kirjoitti:
m40v
Ahaa, jos tämä m40v on oikeasti mies, niin on sitten lyhyt ja hintelä tapaus. Ei 70 kg vielä minkään oikean miehen paino voi olla. Ei haittaa ettet mua kelpuuttaisi, en minäkään sinua. Haluan miehen, en mitään pätkäistyä kukkakeppiä.
Jos haluatte tietää mikä on sopusuhtainen nainen, niin se on noin 166/52 kg lyhyempien naisten kohdalla, ja 175/60 kg pidempien naisten suhteen. Missikisailijat ovat tietysti vielä kevyempiä, joten mitään mahdottomia en vaadi. Kyllä minä tosielämässä näitä olen nähnyt ja joku 170/65 kg on selvästi jo plösö, vaikka kuntosalilla mainostaisi käyvänsä.
mies40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m40vAhaa, jos tämä m40v on oikeasti mies, niin on sitten lyhyt ja hintelä tapaus. Ei 70 kg vielä minkään oikean miehen paino voi olla. Ei haittaa ettet mua kelpuuttaisi, en minäkään sinua. Haluan miehen, en mitään pätkäistyä kukkakeppiä.
Olen itse 181/70 kg, ja en mikään laiha edes, vaan sopusuhtainen.
mies40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m40vAhaa, jos tämä m40v on oikeasti mies, niin on sitten lyhyt ja hintelä tapaus. Ei 70 kg vielä minkään oikean miehen paino voi olla. Ei haittaa ettet mua kelpuuttaisi, en minäkään sinua. Haluan miehen, en mitään pätkäistyä kukkakeppiä.
Olen itse 181/70 kg, ja en mikään laiha edes, vaan sopusuhtainen.
mies40v
No kyllä minä olen niin monta miestä tavannut tuolla painoindeksillä, että voin sanoa sinua myös varmuudella kukkakepiksi. 10 kiloa sinullekin lisää ja muutama lisäsentti niin voidaan puhua sinustakin miehenä. Ja nyt, nainen40v, poistu muualle kasvattamaan sitä massaa.
Fossiili puhuu laadukkaista miehistä :'D