Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yli 70kg nainen automaattisesti ylipainoinen?

Vierailija
07.05.2016 |

Siis riippumatta kehonkoostumuksesta, yksilöllisistä tekijöistä yms?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on! Ajatelkaa nyt kuinka paljon 70 kiloa on. Joku 185 cm nainen olis just ja just normaalipainoinen noilla kilomäärillä.

Laskepa se BMI uudestaan. Ymmärrän, että cm -> m muunnos voi olla vähän haastava kaltaisellesi, mutta jos et osaa, niin netistä löytyy kyllä useita laskureita.

Osuiko dear arkaan paikkaan kun piti oikeen alkaa loukkaamaan? Kyllä se vaan noilla mitoilla on ihan normaalipaino.

Vierailija
42/47 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis en pidä 180-185cm pituisia naisia sopusuhtaisina, se on miehen pituus. Kyllähän se on tiedossa että jotkut miehet saattavat epätoivoissaan kelpuuttaa lihavan naisen, vaikka itse ei ole sitä, mutta nämä suhteet johtavat lähes poikkeuksetta eroon, kun ei ole mikään laatunainen kyseessä. 70 kg on miehen paino, ei naisen.

m40v

Ahaa, jos tämä m40v on oikeasti mies, niin on sitten lyhyt ja hintelä tapaus. Ei 70 kg vielä minkään oikean miehen paino voi olla. Ei haittaa ettet mua kelpuuttaisi, en minäkään sinua. Haluan miehen, en mitään pätkäistyä kukkakeppiä.

Olen itse 181/70 kg, ja en mikään laiha edes, vaan sopusuhtainen.

mies40v

Se on hirmu tärkeä se yksi sentti, ettet ole 180 vaan 181 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte tietää mikä on sopusuhtainen nainen, niin se on noin 166/52 kg lyhyempien naisten kohdalla, ja 175/60 kg pidempien naisten suhteen. Missikisailijat ovat tietysti vielä kevyempiä, joten mitään mahdottomia en vaadi. Kyllä minä tosielämässä näitä olen nähnyt ja joku 170/65 kg on selvästi jo plösö, vaikka kuntosalilla mainostaisi käyvänsä.

mies40v

Joopajoo.

Vierailija
44/47 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170-senttisen pitäisi painaa 50 kiloa, 180-senttisen 60 ja vastaavasti 190-senttisen 70...

Vierailija
45/47 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan typerä keskustelu.Yli 180-senttinen nainen ei nykysukupolven nuorissa naisissa ole mikään niin tavaton harvinaisuus,etteikö sentään aika monia koripallojoukkueita olisi suomalaisistakin pelaajista kasaan.Ei siis mikään 'sirkusfriikki'.

Onhan miehiäkin  jopa alle 160-senttisiä ja yli kaksimetrisiä löytyy. Sellainen mies voisi olla 180-senttiselle naiselle ihan suhteellinen valinta ja valokuvassa joissa ei muita henkilöitä esiinny,on heidän pituuttaan aivan mahdotonta valita vaan aivan normaalilta mies/nainen-parilta näyttävät.180-senttiselle miehelle 80 kg on aivan normaali paino ja hän on ruumiinrakenteeltaan jopa hyvinkin solakka.

Ei samanpituinen nainenkaan voi olla kovin paljon  yli kymmenen kiloa  vastaavanmittaista miestä laihempi.

Ap.n on syytä muistaa,ettei 'kaikkien tarvitse käyttää täsmälleen samanlaista keltaista lippalakkia'-eli älä vaadi kaikkien ihmisten samanlaisuutta-pyyntösi on silloin mahdoton.

Meitä on moneksi,niin miehiä kuin naisiakin,koita ap vain hyväksyä maailma sellaisena kuin se tulee vastaasi ja on-muu ei auta.

Vierailija
46/47 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen määrän perusteella täällä taitaa olla aika läskiä porukkaa, varmaan 90% mammoista ei ole hoikkia, osa ylipainoisia, ja osa aika reheviä, BMI yli 22 esimerkiksi. 181/70 kg mies ei ole mikään kukkakeppi, vaan sopusuhtainen.

mies40v

Vierailija
47/47 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen määrän perusteella täällä taitaa olla aika läskiä porukkaa, varmaan 90% mammoista ei ole hoikkia, osa ylipainoisia, ja osa aika reheviä, BMI yli 22 esimerkiksi. 181/70 kg mies ei ole mikään kukkakeppi, vaan sopusuhtainen.

mies40v

Höpö höpö jos on hiukankaan lihasta niin mies painaa tolla pituudella 75-85 kg. 181 cm mies ei voi painaa 70 kg:ta, toki joku kasvuvaiheessa oleva poika voi painaa noin vähän.