Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tenttisekoilua

Vierailija
07.05.2016 |

Menikö joskus tentti niin riman alta kuin olla ja voi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli kun oli lukenut täysin väärät kirjat ja yritti satuilla edes jotain vastaukseksi

Vierailija
2/8 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin fuksivuonna yleisen kielitieteen tenttiin, lievästi sanottuna liian vähän lukeneena. Tein kaksi tehtävää viidestä, no, ne kaksi menivätkin sitten ihme kyllä täysin pistein, ja pääsin ykkösellä läpi :D Sen jälkeen onneksi yksikään tentti ei ole ollut tuollainen rimanalitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin kerran vahingossa kysymyspaperin ja otin vastauspaperin mukaani. Sen jälkeen palautinkin aina kaikki paperit suttuja myöten :D

Vierailija
4/8 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No mä kävin suosiolla opintojaksoilla. Vaikkei mitään ymmärtäisikään niin voi jotain oppia.

Vierailija
5/8 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 2 lisää vielä, että samana vuonna kirjoitin toisen kokeen esseevastauksen hermostuksissani niin, että aloitin sen viimeiseltä sivulta ja vieläpä konsepti ylösalaisin... Kirjoitin sitten marginaaliin selostuksen siitä, miten päin sitä tulee lukea.

Vierailija
6/8 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nro 2 lisää vielä, että samana vuonna kirjoitin toisen kokeen esseevastauksen hermostuksissani niin, että aloitin sen viimeiseltä sivulta ja vieläpä konsepti ylösalaisin... Kirjoitin sitten marginaaliin selostuksen siitä, miten päin sitä tulee lukea.

God damn, samma här. En ymmärtänyt kysymystä enkä vastausta.

Vierailija
7/8 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautin kerran vahingossa kysymyspaperin ja otin vastauspaperin mukaani. Sen jälkeen palautinkin aina kaikki paperit suttuja myöten :D

Muistaakseni yliopiston tenteissä piti muinoin palauttaa kaikki paperit, niin tuollaista vahinkoa ei päässyt tulemaan.

Onhan noita rimanalituksia tullut. Väärä kirja on luettu, mutta siitä annettiin tentaattorille palautetta, sillä kysymys oli eri kirjasta kuin siitä, joka kuului luentojen kanssa samaan pakettiin. Ja olen mennyt tenttiin siksi, että oli niin kamala päänsärky että en jaksanut lähteä ajamaan kotiin. En muista, tuliko siitä tentistä hylätty vai ykkönen, mutta ei se hyvin mennyt.

Vierailija
8/8 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran tentissä mutta kun tulokset tuli niin minulle ei ollut ollenkaan arvostelua. Menin sitten professorin juttusille ja professori kävi ne paperit läpi ja ei siellä ollut minun vastauspaperiani missään välissä. Olen varma että palautin vastauspaperin ja tentti meni vieläpä hyvin omasta mielestäni. Mutta kun se paperi oli hukkunut johonkin niin ei tulosta. Vähän vitutti käydä uudessa tentissä joskus 6kk päästä.

Siihen aikaan ei katsottu henkilöllisyyspapereita tai muutenkaan tarkistettu henkilöllisyyttä tentissä joten sinnekään ei jäänyt mitään todistetta että olisin käynyt koko tentissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme