Vaimo halusi kokeilla peppuseksiä, nyt haluaa koko ajan!
1 kuukausi sitten harrastettiin peppuseksiä ensimmäistä kertaa vaimoni kanssa ja nyt vaimo aina vaatii peppuun munaa, kuulemma "tuntuu paljon paremmalta kuin pillussa", ite haluisin pilluakin välillä, mutta vaimoni aina ohjaa kaluni peppuunsa, ei se mitään vaimoni iso muodokas peppu on tosi ihana.
Ollaan nyt vaimoni kanssa harrastettu 1 kuukausi melkein jokapäivä pelkästään peppuseksiä, eikä ollenkaan pillun puolella ole käyty. Eilen harrastettiin kolmesti peppuseksiä.
Kommentit (88)
Hyi vittu! kirjoitti:
Hyi vittu, miten voi joku nauttia tosta paskaröörin rassaamisesta? Kun vieressä on pillu joka on miljoona kertaa parempi ja paremman tuntuinen? En aio koskaan koittaa tota paskareikää, eikä onneksi naisenikaan halua.
M25
Esimerkiksi minä ja vaimoni nautimme kovasti! 3/4 panoistamme on anaaliseksiä.
Pillu on kyllä kiva, mutta rakastan vaimoni muodokasta persettä. <3 :D
-AP
Minulla on ongelmana aina kun yritämme, niin mulla tulee kakat.
Ensin luulin, että se on vain se tunne. Sitten mies meni pesulle ja huoneessa haisi. Miestä inhotti ja mua hävetti. Ollaan silti yritetty kaksi kertaa tuon jälkeen ja aina sama vaikka kävisin tyhjentämässä kakat ennen seksiä.
Kumpi tuntuu paremmalta ykkönen vai kakkonen?
Voisin kyllä harrastaa panoa suoleen, mutta vain mieheen päin. Ja joka päivä.
Ap-raukan ainoa keino yrittää saada persettä vaimoltaan on tällaisten ketjujen kirjoittelu ja sitten esittely viattomana vaimolleen, että innostuisi asiasta. Todellisuudessa harva nainen, ehkä noin 1 kahdestakymmenestä pitää siitä ja 5 antaa persettä joskus hyvää hyvyyttään...
Vierailija kirjoitti:
Eipaskareikään kirjoitti:
En kyllä tajua mikä hinku miehellä on työntää kalunsa paskaan, kun parempaa olisi tarjolla muutama sentti ylempänä. Yäk😁
Koska se tuntuu niin hyvältä! Nautimme vaimoni kanssa todella paljon peppuseksistä.
Vaimoni toiveesta ollaan harrastettu paljon peppuseksiä ja hyvänä aviomiehenä olen kunnioittanut vaimoni toivetta, oikeastaan peppuseksi on vaan parantanut seksielämäämme. ;)
Eikä siellä paskaa ole, ihan puhdasta touhua, kun vaimo pesee peppunsa.
-AP
Päältäpäinkö pesee vai suolihuuhtelunko tekee?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuntuu paremmalta ykkönen vai kakkonen?
Ehdottomasti kakkonen, vaimoni kanssa harrastetaan mielummin peppuseksiä. Ykkösessä käydään joskus mutta ei sitä jaksa, mielummin peppuseksiä koska se on parempaa :) Meillä kumpikin haluaa enemmän anaaliseksiä. Vaimo saa paremman orgasmmin pepun kautta ja musta on kiihottavampaa laueta vaimoni isoon peppuun.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Ap-raukan ainoa keino yrittää saada persettä vaimoltaan on tällaisten ketjujen kirjoittelu ja sitten esittely viattomana vaimolleen, että innostuisi asiasta. Todellisuudessa harva nainen, ehkä noin 1 kahdestakymmenestä pitää siitä ja 5 antaa persettä joskus hyvää hyvyyttään...
Koko juttu lähti vaimoni toiveesta ja sen jälkeen vaimoni on aina halunnut anaaliseksiä. Vaimoni nauttii anaaliseksistä enemmän kuin perinteisestä ja mulle se on ihan fine. Onhan se kivaa panna vaimoa perseeseen päivittäin :)
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipaskareikään kirjoitti:
En kyllä tajua mikä hinku miehellä on työntää kalunsa paskaan, kun parempaa olisi tarjolla muutama sentti ylempänä. Yäk😁
Koska se tuntuu niin hyvältä! Nautimme vaimoni kanssa todella paljon peppuseksistä.
Vaimoni toiveesta ollaan harrastettu paljon peppuseksiä ja hyvänä aviomiehenä olen kunnioittanut vaimoni toivetta, oikeastaan peppuseksi on vaan parantanut seksielämäämme. ;)
Eikä siellä paskaa ole, ihan puhdasta touhua, kun vaimo pesee peppunsa.
-AP
Päältäpäinkö pesee vai suolihuuhtelunko tekee?
Sekä että, peppuseksi on ihan puhdasta touhua. Ikinä ei ole mitään likoja tai yllätyksiä tullut vaikka ollaan vaimon kanssa päivittäin ja joskus monta kertaa päivässä harrastettu ainoastaan peppuseksiä melkein 2kk ajan.
-AP
Olin laivalla ja nussin hytillistä tyttöjä. Kaikki laukesivat, kun nussin niitä takaa päin peppuun.
Pyydä että vaimosi nussii sinuakin peppuun niin tiedät kuinka ihanaa se on
Olisi mukava nähdä, ovatko kommentoijat miehiä vai naisia noin niinkun oikeesti. Kaikki naiset hinkuu anaalia, öööö......
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että vaimosi nussii sinuakin peppuun niin tiedät kuinka ihanaa se on
Tyttökaveri laittaa monesti dildoa peppuun samalla kun ottaa suihin ja hyvältä tuntuu
M26 :))
AP on nyt käyttänyt sanaa peppuseksi niin monta kertaa että eiköhän tuo ole ihan skeidaa vaan. Pois koneelta niin ehkä tapaat oikean naisen eikä tarvitse vain elää palstan kautta!
Höpö höpö. Jos et oikeasti kykene pääsemään suhteeseen naisen kanssa, käännä katseesi omaan sukupuoleesi. Sieltä voit löytää muita samanhenkisiä.
Meillä lusikassa kalu.kakkoseen ja nyrkki ykköseen .
Vaimo tuntee olonsa täyteläiseksi
Tai sitten ne joilla on iso kalu.