Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän väkivaltainen on-off-miesystävä

Vierailija
07.05.2016 |

Alustuksena kerrottakoon, että mä olen aina ollut vähän liian pehmo ja hyväntahtoinen. Siksi kai tämä jäikin kaivelemaan.

Ystävälläni on siis tällainen netin kautta löytynyt miesystävä, joka jo pari vuotta sitten näytti itsestään aika omituisia piirteitä. Seksiä oli saatava joka ilta, muuten hän ei tunne itseään rakastetuksi. Mies lyö päätään - siis ihan kirjaimellisesti - seinään, jos asiat eivät mene hänen mielensä mukaan. Mies on myös lyönyt ystävääni. Lastensuojeluun tämä kaveri on lähetellyt kirjeitä, joissa hän kertoo aivan karmeita valheita siitä, kuinka ystäväni kohtelee lapsiaan (kolme lasta, näistä nuorin valitettavasti on tämän miehen).

Mies asuu toisessa kaupungissa, enkä häntä ole muutamaan kuukauteen nähnytkään, viime viikonloppuna sain kuulla hänen käyneen. Tänään meidät oli kutsuttu nuorimman lapsen synttäreille. Eikös oven edessä seiso tämän miehen auto!

Jätin lapsen lahjan ovelle, käännyin kannoillani ja laitoin ystävälleni viestin, suunnilleen näin:
"Tiedät kyllä mitä ajattelen tuosta miehestä, enkä aio tulla kylään niin kauan kun hän on siellä. Olen ollut tässä asiassa sulle aina tukena ja auttanut, mutta nyt en enää halua, jos aina päästät miehen takaisin."

Takaisin tuli viesti, jossa ystäväni aneli minua kuitenkin tulemaan, mieskin kuitenkin oli (taas kerran) pyytänyt anteeksi...

Olinkohan liian tyly, olisiko kuitenkin pitänyt mennä? Entä jos mies tekee ystävälleni jotain? Äh. Outo syyllinen, mutta samalla helpottunut olo, tavallaan sanouduin irti tuosta sotkusta. Mutta av:n viisaat naiset, teinkö oikein?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet omat valintasi, ja ystäväsi tekee omansa. Tiedäthän sinä, että hän valitsee sen miehen.

Vierailija
2/2 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä teet omat valintasi, ja ystäväsi tekee omansa. Tiedäthän sinä, että hän valitsee sen miehen.

Kiitos kommentista.

Niinhän siinä taitaa käydä. Harmi, että monen vuoden ystävyys nyt tyssää tämmöiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi