Olen liian heikko tähän maailmaan.
En kykene puolustamaan itseäni fyysisesti enkä psyykkisesti, olen liian heikko.
Kommentit (34)
En tiedä, oletko mies vai nainen, mutta miten fyyfisesti puolustautuisit ja ketä vastaan? Mä olen kanssa psyykkisesti liian heikko, narsisti lannisti mua liian kauan ja nyt olen voimaton.
Voi ainutlaatuisia keijukaisia ja lumihiutaleita.
Ei kyse ole heikkoudesta vaan motivaation puutteesta. Ei kaikki vaan jaksa taistella tyhjän takia.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen kärsimysten kruunun idolisoija :D
Sama tunne, en ole tarpeeksi sanavalmis ja olen liian sinisilmäinen. Minua viedään kuin koiraa hihnassa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen. Yksin kaikki ovat. Ihmisen ei kuulu olla vahva, ihmisen pitää etsiä tukea muista, jotta jaksaa elämää. Toivon, että sinä jaksat vielä etsiä lähimmäisten rakkautta ja hyväksyntää, apua kyllä on saatavilla. <3
Höpöhöpö. Ihmisen kuuluu olla vahva eikä heikko.
Muiden seurasta voi nauttia mutta ei saa olla riippuvainen, takertuva.
Yksin me synnymme ja yksin kuolemme - ei tule muita mukaan vaikka kuinka pelottaisi, joten kannattaa löytää rohkeutensa.
Minulle tuli kilttinä ihmisenä monesti todella paha mieli, kun jouduin puolustautumaan ja kaapin paikkaa näyttämään esim. kovin sanakääntein. Nyt teen sitä työkseni (oikeasti).
Jos ap on viaton ja kiltti eikä herätä kateutta esimerkiksi menestyksellään, kauneudellaan tai toisten onnen tiellä olemisellaan sekä pysyttelee pois väkivallan uhan piiristä, luulen, ettei hänen tarvitse jaksaakaan puolustautua. Joilllakin on vieläpä se onni, että kaverit puolustavat. Minulla on se tunne, ettei minua ihan kukaan muu. Minä olen peräseinä, joka puolustaa itseni lisäksi muita. T. Palstakeittiöpsykologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen. Yksin kaikki ovat. Ihmisen ei kuulu olla vahva, ihmisen pitää etsiä tukea muista, jotta jaksaa elämää. Toivon, että sinä jaksat vielä etsiä lähimmäisten rakkautta ja hyväksyntää, apua kyllä on saatavilla. <3
Yksin me synnymme ja yksin kuolemme - ei tule muita mukaan vaikka kuinka pelottaisi, joten kannattaa löytää rohkeutensa.
Hyvin kylmä ajatus. Paljonhan tätä viljellään, mutta kukaan toivottavasti ei elämäänsä tälle perusta. Ei pidä olla riippuvainen kenestäkään, mutta kannattaa etsiä ympärilleen ihmisiä, joihin voi luottaa; yksi, joka kuuntelee; yksi, joka vastaa aina puhelimeen; yksi, joka haluaa auttaa vaikka kevätsiivouksessa... Ei tästä elämästä mitään palkintoa saa siitä, että pysyy kovana ja elää sen vaikeimman kautta.
Mä en ole erityisen kiltti ihminen enkä muutenkaan ulospäin "heikko", vaan lähinnä se tyyppi, jota ei lytätä.
Ja pidän itseäni liian herkkänä tähän maailmaan, en vain näytä tuskaani ja lämpöäni (joka menee usein jopa yliempatiaksi, jota vastaan on pakko yrittää pitää itsensä kovana, ettei romahtaisi täysin) kuin lähimmille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä tyypillinen 2010-luvun länkkärilammas, joka on systemaattisesti aivopesty siihen, että näennäinen "itsenäisyys" ja muista "riippumattomuus" olisi hyve.
No, kerrottakoon se sinullekin, että ei ole.
Ihminen on laumaeläin eikä lajimme selviä minäminä-ajattelulla ja sillä, että lajitovereiden seurasta saa "nauttia", mutta kaikenlainen _tarvitseminen_ on "heikkoutta".
Tämä on jo nähtävissä, mihin äärimmilleen viety yksilöllisyys ja yksilön egoismi länsimaissa on johtanut ja tulee vielä johtamaan.
Voi, kunpa viisaus ihmisten keskuudessa lisääntyisi ja kaltaistesi edustama arvomaailma jäisi alakynteen.
All my life I am waiting for I am praying for the people are same.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua muka hauskaa pientä vittumaista valittajaa.
Kannattaa opetella pitämään puolensa, koska siten saa lisää pelivaraa. Vahva ja itseriittoinen tyyppi voi turvautua muiden apuun aina halutessaan, mutta toisista riippuvainen ihminen ei välttämättä saa ssäistä voimaa katkaisinta napsauttamalla, kun siihen tulee tarve. Kun pärjää itse, on myös helpompi jeesata muita.
Jumalalle kaikki on mahdollista,Jumalalle ei ole mahdottomia tapauksia, Jeesus voi auttaa, Hän voitti tämän maailman.
Jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu.
Eurooppaan tulee kohta suursota. Silloin huomaa moni tietokoneenpelaaja itsensä heikommaksi kuin aavistikaan. Pidetään yhtä silloin.
Itse en kestä tämän maailman (ihmisien) pahuutta. En näe mitään syytä miksi täällä pitäisi kilpailla keskenään ja hakea kaikenmaailman sadistien hyväksyntää.
Olen pettynyt ihmisiin liikaa, enkä voi koskaan enää luottaa. En halua antaa enää kenellekään mahdollisuuksia satuttaa, lytätä ja tuhota minua.
Eristäydyn muista.
Jos saisin päättää, niin ihmiset katoaisivat maapallolta nappia painamalla ja vain eläimet ja kasvit jäisivät (vedet ja muut hiekansirusetkin)
Odotan innolla sitä päivää kun kuolen ja pääsen pois.
En ole tappamassa itseäni, koska en halua pahoitaa muutamien lähimpien ihmisten mieltä.
Odotan vain, ja lusin loppuun tämän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppaan tulee kohta suursota. Silloin huomaa moni tietokoneenpelaaja itsensä heikommaksi kuin aavistikaan. Pidetään yhtä silloin.
Niin tuleekin, mutta osaatko sanoa kuinka pian?