Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kesä ja kärpäset <333 JA PASKAT, VOI LÄSSYNLÄÄ TEITÄ !!!
05.05.2016 |
Kesä on perseestä ja kärpäset vielä perseemmästä mutta KESÄ ON PERSEIN !!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttää jossain facessa jollain joku lapsellinen kesäinen päivitys jossa oma lärvi hymy suin ja tekstinä "KESÄ JA KÄRPÄSET <333" Voi elämä mitä wt kansaa.