Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttää kun kaikki ihmiset on niin ilosia jostain helvetin kesästä !!!!!!!!!
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Koivun siitepölyallergia. Eipä paljoo ilostuta.
Sama. Olisipa edes se kesä, niin ei tarvitsisi kestää tätä helvettiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koivun siitepölyallergia. Eipä paljoo ilostuta.