Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa välillä ihan tosissaan päähän

Vierailija
16.08.2022 |

Rakastan häntä enkä ole eroamassa, mutta että mulla välillä ärsyttää. Mies on hirveän huolimaton kaikessa. Jos kauppalistassa lukee mustaherukkamehua, niin sieltä tulee mustaherukkasoosia. Kissanruoka on aina sitä samaa merkkiä mikä ei sovi kissalle. Ulko-ovi unohtuu auki. Sauna jää päälle. Ei muisteta selvittää matka-aikoja. Paita mikä piti heittää jo roskiin, eksyy kerta toisensa jälkeen päälle. En ymmärrä mitä hän oikein ajattelee asioita tehdessään.

En pysty käsittämään miten älykäs ja aikuinen ihminen voi olla tuollainen hutilo. Minua inhottaa sanoa asioista ja joslus pelkään, että se nakertaa kunnioitusta miestä kohtaan. Välillä jätän huomauttamatta ja olen ulkona liikkeellä nukkavierun miehen kanssa. Syödään ruokaa mistä puuttuu aineksia. Maksetaan turhasta sähköstä. Etsitään kissaa ettei ole karannut ovesta ulos. Kumpikaan ei ole hyvä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii tänään....

Vierailija
2/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa ulinaa......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono🤣

Vierailija
4/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmottii tänään....

Mulla tuli tänään itku kun ei voi yhtään taas luottaa mihinkään. Ruoka meni pilalle kun kaupasta tuli väärät ainekset vaikka oli selkeä lista mukana. Mies lähti suuttuneena jonnekin, kun en jaksa sadatta kertaa sanoa enää kovin kauniisti.

Vierailija
5/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä puutut vähän liikaa. Aikuinen ihminen saa kyllä laittaa päälleen minkä vaan paidan haluaa. Jos pidät jatkuvaa nalkutusta ja vaatimista niin johan siinä automaattisesti sulkee kuulemastaan vähintään puolet pois.

Kauppalistat voi kirjoittaa selkeästi ja merkkeineen jos on tarkkaa, kuvakin on helppo nykyisin laittaa. Tai sitten voit käydä itse.

Vierailija
6/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisinta on, että miten sanot näistä hänelle ja oletteko yrittäneet etsiä ratkaisuja miten välttää edes osa "mokista"?

Vierailija
7/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanlainen kuin miehesi. Minulla on ADHD, ja lääkitys auttaa jonkin verran. Mieheni on kuitenkin jo aikoja sitten hyväksynyt, että elämä kanssani tulee aina olemaan tietynlaista sähläystä. Hänelle se ei ole liikaa, mutta monelle muulle voisi olla. Hänessäkin on omat ärsyttävät piirteensä, ja toisaalta impulsiivisuus yms. on osa viehätysvoimaani.

Vierailija
8/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään miestä ole

Vierailija
9/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajamielisyys on ominaisuus, jolle on keksittävä toimivia ratkaisuja kuin olettaa toisen tekevän niin kuin sinä tahdot. Huumorintajua sinulla ei ainakaan ole ja tavoittelet täydellisyyttä, jollaista ei missään parisuhteessa ole olemassakaan. 

Vierailija
10/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä puutut vähän liikaa. Aikuinen ihminen saa kyllä laittaa päälleen minkä vaan paidan haluaa. Jos pidät jatkuvaa nalkutusta ja vaatimista niin johan siinä automaattisesti sulkee kuulemastaan vähintään puolet pois.

Kauppalistat voi kirjoittaa selkeästi ja merkkeineen jos on tarkkaa, kuvakin on helppo nykyisin laittaa. Tai sitten voit käydä itse.

Puutun liikaa? Jos en puutu niin kuka siivoaa kun kissa oksentaa pitkin lattioita väärästä ruuasta? Kuka itku silmässä etsii kissaa kun ovi jäi taas auki? Arvaa onko kiva laittaa ruokaa kun yhtäkkiä kaikkia aineksia ei ole? Onko reilua että minä kokkaan ja käyn kaupassa? Minäkin maksan siitä sähköstä. Minäkin pyytelen toisilta anteeksi jos tein virheen, että luotin miehelle matkan järjestämisen vastuun.

Se, että mies kulkee tuolla kodittoman näköisenä, on mun murheista pienin.

Vierailija
11/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajamielisyys on ominaisuus, jolle on keksittävä toimivia ratkaisuja kuin olettaa toisen tekevän niin kuin sinä tahdot. Huumorintajua sinulla ei ainakaan ole ja tavoittelet täydellisyyttä, jollaista ei missään parisuhteessa ole olemassakaan. 

Kylläpä sitä jaksaakin 10+ vuotta nauraa sille kun taas unohtui hella päälle, katsastus hoitamatta ja syötiin taas pelkkää perunaa ja salaattia kuivana. Minussa vika tietenkin, olenhan ketjun ap.

Vierailija
12/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin on huumorintaju loppunut jo ajat sitten vastaaviin asioihin kuin ap:lla. Kaupasta tulee kyllä nykyään oikeita tuotteita kun laitan kuvat niistä miehelle. Mutta esim. taas pyykkiä pestessä huomasin, että mies oli jättänyt hupparin taskut tyhjäämättä ja koko koneellinen oli sitten valkoisessa nenäliinanöyhdässä. Olen sanonut sata kertaa, että taskut tyhjennetään ennen pyykkikoriin laittoa, mutta ei se mene perille. 

En jaksa enää sanoa. Mun mies ei ole laiska tai tyhmä, mutta hirveän hajamielinen, eikä ajattele, kuinka raivostuttavia nuo "pikkkuvirheet" lopulta on. Ehkä hän on myös välinpitämätön? 

Nyt mä tein niin, että viikkasin vain miehen paidat ym. kaappin valkoisen nöyhdän kanssa, en putsannut. Aamulla kuuntelin kun kiroillen kiireessä yritti nyppiä puhtaaksi jotain paitaa. 

Vierailija
13/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä tein niin, että viikkasin vain miehen paidat ym. kaappin valkoisen nöyhdän kanssa, en putsannut. Aamulla kuuntelin kun kiroillen kiireessä yritti nyppiä puhtaaksi jotain paitaa. 

Mun sisäinen pikkupiru naurahti tälle :) Ap

Vierailija
14/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tyhmänpuoleinen.

Puolet ihmisistä on tilastollisesti keskimääräistä tyhmempiä. Tuo mies kuuluu sille tyhmien puolelle janaa ja vielö normaalijakaumassa aika pitkälle vasemmalle puolelle.

Vierailija
15/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne miehet on. Koita nyt jo päästä yli tästä.

Vierailija
16/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette miehenne ottaneet.

Vierailija
17/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSDAP.

Vierailija
18/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea marina aina samasta asiasta. 🤣

Vierailija
19/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää tuo on AP. Kuka jaksaa olla äiti omalle kumppanille? Kyllähän se pidemmän päälle alkaa ärsyttämään.

Mutta kyllähän nuo asiat kertoo AP, ettei miehesi vaan välitä noista asioista ja ehkä hän on jo oppinut siihen,että kyllä sinä hoidat ja teet vaikka väärin menisi.

Vierailija
20/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kuitenkin sillä lailla ainakin välillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme