Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, pidättekö transsukupuolisia naisia "oikeina" naisina?

Vierailija
03.05.2016 |

Miten on? Myös perusteluja kaivataan.

Kommentit (273)

Vierailija
221/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Ihmisen biologinen sukupuoli on ja pysyy. Biologia on faktaa, jota ei voi muuttaa.

Psyykkinen sukupuoli on sitten erikseen.

Ja en siis vastusta sukupuolenvaihdoksia, mutta faktat on faktoja

Vierailija
222/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkan ja lisään vielä, että näin siitä huolimatta, että omakin sukupuoli-identiteettini on aina ollut hyvin horjuva, ihan lapsesta saakka. Olen aina mieltänyt itseni enemmän maskuliiniksi kuin feminiiniksi. Silti ajattelen tätä mies-naiseusasisaa biologian kautta. Pääni sisällä olen mies, ulkoisesti nainen. Olen tottunut tähän ristiriitaan enkä ole koskaan harkinnut leikkausta, jo senkin vuoksi, että mielestäni ei minusta sittenkään aivan oikeaa miestä tulisi, vaikka kuinka leikeltäisiin.

Ei nainen muutu mieheksi vaikka olisi ryhmän kovin alfa, se vaan tarkoittaa että tuolle naisille ei ole kyseisessä ryhmässä kumppania. Luonnossakin on paljon eläinlajeja, missä naaras on apex alfa, esimerkiksi suurikokoinen petoeläin, eikä se tarkoita etteikö tämä olisi naaras. Ihan häiriintynyttä tuo setalaisten jaarittelu jostain feminiineistä ja maskuliineista.

Feminiinisimmät miehet ketä tiedän ovat lähinnä dominanttien äitien ja isosiskojen alistamia. Mutta yrittävät kyllä mahdollisuuksien mukaan machoilla, ovat siinä vaan tosi huonoja koska eivät ole koskaan päässeet asemaa kunnolla opettelemaan. Ei sekään tee heistä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kiinnosta. En ole koskaan tavannut transnaista, ja jos sellainen nyt vastaan tulisi, niin ei siltikään kiinnostaisi. Enemmän kiinnostaa, tekeekö hän hyvin työnsä ja onko mukava ihminen.

Vierailija
224/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Ihmisen biologinen sukupuoli on ja pysyy. Biologia on faktaa, jota ei voi muuttaa.

Psyykkinen sukupuoli on sitten erikseen.

Ja en siis vastusta sukupuolenvaihdoksia, mutta faktat on faktoja

Ihan keksitty juttu. Laumaeläimillä on dominantteja alfoja ja alistuvia betoja, joita kohdellaan kuin naaraita. Eivät he siitä miksikään naaraaksi muutu, kyseessä on vaan tapa ylläpitää dominanssihierarkia r aiskaamisella.

Vierailija
225/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan kiinnosta. En ole koskaan tavannut transnaista, ja jos sellainen nyt vastaan tulisi, niin ei siltikään kiinnostaisi. Enemmän kiinnostaa, tekeekö hän hyvin työnsä ja onko mukava ihminen.

Olen tavannut tällaisia pari ja toinen oli niin raivostuttava niiskuneiti-persoona etten jaksanut tuntia kauempaa. Monella tapaa tärähtänyt ja täysin itsekeskeinen tyyppi, varmaan joku autoseksuaali. En tiedä mikä mielenhäiriö tyypillä oli, oli kasvanut jossain täysmaalla ilman sisaruksia, joten...

Toinen yritti tehdä minusta jotain alfaurosta itselleen, seksiaddikti ja halusi naisen rooliin suhteessa. Täysin perversoitunut ja rajaton tyyppi. Lisäksi paiskaaja, sillä ei uskonut eitä ja kun sanoin useamman kerran että kohdistaisiko seksuaaliset halunsa muualle. Olen siis itse nainen, tämä itseä huomattavasti vanhempi mies. Mikä lie psykoosi hänelläkin aivoissa.

Vierailija
226/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan hirveän vähän aikaani sen ajattelemiseen, millaiset elimet ihmisillä on. Ei mulla ole mitään tarvetta kiistää kenenkään ilmoitusta sukupuolestaan.

Vierailija
227/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen samoilla edellytyksillä kuin pidän jotain muualla syntynyttä mutta tänne muuttanutta ihmistä suomalaisena. Riippuu kokonaisuudesta ja luontevuudesta.

Vierailija
228/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa monet ovat naisellisempia kuin "oikeat" naiset. M28

Ladyboyt on ihania! <3

Neitimäisiä miehiä. 😂

Vierailija
229/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ne ovat. Sukupuoltaan ei voi muuttaa. 

Vierailija
230/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule myötähäpeä näitä miehiä kohtaan jotka esittävät olevansa naisia. 

Vierailija
231/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ihan hirveän vähän aikaani sen ajattelemiseen, millaiset elimet ihmisillä on. Ei mulla ole mitään tarvetta kiistää kenenkään ilmoitusta sukupuolestaan.

Mutta mitä sanoit ei edes liity elimiin. 

Vierailija
232/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ajattelee alapäällään, ei ole väliä, onko nainen oikea nainen vai näyttäkö hän vain naiselta.

Vierailija
233/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pienikin vähemmistö massoista uskoo trans-sekoiluun, kertoo jälleen, että ihmiskunta koostuu lähinnä saatanan tyhmistä lampaista, joilla ei pitäisi olla osaa eikä arpaa yhtään missään. Te aidosti uskotte ja hyväksytte aivan kaiken, elukat. 

Vierailija
234/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että pienikin vähemmistö massoista uskoo trans-sekoiluun, kertoo jälleen, että ihmiskunta koostuu lähinnä saatanan tyhmistä lampaista, joilla ei pitäisi olla osaa eikä arpaa yhtään missään. Te aidosti uskotte ja hyväksytte aivan kaiken, elukat. 

Miksi uskot, että jotkut ihmiset ovat eläimiä? Se ei kuulosta järin älykkäältä.

Vierailija
235/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Sinä olet hyvä esimerkki juuri mainitsemani kaltaisista elukoista. 

Vierailija
236/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esiintyy naisena niin en kai minä ala sen enempää kyselemään, mikä on tyypin tausta. Naisesta menee. Sama koskee transmiehiä.

Vierailija
237/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vieläkään kuulosta erityisen älykkäältä. Haluatko siitä huolimatta lukita vastauksen?

Vierailija
238/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä heitä naisina. Sukupuolidysforiasta kärsiviä ihmisiä, joille oikea hoito ei välttämättä olisi sukuelinten silpominen vaan joku ihan muu hoito. 

Vierailija
239/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vieläkään kuulosta erityisen älykkäältä. Haluatko siitä huolimatta lukita vastauksen?

Tyhmä elukka ei tiedä, mitä älykkyys on, samoin kuin ei tiedä, että itse on tyhmä. 

Vierailija
240/273 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset eivät tykkää antaa kakkoseen, mutta transulla ainoa vaihtoehto on kakkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan