Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi varjelit neitsyyttäsi?

Vierailija
03.05.2016 |

Ei se järvi soutamalla kulu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varjellut. Heti kun tuli mahdollisuus niin hankkiuduin eroon siitä.

Vierailija
2/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin pilluuni tuntemattoman pikkupilin pelkästään sillä perusteella että "ei se järvi soutamalla kulu"? :D Odottelin ihan rauhassa sellaista ihmistä, joka välittää musta ja jota kohtaan tunnen jopa jotain tunteita. Löysin tällaisen miehen 24-vuotiaana enkä voisi olla enempää tyytyväinen että "varjelin neitsyyttäni" sinne asti. Aiemmin ei vaan yksinkertaisesti tullut minua sytyttävää miestä vastaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan varjellut, mutta ketään miestä ei vaan kiinnostanut.

Vierailija
4/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sitä (ja itseäni) sen verran arvokkaana. En kadu.

Vierailija
5/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harva nainen varjelee neitsyyttään. Päinvastoin. Neitsyyttä hävetään ja siitä yritetään päästä eroon. Jos ei päästä, valehdellaan kavereille, ettei olla enää neitsyitä.

Neitsyyden varjeleminen on vain miesten fantasiaa.

Vierailija
6/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään erityisestä syystä. En vain halua ketä tahansa soutamaan. Panostanut ebemmän laatuun kuin määrään.

Vierailija
7/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin maalla.

Vierailija
8/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on enemmän kuin järvi jos on itsetunto kohillaan- eikä soutu ole se asia miehessä, toivottavasti mieskin sen joskus hiffaa.

Vierailija
9/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varjellut, luovuin heti kun ensimmäinen mies siitä kiinnostui. Itseni ikäiset pojat ei minusta koskaan kiinnostuneet. 

Neitsyys ei ole mitään arvo, se vaan tarkoittaa sitä ettei ole vielä aloittanut seksielämäänsä. Nyt olen jo 41-vuotias ja kahden miehen kanssa olen harrastanut seksiä, se ensimmäinen mies oli n. 8 vuoden ajan, ja nykyinen aviomieheni on ollut kanssani 15 vuotta, ja varmasti siihen asti kun meistä aika jättää. Siitä huolimatta että olen tykännyt aina rakastelusta, olen aina ollut puutteessa, kumpikaan mies ei ole koskaan halunnut seksiä niin paljon kuin minä olisin halunnut.

Vierailija
10/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjelin sitä oikeaa varten, en halunnut kenen tahansa kanssa harrastaa yhden yön juttua.

Vierailija
11/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varjellut. Eipä ole kelvannut kellekään. Olisin jo valmis luopumaan tästä taakasta. terv. 36v. neitsytnainen