Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon miehesi tienaa kuussa?

Vierailija
03.05.2016 |

Kaikilla tuntuu olevan rikkaat miehet.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nafti 15 000 €/kk. Kuten arvata saattaa, ei ole töissä Suomessa.

Tuon verran tienasin itsekin kun olin komennukselle Lähi-Idässä. Ei sitä yli vuotta olisi kestänyt, nyt sitten taas Suomessa ja 4000e/kk. Onneksi veroja tuosta ei tarvinnut maksaa, joten jäi jotain säästöönkin.

Niin, voidaan miettiä millainen yhteiskunta siitä seuraa, kun veroja ei makseta. Minusta se ei ole mitenkään ideaali tilanne, ettei veroja ole. Se on aina joltakin kuitenkin pois jollakin tavalla. 

Vierailija
62/64 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000!?

Itse en tienaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa näihin summiin. Kuka tahansa voi valehdella netissä anonyymisti vaikka mitä. Täällä palstalla melkein joka päivä kirjotetaan kuinka rahat ei riitä ruokaan, laskuihin, mistä saan tähän hätään rahaa, muksulle pitäs saada vaipat ja sitä ja tätä, rahaa tulee vasta vuonna nakkiperuna ja diipadaapa..

Ja sitten täällä onkin tälläsiä huimia palkkasummia :D Juu juu.

Vaikka tienaisi 100 000 kuussa, ei se tarkoita että rahat riittäisi. Ne on niitä valintoja, että osataanko omien tulojensa mukaan elää. Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot

Vierailija
64/64 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nafti 15 000 €/kk. Kuten arvata saattaa, ei ole töissä Suomessa.

Tuon verran tienasin itsekin kun olin komennukselle Lähi-Idässä. Ei sitä yli vuotta olisi kestänyt, nyt sitten taas Suomessa ja 4000e/kk. Onneksi veroja tuosta ei tarvinnut maksaa, joten jäi jotain säästöönkin.

Niin, voidaan miettiä millainen yhteiskunta siitä seuraa, kun veroja ei makseta. Minusta se ei ole mitenkään ideaali tilanne, ettei veroja ole. Se on aina joltakin kuitenkin pois jollakin tavalla. 

Komennuksella toisessa maassa minua ei vittuakaan kiinnosta maksella veroja niiden kusipäisell yhteiskunnalle.