Paljon miehesi tienaa kuussa?
Kommentit (64)
Mä en ole kysynyt, joskus oli jotain puhetta palkoista, mutta on saanut parikin palkankorotusta sen jälkeen.
Ei tienaa kuussa mitään, maassa kylläkin jotain :)
Minä tienaan noin 6100, ilmankos olenkin vielä sinkkumies. Pitänee muistaa pyytää palkankorotusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tienaa kuussa mitään, maassa kylläkin jotain :)
Hulvaton.
Kohta joku alkaa vaatia, että kuu pitää kirjoittaa isolla alkukirjaimella. On sikäli oikeassa, että planeettamme ainoa kuu on suomeksi nimeltään Kuu. Mutta jos puhutaan yleisnimillä, voidaan puhua kuusta.
saman verran kuin minäkin. Joskus tienaa jotain, joskus ei mitään.
Neljä tonnia brutto + verottomia päivärahoja noin tonni-puolitoista siihen päälle
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kysynyt, joskus oli jotain puhetta palkoista, mutta on saanut parikin palkankorotusta sen jälkeen.
Tämä on kyllä vähän outoa parisuhteessa. Miten ei voi tietää toisen palkkaa? Tai jos tulee palkankorotuksia niin, ettekö iloitse niistä yhdessä? Minulle palkankorotus on merkki siitä, että on tehnyt työn hyvin ja voi olla ylpeä itsestään. Haluan jakaa tämän mieheni kanssa. Tosin, en vielä ole saanut palkankorotuksia mutta mies on :)
4200€ bruttona + jonkin verran päivärahoja päälle kuukaudesta riippuen.
Marsissa tienaa paremmin kuin kuussa kyllä.
Mies tienaa noin 3200e kuussa ja minä 3600e kuussa bruttona. Keskituloisia molemmat.
n. 2800 bruttona ja tätä palkkaa on iloittu verrattuna edelliseen
En tiedä tarkalleen, mutta sen tiedän että tienaan noin tuplasti häneen nähden.
Mun mies on yksinyrittäjä. Veloitus on 1000 euroa päivässä. Kuukausitulo riippuu siitä, kuinka monta päivää myy, harvoin yli 15, useimmiten noin 10. Ja yksityisyrittäjä maksaa tuosta verot, sotumaksut, eläke- ja muut vakuutukset jne, joten nettotulo on noin 300 euroa päivässä.
n. 7500-8000.