Paljon miehesi tienaa kuussa?
Kommentit (64)
Nafti 15 000 €/kk. Kuten arvata saattaa, ei ole töissä Suomessa.
3300 euroa/kk. Minä tienaan 4200 euroa/kk.
8700€/kk ja bonuksia lisäksi jotain 10k€ vuodessa. Koulutus ikiteekkari, tekee jonkin sortin ohjelmointityötä.
Käteen 1400-1600€, minä samaisen summan, hyvin pärjätään.
Vähän päälle kymppitonnin. Siihen päälle vielä päivärahoja ja kilometrikorvauksia. Vähintään puolet menee veroihin. Yritysjohtaja.
Mun mies elää tuilla. Saa hieman yli tonnin kuussa käteen. Hän on tyytyväinen näin. Itse olen juuri valmistunut merkonomi ja tienaan nettona noin 1500€/kk. Aion hakea vielä korkeakouluun .
En tiedä hänen kuutouhuistaan. Hämärähommissa taitaa olla siellä.
Nyt noin 7000 € kuukaudessa, puolet menee veroihin täällä Suomessa. Muutamme miehen uuden työn perässä ulkomaille, josssa palkka noin 15000 € kuukaudessa, eikä veroja, lisäksi työsuhde etuna auto ja asunto kuuluu jo ihan kulttuuriin. Itse vietän ulkomaan komennuksen kotiäitinä kyseisessä maassa ja säästämme myös Suomessa maksettavat päiväkotimaksut. Itsellänikin on koulutusta, jota vastaa työtä maasta löytyy että mahdollisesti siirryn takaisin työelämään jo uudessa asuinpaikassamme. Kyllä Suomen verotus tekee taloudellisen pärjäämisen hankalaksi!
Netto reilu 20 000e (ihotautilääkäri ulkomailla)
Vaikka ollaan suht vaativissa töissä molemmat, niin molemmilla palkka alle 2500e (käteen jää n. 1700e). Moni luulee ilmeisesti työnkuvistamme ja taustakoulutuksistamme, että tienataan paremmin. Kommentit on sellaisia, että joskus tekisi mieli sanoa ihan suoraan, että ihan turhaan kadehditte.