Teemahäät?
Mitä teemoja on ollut häissä, joissa olette olleet? Itse en ole ollut teemahäissä mutta olen ollut mm. naamiaisviiskymppisillä (jokseenkin todella typerä idea?!). Mikä oli hyvää ja mikä huonoo?
Kommentit (16)
Teemahäät on lähtökohtaisesti typerä idea.
Häät ovat muutenkin kallis juhla vieraille osallistua. Jos sitä varten pitäisi vielä ostaa jokin asu niin vierasmäärä jää kyllä pieneksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on huonoo teemahäissä. Älä edes ajattele sellaisia.
Oikeasti, en ajattele. Kiinnostaa vaan tietää :) Ap!
Jättäisin teemahäät väliin jonkun tekosyyn varjolla.
Jos teemahäiden toteuttamiseen on oikeasti panostettu eikä vieraiden tarvitse teemaan erikseen osallistua, niin kiva ajatus. Jos teemahäät on taas toteutettu hutiloiden vähän sinne päin ja vieraiden odotetaan osallistuvan esim. pukeutumisellaan, mennään metsään. Toki vieraita voi pyytää jotenkin kunnioittamaan häiden teemaa, mutta mikään aikaa ja rahaa vievä pakko se ei saa olla, ja vielä parempi olisi, että hääpari olisi itse järjestänyt juhlapaikalle jotakin pientä rekvisiittaa vieraille vapaaehtoisesti käytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa teemahäissä olet ollut? Ap
En pidä teemajuhlista. Mielestäni sellainen on teennäistä ja kiusallista, varsinkin jos vieraiden pitää jotenkin osallistua pukeutumalla ja/tai leikkimällä. Itse en pukeudu naamiaisasuihin enkä leiki leikkejä, en ole sillä tavalla hauska ja lapsenmielinen ollenkaan. Jätän tuollaiset juhlat väliin.
Ei ole häihin kutsuttu joita suvussa ollut. Joten ei niin sanotuista teema tai tavallisista häistä ole mitään kokemusta sitten 24 vuoteen ja sekin pari erosi jo.
Yksissä oli selvä vaaleanpunainen teema. Vähän teennäistä eikä sulholle sopinut vaaleanpunainen kravatti. Jossain TV ohjelmassa oli joskus jenkki teema ja toisessa elokuvat.
Mä rakastaisin villasukkahäitä :D
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastaisin villasukkahäitä :D
Minä tennarihäitä!!!
Joo meillä oli, teemana oli naimisiin meneminen, käytiin papin edessä sanomassa tahdon, sit mun (morsian) kotiin lähisuku juomaan kaffet. Hyvin toimi, kaikilla oli kivaa ja naimisiin päästiin. Hyvä teema.
Klassiset häät on jo niin nähty. Meillä on teemana pinkki, meillä on teemana kierrätys, meillä glitter jne yleensä todella koristeisiin rajoittavaa.